Gå til innhold

Lite liv i magen (37 uker) burde jeg kontakte sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

⚘💜

Anonymous poster hash: 2a263...dc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Anonymous poster hash: 130e3...e27

Skrevet

:hjerte:

Anonymous poster hash: 8b76d...0a9
Skrevet

💞

Anonymous poster hash: 2a263...dc2

Skrevet

❤️💙❤️

Anonymous poster hash: f2655...311

Skrevet

:blomst:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Skrevet

🇦🇱

Skrevet

:hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Skrevet

💤💤💤💤

Skrevet

<3

Skrevet

Hvorfor holder dere tråden i live med disse hjertene?! Slettsnoker!!

Anonymous poster hash: 60f32...3e4

Skrevet

🎄

Skrevet

Jeg har bevisst valgt å ikke skrive i denne tråden, men klarer ikke å la være lenge. Jeg er helt sikker på at jeg vet hvem hi er. Jeg kan skrive så mye som at det ble foretatt akkurat keisersnitt og at barnet overlevde. Dessverre så tror de at barnet har alvorlig hjerneskade. Barnet er heldig og har sterke foreldre, kunne ikke kommet til en finere og sterkere familie.

Anonymous poster hash: 45f73...088

Skrevet

Hei alle sammen.

Det var ikke vanskelig å finne tråden, tusen takk for så mye støtte her inne ❤️

Jeg har dessverre ikke hatt tid til å skrive eller lese det dere har skrevet. Jeg dro på sykehuset, barnet ble tatt med keisersnitt. til verden kom det ei lita jente som veide bare 2900 g. Det ble bestemt etter at CTG visste ingen tegn til bevegelse av barnet!

Hun var dessverre livløs når hun ble tatt ut, fikk dårlig apgar. Hun har også en liten hjertefeil som mest sannsynlig vil ordne seg i følge legen. Vi har vært en del på sykehuset fram til nå, når jenta mi ikke er så flink å spise. Legger ikke på seg noe særlig. Vi er på permisjon nå, men skal tilbake på sykehuset igjen, siden hun ikke legger på seg. Elller er hun frisk.

Det har vært tøffe dager, alt gikk veldig fort. Jeg har aldri i mitt liv vært så redd før som for jenta mi.

Jeg er glad for jeg skrev inne her den dagen og ble pushet til å dra på sykehuset.

Det er ikke sikkert hun ville ha overlevd om jeg ventet noe lengre. Det er uvisst enda hvorfor hun ikke hadde det bra i magen. De skal ta forskjellige tester av Morkake for å finne ut hvorfor det ble som det ble !

Fostervann var også brunt, som var tegn på at hun hadde bæsjet. det var også utrolig mye fostervann. Magen min var veldig stor, og jeg å mannen som trodde at vi hadde en stor baby.

vi kose oss med vår baby, men hun hadde en tøff start.

Tusen mange takk for alle de fine meld skrevet av dere her inne 💕 blir rørt

Anonymous poster hash: 41eeb...f52

Skrevet

Jeg har bevisst valgt å ikke skrive i denne tråden, men klarer ikke å la være lenge. Jeg er helt sikker på at jeg vet hvem hi er. Jeg kan skrive så mye som at det ble foretatt akkurat keisersnitt og at barnet overlevde. Dessverre så tror de at barnet har alvorlig hjerneskade. Barnet er heldig og har sterke foreldre, kunne ikke kommet til en finere og sterkere familie.

Anonymous poster hash: 45f73...088

Det er blitt skrevet mange fine meld her til meg! Men denne stusset jeg litt på. Hvem er "de" som tror at min baby har alvorlig hjerneskade? Hvis du vet hvem jeg er, og at "de" tror at min datter har alveolig hjerneskade så er det utrolig merkelig at legene ikke har fortalt det til meg? (Siden du vet hvem jeg er)

Så vidt jeg vet så er min datter frisk bortsett fra en hjertefeil

Skrevet

Det er blitt skrevet mange fine meld her til meg! Men denne stusset jeg litt på. Hvem er "de" som tror at min baby har alvorlig hjerneskade? Hvis du vet hvem jeg er, og at "de" tror at min datter har alveolig hjerneskade så er det utrolig merkelig at legene ikke har fortalt det til meg? (Siden du vet hvem jeg er)

Så vidt jeg vet så er min datter frisk bortsett fra en hjertefeil

Hun skrev jo bare at hun trodde hvem du var. Så mest sannsynlig så har hun tatt feil 😊

Anonymous poster hash: c3ca0...c63

Skrevet

Hun skrev jo bare at hun trodde hvem du var. Så mest sannsynlig så har hun tatt feil 😊

Anonymous poster hash: c3ca0...c63

Ja, og mest sannsynlig kjenner hun noen andre som har vært enda mer uheldig enn dere... Huff, så fælt.

Anonymous poster hash: 76fae...fc6

Skrevet

Hei alle sammen.

Det var ikke vanskelig å finne tråden, tusen takk for så mye støtte her inne ❤️

Jeg har dessverre ikke hatt tid til å skrive eller lese det dere har skrevet. Jeg dro på sykehuset, barnet ble tatt med keisersnitt. til verden kom det ei lita jente som veide bare 2900 g. Det ble bestemt etter at CTG visste ingen tegn til bevegelse av barnet!

Hun var dessverre livløs når hun ble tatt ut, fikk dårlig apgar. Hun har også en liten hjertefeil som mest sannsynlig vil ordne seg i følge legen. Vi har vært en del på sykehuset fram til nå, når jenta mi ikke er så flink å spise. Legger ikke på seg noe særlig. Vi er på permisjon nå, men skal tilbake på sykehuset igjen, siden hun ikke legger på seg. Elller er hun frisk.

Det har vært tøffe dager, alt gikk veldig fort. Jeg har aldri i mitt liv vært så redd før som for jenta mi.

Jeg er glad for jeg skrev inne her den dagen og ble pushet til å dra på sykehuset.

Det er ikke sikkert hun ville ha overlevd om jeg ventet noe lengre. Det er uvisst enda hvorfor hun ikke hadde det bra i magen. De skal ta forskjellige tester av Morkake for å finne ut hvorfor det ble som det ble !

Fostervann var også brunt, som var tegn på at hun hadde bæsjet. det var også utrolig mye fostervann. Magen min var veldig stor, og jeg å mannen som trodde at vi hadde en stor baby.

vi kose oss med vår baby, men hun hadde en tøff start.

Tusen mange takk for alle de fine meld skrevet av dere her inne 💕 blir rørt

Gratulerer med jenta og lykke til videre. Så bra at det går bra med dere.

Anonymous poster hash: b28a8...883

Skrevet

Så godt å høre at det har gått så bra til tross for en røff start :) Er himla glad for at du dro avgårde når du gjorde, har tenkt mye på deg. Gratulerer så mye med jenta di og masse lykke til videre :)

Skrevet

Så fantastisk!! Endelig 😊 Og gratulerer så mye!

Anonymous poster hash: a5547...7d8

Skrevet

Tusen takk jenter! Er veldig takknemlig for ar jeg dro på sykhuset💕

Skrevet

Gratulerer 😊💕 håper det går bra med alt

Anonymous poster hash: e2227...0aa

Skrevet

Så godt å høre at det har gått så bra til tross for en røff start :) Er himla glad for at du dro avgårde når du gjorde, har tenkt mye på deg. Gratulerer så mye med jenta di og masse lykke til videre :)

Veldig koselig at du har tenkt på meg/oss ❤️ Er så takknemlig for jenta mi, det var en røff start for henne stakkar. Men hun kommer seg ❤️

Skrevet

Ja, og mest sannsynlig kjenner hun noen andre som har vært enda mer uheldig enn dere... Huff, så fælt.

Anonymous poster hash: 76fae...fc6

Ja, veldig trist. ☹️ håper det går bra med de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...