Gå til innhold

Lite liv i magen (37 uker) burde jeg kontakte sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytt. Håper å høre at alt er bra med HI!

Anonymous poster hash: 60f32...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

💙

Anonymous poster hash: f2655...311

Skrevet

synes egentlig at det er det samme hva dere synes om meg,det bryr jeg meg lite om,men synes flere av dere virkelig skremmer hi her jeg da, min fødsel lege sa det var helt normalt at de ble stillere mot slutten og at babyen har det trangere

Skrevet

synes egentlig at det er det samme hva dere synes om meg,det bryr jeg meg lite om,men synes flere av dere virkelig skremmer hi her jeg da, min fødsel lege sa det var helt normalt at de ble stillere mot slutten og at babyen har det trangere

Og det er det, men det skal en lege si ETTER å ha sjekket! Det er også normalt å ha smerter i brystet, men det bør sjekkes at det ikke er hjertet. Dette er rimelig kunnskap, og det er rett og slett uansvarlig å uttale seg medisinsk om mennesker man ikke har undersøkt, spesielt om du ikke er lege og baserer alt på en eneste egenipplevd erfaring.

Anonymous poster hash: 3391c...305

Skrevet

Det skal ikke bli mindre bevegelser, men de kan bli annerledes. Mer glidende. Det skal uansett komme min 3-4 spark på en halvtime etter man har drukket iskald saft med mye sukker. Alle bør ringe/sjekke seg om de merker endring i bevegelsesmønsteret og kjenner mindre liv. Det kan være noe galt og baby kan kanskje reddes. Det betyr ikke st det må være noe galt, men Mamman er eneste som kjenner babyen da og må passe på.

Anonymous poster hash: d5332...3e4

Skrevet

Håper det går bra ts!!!! Har tenkt masse på deg.

Anonymous poster hash: a5547...7d8

Skrevet

Jeg og...

Anonymous poster hash: 73640...c3b
Skrevet

Tenker på deg,hi! Håper alt er bra <3

Anonymous poster hash: 8ae63...07e
Skrevet

Hvordan går det?? ❤

Anonymous poster hash: a5547...7d8

Skrevet

❤️

Anonymous poster hash: 50f25...815

Skrevet

Håper den lille har kommet trygt til verden ❤️

Skrevet

Håper også på oppdatering, har tenkt mye på deg. 

Anonymous poster hash: 73640...c3b
Skrevet

Håper HI ble satt i gang og bare ikke har tenkt noe på å oppdatere oss. Det må være så grusomt å gå gjennom et helt svangerskap uten å få babyen tilslutt.. det burde ikke være lov :(

Anonymous poster hash: f624e...a9d
Skrevet

..tenker på deg! ❤️

Anonymous poster hash: 8ae63...07e

Gjest grønteple
Skrevet

Håper HI ble satt i gang og bare ikke har tenkt noe på å oppdatere oss. Det må være så grusomt å gå gjennom et helt svangerskap uten å få babyen tilslutt.. det burde ikke være lov :(

Anonymous poster hash: f624e...a9d

Grusomt er ikke et dekkende ord.... det er helt ubeskrivelig 💔

Jeg håper virkelig det går bra med TS!

Skrevet

Det skal ikke bli mindre bevegelser, men de kan bli annerledes. Mer glidende. Det skal uansett komme min 3-4 spark på en halvtime etter man har drukket iskald saft med mye sukker. Alle bør ringe/sjekke seg om de merker endring i bevegelsesmønsteret og kjenner mindre liv. Det kan være noe galt og baby kan kanskje reddes. Det betyr ikke st det må være noe galt, men Mamman er eneste som kjenner babyen da og må passe på.

Anonymous poster hash: d5332...3e4

Det med mindre bevegelser er en myte ja. Men ang det å drikke noe søtt og kaldt fungerer ikke på alle babyer, min reagerte ikke på det men var frisk som en fisk. Blant annet så drakk jeg iskald saft for å få han til å kvikne til (han sov antakelig) under 3D-ultralyd fordi han dekket til ansiktet sitt. Jeg hoppet og danset men ingen reaksjon. Hun som utførte ultralyden av jordmor og ble ikke bekymret. Jeg hadde også en registrering av aktivitet senere i svangerskapet og å drikke kald saft hjalp ikke. Jeg var gravid en hel sommer og spiste i blant is med sukker, ingen spesiell reaksjon på han :) Vet også om andre som opplevde at det trikset ikke funket. Fikk et friskt barn som sagt :)

Anonymous poster hash: 3bccb...995

Skrevet

Noe nytt Hi? Tenker masse på deg ❤️

Anonymous poster hash: 2a263...dc2

Skrevet

Håper det gikk bra og at babyen er trygt ute 💙

Har selv mistet en baby i uke 37, det er ubeskrivelig grusomt og hjerteskjærende. Håper hi slipper å gjennomgå det jeg har måttet oppleve.💔

Anonymous poster hash: d5b66...59c

Skrevet

Håper HI koser seg med den lille ❤️

Skrevet

Håper HI koser seg med den lille ❤️

Skrevet

Dette lover ikke godt.

Håper alle som er gravide lærer av dette, og heller ringer føden, i stedenfor å vente på svar på dib!

Anonymous poster hash: 130e3...e27

Skrevet

Nei, det er trang og babyen har mindre plass, min var stille de 4 siste ukene, levde som bare det :) ta en glass cola eller saft, da merker du nok det

Hvordan kan du svare sånn?

Hun har nesten ikke kjent bevegelse på tre dager, spør om hun burde ringe føden og du svarer nei?

Du gir et svar som kan være direkte livsfarlig! Du kunne ha skrevet din erfaring for å virke beroligende, men å svare nei på å ringe føden er helt hinsides!

ALLE som ikke kjenner liv MÅ ringe føden. Noe annet må du ALDRI råde noen til "Blair..." Vær så snill!

Anonymous poster hash: ce273...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...