Gå til innhold

Lite liv i magen (37 uker) burde jeg kontakte sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme skjedde med meg. Kjente veldig dårlig med liv et par dager. Og følte meg ikke bra. Jeg ringte føden og jordmora sa jeg skulle se det an. Drikke cola, så ble det nok bra. Jeg prøvde på det, men hadde en følelse av at noe ikke stemte, så jeg ringte igjen og masa meg til en sjekk. Barnet var helt ubehagelig og det var flere tegn på at noe var galt, så det ble tatt akutt keisersnitt kort tid etter jeg kom inn på føden. Barnet havnet på nyfødtintensiv i 3 uker og har en liten hjerneskade. IKKE vent om du føler noe ikke stemmer!! Viktig å få sjekka om barnet har det bra!

Anonymous poster hash: 1ba79...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alt har gått godt

Anonymous poster hash: ee31f...289

Skrevet

Jeg har selv lært at man skal følge morsinstinktet. Føler man noe er galt så er det i de fleste tilfeller det...

Håper hi er opptatt og har glemt denne tråden 😊 og at alt er bra.

Anonymous poster hash: a5547...7d8

Skrevet

Håper HI vil oppdatere etter hvert, tenker mye på dere <3

Anonymous poster hash: 2a263...dc2
Skrevet

:hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Anonymous poster hash: 8b76d...0a9
Skrevet

Håper det går bra med deg, hi! ❤️

Anonymous poster hash: e1e73...2d4

Skrevet

Håper HI vil oppdatere etter hvert, tenker mye på dere <3

Drit nå i å dytte tråden hver eneste dag, din hyene!

Anonymous poster hash: 866f1...168

Skrevet

Jeg er også bekymret for hi. Jeg har en uventet prematur fødsel bak meg og det var visse likhetstrekk her.

Vi ønsker å vite om det gikk bra, noe vi ønsker!

Anonymous poster hash: c5f65...a50

Skrevet

Bekymring/omtanke= hyene?

Anonymous poster hash: 5706a...6ed

Skrevet

Dra deg tilbake til fuglekassa, du!

Bare fordi du ikke har tro på medmenneskelighet er vi flere som oppriktig håper alt står bra til, hi velger selv om hun vil oppdatere når ting har roet seg.

Å holde på som du gjør i en slik tråd som dette er bare lavmål!

Anonymous poster hash: 6172b...7cc

Skrevet

Håper det går bra med deg og dere, HI ❤❤❤❤

Skrevet

Dra deg tilbake til fuglekassa, du!

Bare fordi du ikke har tro på medmenneskelighet er vi flere som oppriktig håper alt står bra til, hi velger selv om hun vil oppdatere når ting har roet seg.

Å holde på som du gjør i en slik tråd som dette er bare lavmål!

Anonymous poster hash: 6172b...7cc

Sensasjonslysten! Kvalmt

Anonymous poster hash: 130e3...e27

Skrevet

❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: f2655...311

Skrevet

<3 <3 <3

Anonymous poster hash: 8ae63...07e
Skrevet

Pisspreik. Det er ikke "omtanke" å sitte og vente på å bli informert. Det er nysgjerrighet og sensasjonslyst. Hyener som vil rote i åtsler og leke "kjærlige" ved å klistre inn digitale hjerter. Det kan du få billig av meg...

Hvis noen VIRKELIG lurer på hva resultatet ble: om HI har født og har en baby i hjemmet, har hun viktigere ting fore enn å oppdatere slarvekjerringene. Og hvis det mot formodning gikk annerledes enn hun håpte, så er vel ikke et nettsted ved navn "Din Baby" et førstevalg?!

Skrevet

Pisspreik. Det er ikke "omtanke" å sitte og vente på å bli informert. Det er nysgjerrighet og sensasjonslyst. Hyener som vil rote i åtsler og leke "kjærlige" ved å klistre inn digitale hjerter. Det kan du få billig av meg...

Hvis noen VIRKELIG lurer på hva resultatet ble: om HI har født og har en baby i hjemmet, har hun viktigere ting fore enn å oppdatere slarvekjerringene. Og hvis det mot formodning gikk annerledes enn hun håpte, så er vel ikke et nettsted ved navn "Din Baby" et førstevalg?!

Så uendelig enig med deg!! Godt formulert.

Anonymous poster hash: 60f32...3e4

Skrevet

Trist at verden din er slik.

Jeg gikk gjennom en krise for en tid tilbake. Skrev om den her og lykke ønskningene herofra var faktisk gode å ta med seg. Når jeg hadde fått stablet meg på bena igjen kobla jeg meg inn her og så alle som hadde fortsatt å kommentere og spørre. Jeg ble faktisk ganske rørt. Min historie hadde truffet noe i dem. Min personlige krise som endte i tragedie hadde andre mennesker tatt seg bryet med å tenke på. Jeg synes det var godt. Dessuten fikk jeg mange gode råd på veien videre.

Det du gjør nå er å ødelegge en varm tråd med vulgært språk og negativitet. Du spytter på tråden til HI. Du er obskøn og ekkel. Jeg synes du skal trekke deg ut nå. Du har rett til å mene hva du vil, men hi kommer kanskje til å lese denne tråden etterhvert og jeg får klump i magen med tanke på at hun skal lese dine kommentarer og tro på dem. Tro at det er det det handler om for folk. For det er det ikke.

Anonymous poster hash: d8d7c...79b

Skrevet

Hei hi! Har tenkt på deg opptil flere ganger og er å ser her med jevne mellomrom for å se om du har gitt lyd:) håper du har det fint og at du oppdaterer oss snart. Flere som tenker på deg her. ❤️

Anonymous poster hash: 82b61...133

Skrevet

❤️

Skrevet

Kan dere ikke bare la dette ligge? Har dere tenkt muligheten at alt har gått galt? Det skjer faktisk.

Anonymous poster hash: 1fec5...6b2

Skrevet

Kan dere ikke bare la dette ligge? Har dere tenkt muligheten at alt har gått galt? Det skjer faktisk.

Anonymous poster hash: 1fec5...6b2

Var vel nettopp det som var poenget mitt. Og det er mye mer obskønt og ekkelt å gramse i sånt. Hun kan aldri åpne DIB igjen uten å få tråden slengt i fleisen, hvis ikke hyenene slutter å dytte den.

Skrevet

Denne tråden bør virkelig låses. Alle skjønner at risikoen for at alt gikk galt er veldig stor. Virker som mange venter på den tåredryppende historien til hi. Kutt ut, og la tråden dø ut. Hi finner den nok, hvis hun er interessert i det.

Skrevet

Enten er dette en trolletråd eller så har HI opplevd noe forferdelig.

Må si jeg er enig i at det er nysgjerrighet som styrer alle som spør.

Anonymous poster hash: 02abc...2a4

Skrevet

!

Skrevet

Selvfølgelig er det nysgjerrighet. Håper at hi og babyen er ok, men jeg håper like mye at hi oppdaterer oss om det ikke gikk bra. Tråder som denne viser jo bare at folk trenger å få vite hvordan det går når man følger idiotiske råd om at "det blir mindre liv pga mindre plass".

Anonymous poster hash: 9d124...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...