Gå til innhold

Shampo mot fett hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt blir så fort fett.. Tips til god shampo?

Anonymous poster hash: ec246...a38

Skrevet

Cleansing oil shampoo, fra Shu Uemura.

Anonymous poster hash: 9b800...b02

Skrevet

Å ikke vaske hver dag er ofte det som hjelper. Fælt de første ukene, og så blir håret mye bedre!

Skrevet

Å ikke vaske hver dag er ofte det som hjelper. Fælt de første ukene, og så blir håret mye bedre!

Det hjelper ikke meg i det hele tatt. Har og fett hår

Anonymous poster hash: a425b...7b7

Skrevet

Tørrshampo!!

Eneste som fungerer. Da kan jeg vaske håret hver 3-4 dag isteden. Har prøvd flere frisørshampo mot fett hår - funker ikke.

Skrevet

Anonymous poster hash: 28f24...14d
Skrevet

Kjøp en uten silikon. Silikonen trigger hodebunnen til å produsere talg. Jeg prøvde en wella fra frisør (før har jeg variert mellom ulike dagligvaresjampoer). Håret ble så mye bedre... bedre for hver vask

Anonymous poster hash: a1dd5...358
Skrevet

Tørrshampo!!

Eneste som fungerer. Da kan jeg vaske håret hver 3-4 dag isteden. Har prøvd flere frisørshampo mot fett hår - funker ikke.

Hvilken tørrshampo er god?

Skrevet

Hvilken tørrshampo er god?

Define sin, den gir godt med volum og hold også.

Men den beste er Batiste!

Jeg bruker den med litt farge (brunette), vasker håret 2-3 ganger i uka med frisørsjampo.

Anonymous poster hash: 2c477...c03

Skrevet

Volumshampo og renseshampo.

Anonymous poster hash: 3d7bd...ae4

Skrevet

https://www.buzzfeed.com/annakopsky/products-for-oily-hair?utm_term=.eukPNoWGM#.vb3jNAr5q

Sliter med enormt fett hår selv, men har ikke fått prøvd ut noen av de tipsene i linken jeg ga, siden jeg er på en kur som gjør at håret aldri blir fett, (kvisekur). :)
Men skal garantert prøves ut noen av de her når jeg har fullført kuren og om håret går tilbake til det vanlige.

Anonymous poster hash: b5880...523
Skrevet

https://www.buzzfeed.com/annakopsky/products-for-oily-hair?utm_term=.eukPNoWGM#.vb3jNAr5q

Sliter med enormt fett hår selv, men har ikke fått prøvd ut noen av de tipsene i linken jeg ga, siden jeg er på en kur som gjør at håret aldri blir fett, (kvisekur). :)

Men skal garantert prøves ut noen av de her når jeg har fullført kuren og om håret går tilbake til det vanlige.

Anonymous poster hash: b5880...523

Hva slags kur er det?

Skrevet

Mitt hår blir raskere fett dersom jeg bruker sterk shampoo. Jeg liker den allergivennlige varianten til Jan Thomas, men den har, dessverre, null lukt.

Anonymous poster hash: 42dd1...f3c

Skrevet

Håret mitt blir så fort fett.. Tips til god shampo?

Anonymous poster hash: ec246...a38

Volum shampo fra moroccanoil.

Massér så lite som mulig i hodebunnen.

Anonymous poster hash: e2eab...412

Skrevet

Redken scalp relief (oil detox). Ingen over ingen ved siden! Funker umiddelbart 👍

Anonymous poster hash: f20b2...49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...