TPK Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Etter fødsel altså, ikke gravid. Jeg vil ha en med ekstra høyt liv så jeg slipper valker i klem, og gjerne sånn shaping eller anti shake-stoff. Jeg vil ha helt lang og svart. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 North peak;) selv jeg ser slank ut! Anonymous poster hash: 199ee...5dc
TPK Skrevet 9. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2016 North peak;) selv jeg ser slank ut! Anonymous poster hash: 199ee...5dc Har du link? Jeg får bare opp North Face når jeg søker.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Jeg ville satset på HM sine, billige og gode tights som er høye i livet. Jeg løper mye, og har vel i grunn ingen mage som skal dekkes, men synes at HM tightsene er vel så gode som på Nike, adidas, casall og 2Xu. Anonymous poster hash: 80ede...10d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Har du link? Jeg får bare opp North Face når jeg søker. Nei, dessverre. Kjøpes på Coop obs! Hilsen budeia;) Anonymous poster hash: 199ee...5dc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Jeg har denne og elsker den! https://www.getinspired.no/trening/casall-sculpture-high-waist-ca-16644-903.html Anonymous poster hash: d2c8e...9b1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Mine desiderte favoritter er rönisch sine shape-tightser! De med høyest liv. Jeg har født tre barn, og det har satt tydelige spor på magen min. Den er ikke stram og flat. Men med denne tightsen får jeg fin figur. Føler meg til og med vel med mer tettsittende treningstopper når jeg har denne på!👍🏻😀 Anonymous poster hash: 10f31...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå