Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #151 Skrevet 16. oktober 2016 Gratulerer 😊💕 håper det går bra med alt Anonymous poster hash: e2227...0aa Tusen takk 💕 Anonymous poster hash: 41eeb...f52
Mpus Skrevet 16. oktober 2016 #152 Skrevet 16. oktober 2016 Gratulerer med jenta Bra dere dro på sykehuset! Husk det alle dere gravide der ute. Er du bare litt i tvil er det bedre å dra på sykehuset en gang for mye enn en gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #153 Skrevet 16. oktober 2016 Gratulerer så mye med lille jenta! Du var heldig, fordi du lyttet til deg selv og gjorde det eneste riktige, å kontakte sykehuset ved lite liv i magen. Alle må ta lærdom av dette. Bedre med en sjekk for mye... Jeg er glad på deres vegne. Ha fine dager Du reddet den lille jenta di Anonymous poster hash: ce273...40d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #154 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat dette skjedde med ei jeg kjenner nylig også. Bare at de måtte være lenge på sykehus for å få sjekket om der var hjerneskade etc. Men hekdigvis er barnet helt frisk:) så ja, viktig å ta sånt på alvor! Kos deg med babyen 😍 Anonymous poster hash: a6117...042
februarprins2013 Skrevet 16. oktober 2016 #155 Skrevet 16. oktober 2016 Gratulerer så mye med den lille jenta <3 og lykke til fremover
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #156 Skrevet 16. oktober 2016 Gratulerer så mye med jenten 🌸💐🌹 Masse god bedring videre. Håper alt ordner seg 💟💞 Anonymous poster hash: 5f085...284
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #157 Skrevet 16. oktober 2016 Så fantastiske nyheter 😀💕👏🏻 Godt det går bra med lillejenta di. Kos deg masse masse Anonymous poster hash: 50f25...815
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #158 Skrevet 16. oktober 2016 Godt å høre at alt gikk bra!! Gratulerer så mye med jenta <3 Anonymous poster hash: 8ae63...07e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #160 Skrevet 17. oktober 2016 Tusen takk damer ❤️💕❤️💕 Anonymous poster hash: 41eeb...f52
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #161 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat dette skjedde med ei jeg kjenner nylig også. Bare at de måtte være lenge på sykehus for å få sjekket om der var hjerneskade etc. Men hekdigvis er barnet helt frisk:) så ja, viktig å ta sånt på alvor! Kos deg med babyen 😍 Anonymous poster hash: a6117...042 Så godt det gikk bra ❤️ Hva slags sjekk fikk barnet? Med tanke på hjerneskade? Var hun livløs når hun ble født? Anonymous poster hash: 41eeb...f52
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #162 Skrevet 17. oktober 2016 Ekstremt glad for at du dro! Får helt grøsninger og klump i halsen av å høre om det, bringer meg rett tilbake til de to gangene akkurat det samme skjedde med meg. Lite liv er ikke å spøke med!! Håper dere får det kjempefint fremover, og gratulerer Anonymous poster hash: 60f32...3e4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #163 Skrevet 17. oktober 2016 Gratulerer så mye med den lille jenta <3 og lykke til fremover Håper du forstår nå at lite liv = kontakt sykehus! Aldri gi slike idiotiske råd som du ga til HI tidligere i tråden! Anonymous poster hash: fff7e...71d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #164 Skrevet 17. oktober 2016 Ekstremt glad for at du dro! Får helt grøsninger og klump i halsen av å høre om det, bringer meg rett tilbake til de to gangene akkurat det samme skjedde med meg. Lite liv er ikke å spøke med!! Håper dere får det kjempefint fremover, og gratulerer Anonymous poster hash: 60f32...3e4 Jeg er utrolig glad selv for at jeg dro, men samtidig så har jeg sinnsykt dårlig samvittighet for at jeg ikke dro tidligere. Jeg vet jo ikke om barnet hadde mangel på surstoff mens hun var i magen i de 3 dagene.. Går rundt å tenker hele tiden på om det har skadet barnet mitt på noe vis. Hun var jo livløs når hun kom ut. Legene sier jo alt er bra borsett fra en bi lyd i hjertet. Som hun skal få oppfølging for videre... De vurderte å kjøle henne ned, men hun fyllte ikke kravene til det så da lot de være. Men er kjempe redd for at hun har noe hjerneskade på noe viss. Mest sannsynlig har det jo jo gått bra, men som alle andre mødre så er jeg bekymret. I tillegg hun legger på seg veldig lite og sliter med å ta seg næring.. Om det refluks eller ikke aner jeg ikke... Anonymous poster hash: 41eeb...f52
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #165 Skrevet 17. oktober 2016 Håper du forstår nå at lite liv = kontakt sykehus! Aldri gi slike idiotiske råd som du ga til HI tidligere i tråden! Anonymous poster hash: fff7e...71d Jeg er enig med deg. Man skal være veldig forsiktig med hva slags råd man gir til hverandre her inne.. Anonymous poster hash: 41eeb...f52
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #167 Skrevet 21. oktober 2016 Så godt det gikk bra ❤️ Hva slags sjekk fikk barnet? Med tanke på hjerneskade? Var hun livløs når hun ble født? Anonymous poster hash: 41eeb...f52 Ble lagt til kjølebehandling og tok MR av hodet. Helt frisk og var livløs da han ble født ja. Veldig dramatisk :-( Anonymous poster hash: a6117...042
Evablaum Skrevet 21. oktober 2016 #168 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er utrolig glad selv for at jeg dro, men samtidig så har jeg sinnsykt dårlig samvittighet for at jeg ikke dro tidligere. Jeg vet jo ikke om barnet hadde mangel på surstoff mens hun var i magen i de 3 dagene.. Går rundt å tenker hele tiden på om det har skadet barnet mitt på noe vis. Hun var jo livløs når hun kom ut. Legene sier jo alt er bra borsett fra en bi lyd i hjertet. Som hun skal få oppfølging for videre... De vurderte å kjøle henne ned, men hun fyllte ikke kravene til det så da lot de være. Men er kjempe redd for at hun har noe hjerneskade på noe viss. Mest sannsynlig har det jo jo gått bra, men som alle andre mødre så er jeg bekymret. I tillegg hun legger på seg veldig lite og sliter med å ta seg næring.. Om det refluks eller ikke aner jeg ikke... Anonymous poster hash: 41eeb...f52 H^n legger lite på seg, sier du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå