Gå til innhold

Bare lov å åpne denne tråden om du lover å svare...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg fikk lyst å svare deg :)  Jeg ser du ønsker deg veldig en kjæreste- men se om du kan verdsette alt det andre gode som er i livet ditt. Jeg føler du vil få kjæreste men ikke akkurat nå. For meg virker det som du lar en sorg/noe vanskelig undertrykke og prøver å skygge det men å få en kjæreste. Det må ta et oppgjør med det som er vanskelig først. Føler du har god dialog med han du snakker med på nettet. Men han merker desperasjonen din og det skremmer han. PRøv å finn trygghet i deg selv og nyt å vere deg og så kan du utvide. For å bli glad i andre, må du vere gla i deg selv.

Pass på at det ikke blir for mange valg og for mye å bestemme på kort tid. Det kan straffe seg. Ønsker deg masse lykke til. Du vil få en kjæreste men det er når du er klar for det..og det er du ikke helt enda :)

Heisann :)

Jeg fikk lyst å svare deg :)  Jeg ser du ønsker deg veldig en kjæreste- men se om du kan verdsette alt det andre gode som er i livet ditt. Jeg føler du vil få kjæreste men ikke akkurat nå. For meg virker det som du lar en sorg/noe vanskelig undertrykke og prøver å skygge det men å få en kjæreste. Det må ta et oppgjør med det som er vanskelig først. Føler du har god dialog med han du snakker med på nettet. Men han merker desperasjonen din og det skremmer han. PRøv å finn trygghet i deg selv og nyt å vere deg og så kan du utvide. For å bli glad i andre, må du vere gla i deg selv.

Pass på at det ikke blir for mange valg og for mye å bestemme på kort tid. Det kan straffe seg. Ønsker deg masse lykke til. Du vil få en kjæreste men det er når du er klar for det..og det er du ikke helt enda :)

Jeg føler så sterkt at jeg ikke får kjæreste, så legger ut for å høre her om noen som ser det i fremtiden min. Jeg har vært singel i snart 10 år, så av erfaring så finner mann bare opptatte folk i 30-årene. Det at 50% skiller seg, må bety at flere er samboere enn mann og kone. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor ingen er interessert i meg.

Annonse

Hei igjen,

Som jeg skrev over. Det handler mye om det du ubevisst "skiller ut" av energier. Du har for meg nå en desperat energi, samtidig som den er negativ laddet fordi du egentlig ikke tror helt på kjærligheten. Gi slipp på de negative tankene. VÅg å vere åpen. Innimellom ligger kjærligheten rett foran nesa på deg.

Det man fokuserer på får man mer av. Om du tenker bare negativt rundt dette med kjæreste ja så er det nettopp det som skjer. Om du velger å vere mer åpen og positivt så ser "verden" dette...

Lykke til !

I virkeligheten ser jeg ikke alltid på menn og flørter med de, jeg er ganske sjenert. Så derfor jeg lurer på om jeg noensinne får kjæreste. Det er passe umulig å få kjæreste når jeg er så sjenert og folk ikke er singel. Jeg liker folk og de er opptatt, det er så standar og da blir man nysgjerrig på om det i det hele tatt blir noen single menn som liker meg. Er en mann jeg har likt veldig mange år, tenk å få han, det hadde vært så koselig. Kanskje du ser han i min fremtid? Jeg kan fortelle mer om han om det er noe til hjelp?!

Jeg ser en annen mann som er langt unna, i syn. Han er en med mørkt hår, ung, mulig litt slank. Men klarer ikke å se når du møter på han eller om du blir sammen med han, kanskje noen andre kan hjelpe deg med det!

Anonymous poster hash: de058...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...