Gå til innhold

Noen som har feiret jul i palme-sus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer sterkt å ta med dattera på 6 og feire jul i et varmere land, noen som har gjort det? 

Vi lurte litt på Marokko ettersom prisene passer oss litt bedre der, men det eneste jeg lurer litt på er at det kan bli litt kaldt der? Vi tenker at vi skal ligge på en 20-25 000 kr på reise og hotell.

Erfaringer og hvor reiste dere?  :nissegutt:  :nissegutt:

Anonymous poster hash: 49e7d...1fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For snart 2 år siden, var vi i Florida i 3 uker, jul og nyttår.

Deilig ferie, men helt ærlig var det forferdelig stusselig å tilbringe julaften i 30 grader ved et basseng.

Det skal være julemat, 3 nøtter til Askepott, juletre og sne. Det var ingen av delene, og det var ikke et eneste fnugg av julestemning, naturlig nok.

Dere reiser med barn, ser jeg. Hun får nok mer ut av julen hjemme, enn i Marokko, hvor julen overhodet ikke feires.

Anonymous poster hash: 2c092...398
Skrevet

Vi har feiret jul i varmen flere ganger, blant annet i Australia.

Jeg synes det er helt topp. I år skal vi til Florida :)

tradisjonell julefeiring er det jo ikke, og jeg får ikke samme julestemningen som hjemme. Men det er avslappende, man slipper jaget med selskaper, store gavehauget osv. Helt fantastisk spør du meg!

Anonymous poster hash: cce1c...c7a

Skrevet

Vi har vært i Thailand og Kanariøyene. Thailand var perfekt, på Kanariøyene synes jeg det var litt kaldt, vi badet, men det ble raske bad.

Anonymous poster hash: 01eef...86f

Skrevet

Feirer jul i Thailand flere ganger og syntes det var veldig hyggelig (bortsett fra at det kom en tsunami første jula vi var der da).

Anonymous poster hash: 39440...aa7

Skrevet

Jeg har vært i Marokko i julen og en gang i januar. Det er kaldt!!! På kvelden var det nede i 5 grader, og jeg gikk med ullgenser og boblejakke. Siste gangen jeg var der var det kun 15 grader på dagen og mye regn. Vi hadde en dag med sol, og da var det varmt. Men det er ikke mye palmesus i Marokko i desember. Ville valgt et annet reisemål.

Jeg har vært på Cuba og i Dubai i juleferien. Det har vært varmt og deilig.

Anonymous poster hash: ae92c...60c
Skrevet

India en gang.

Latin-Amerika to ganger.

England to ganger, men det var ikke akkurat palmesus.

Anonymous poster hash: acd19...b13

Skrevet

Reiste til India 2. Juledag en gang. Fin ferie, men stusselig jul. Aldri mer. Vi savnet familie, snø, julegaver, venner osv.

Anonymous poster hash: 010d0...14e

Skrevet

Vi feiret jul på gran canaria (amadores) i fjor med bre to små barn. Det var helt topp! 14 dager med sol fra skyfri himmel og 25+ grader. Ville absolutt heller reist dit enn Marokko. Men nå ferierer vi ikke i muslimske land uansett da. Drar du til Puerto rico, amadores eller arguinegun er dere nesten garantert fint vær. Vi var to voksne og to barn som fikk restplasstur på et av de fineste all inclusive hotellene der til 24.000. De hadde flott opplegg på julaften for barna med julenissen som kom og delte ut gaver til alle barna på hotellet. 1 juledag var det den flotteste bufferen jeg har sett og man fikk champagne servert på bordet hvis man ønsket. Savnet ikke norsk jul et sekund der vi lå og badet og solet oss. Skulle ønske vi hadde hatt råd til å dra i år og, men må prioritere oppussing her hjemme. Kos dere! Vil tippe det blir helt topp for jenta di å feire jul i varmere strøk! :)

Anonymous poster hash: 06cd2...9f4

Skrevet

Feiret også i GC i Amadores for 2-3 år siden.

Fantastisk! Lå på stranda på julaften, lillemann lekte i sanden. Det var godt.

Hadde en liten "julaften " hjemme før vi dro så barn fikk åpnet pakker og vi hadde ordentlig julemat osv.

Klart noe helt annet enn hva vi er vant til her hjemme, men det var faktisk utrolig godt å slippe alt det stresset rundt jula. Føler det er mye mer stress enn kos.

Anonymous poster hash: 8cadb...a00

Skrevet

Vi feiret på grand canaria sunwing ett år. Hadde veldig bra vær, men noen som dro samme sted på nyåret hadde en mye kaldere uke enn oss, så man kan jo være uheldig. Den dagen det ble overskyet dro vi i dyreparken.

Fin stemning på hotellet og flott opplegg julaften.

Anonymous poster hash: 34422...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...