Gå til innhold

Lite liv i magen (37 uker) burde jeg kontakte sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:blomst:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Anonymous poster hash: 8b76d...0a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke på tide å la denne tråden ligge nå

Anonymous poster hash: c6dd2...6e1
Skrevet

💜

Anonymous poster hash: d468c...f0c

Skrevet

💜💙❤️

Anonymous poster hash: 2a263...dc2

Skrevet

håper alt er bra  :hjerte:

Skrevet

💛💛💛

Anonymous poster hash: 2a263...dc2

Skrevet

:hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Skrevet

:hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Anonymous poster hash: 8ae63...07e
Skrevet

Jeg tror ikke det har gått bra. Tror kanskje hi mistet barnet. Hadde jo kjent lite liv.

Anonymous poster hash: 130e3...e27

Skrevet

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymous poster hash: 8ae63...07e

Kjør på med 15-20 stykker, så skifter hun sikkert mening og begynner å oppdatere.

Anonymous poster hash: 866f1...168

Skrevet

Enten er dette en trolletråd eller så har HI opplevd noe forferdelig.

Må si jeg er enig i at det er nysgjerrighet som styrer alle som spør.

Anonymous poster hash: 02abc...2a4

Ellers så harhun født et nydelig barn og har annet og fare med enn å henge her inne...

Anonymous poster hash: 3a903...04a

Skrevet

Ellers så harhun født et nydelig barn og har annet og fare med enn å henge her inne...

Hehe

Tror nok ikke alle som hjerter her ønsker tenker å bare gratulerer med nydelig baby! Neida, vi tror nok alle mann at det har skjedd en tragedie.

Skrevet

Hehe

Tror nok ikke alle som hjerter her ønsker tenker å bare gratulerer med nydelig baby! Neida, vi tror nok alle mann at det har skjedd en tragedie.

...og henger rundt som skuelystne omkring et bilkræsj.

(Men hvis man kjører på med hjerter blir det litt mindre smakløst da.)

Skrevet

...og henger rundt som skuelystne omkring et bilkræsj.

(Men hvis man kjører på med hjerter blir det litt mindre smakløst da.)

Jupp

,..eller, vi må jo Holde tråden oppe, tenk hvis hi vil oppdatere, men ikke finner den? 😱

Skrevet

Hehe

Men hvorfor anta det verste? At noen ikke følger opp en tråd her inne behøver absolutt ikke bety noe som helst. Jeg har da flere ganger startet tråder jeg ikke har fulgt opp. Hvis jeg har fått det svaret jeg vil, gidder jeg ikke følge med om tråden har en utvikling etter det.

Hun lurte på konkrete råd da hun var fortvilet.

Kan være hun etter råd var inne på føden, så på ul og ctg at alt var bra og derfor ikke gadd å gå inn hit mens hun ventet på fødsel. Kan være hun har født et friskt barn, barnet var dødt, eller at tråden er startet i kjedsommelighet.

Mange er inne her når de lurer på noe konkret og trenger et dytt/bekreftelse til å ta et valg, men de færreste føler seg vel forpliktet til å tilfredsstille nysgjerrige høns her inne når de har fått det de er ute etter?!

Jeg aner ikke utfallet her, men jeg har heller ingen forventning om at det kommer noe svar, og jeg tror i alle fall ikke på folks lojalitet til dette forumet, slik at et negativt utfall er det mest plausible svaret her...

Skrevet

Når jeg mistet babyen min, var jeg mye innpå her. Fikk tankene mine på andre tanker. Skal love dere at jeg hadde mye tid til overs.. Et døgn har 24 jævlig lange timer når en er i dyp sorg....

Men når jeg fikk min friske og levende baby, da hadde jeg andre ting å gjøre enn å henge her inne.. Gikk flere uker før jeg så vidt var innom..

Så jeg tror hi koser seg med sin nydelige baby... 💕

Anonymous poster hash: 7935d...601

Skrevet

synes egentlig at det er det samme hva dere synes om meg,det bryr jeg meg lite om,men synes flere av dere virkelig skremmer hi her jeg da, min fødsel lege sa det var helt normalt at de ble stillere mot slutten og at babyen har det trangere

Da har du en svært uvitende og lite oppdatert lege. Vil anbefale deg å bytte.

Det skal IKKE bli mindre bevegelse! Annerledes ja, men så absolutt ikke mindre!!

Anonymous poster hash: 2bd65...878

Skrevet

<3

Skrevet

Det skal IKKE bli mindre bevegelse! Annerledes ja, men så absolutt ikke mindre!!

Du trenger ikke bli helt usaklig mot bw her altså. Det kan godt tenkes at legen sa nettopp dette for det er ikke unormalt at det blir rolig i magen rett før fødsel. Barnet sparer krefter til en tung og energikrevende fødsel. Hvorvidt rådet til bw var godt i denne sammenhengen er en annen sak.

Anonymous poster hash: d8d7c...79b

Skrevet

Klem. Tenker på deg og håper inderlig at du koser deg med baby nå ❤️

Anonymous poster hash: 7d245...0b4

Skrevet

Du trenger ikke bli helt usaklig mot bw her altså. Det kan godt tenkes at legen sa nettopp dette for det er ikke unormalt at det blir rolig i magen rett før fødsel. Barnet sparer krefter til en tung og energikrevende fødsel. Hvorvidt rådet til bw var godt i denne sammenhengen er en annen sak.

Anonymous poster hash: d8d7c...79b

Dette var noe man trodde FØR! Det gjelder ikke lenger.

Anonymous poster hash: a5547...7d8

Skrevet

Dette er riktig. En jeg kjenner holdt nettopp på å miste barnet sitt . Hun hadde ikke kjent liv en dag, dro til legen og fikk høre fosterlyden. Men likevel ingen bevegelse.. Forlangte ultralyd og det viste seg at babyen ikke fikk surstoff. Ble tatt med hastesnitt og babyen kunne dødd eller fått alvorlig hjerneskade hadde det ikke vært for magefølelsen til mor. Man skal IKKE kjenne lite bevegelse mot slutten og man skal ha meget lav terskel for å kontakte føden eller lege. Håper HI er hjemme nå med ett lite babygull og koser seg💖

Anonymous poster hash: a6117...042

Skrevet

:hjerte:  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...