Gå til innhold

Eggløsningstest - gravid

Anbefalte innlegg

2mgqb6p.jpg

Fikk et blinkende smilefjes da jeg for moro skyld tok den i ste. Jeg har ikm på mandag. Sist graviditet fikk jeg positiv eggløsningstest før graviditetstest- og tenker det samme kan være nå? Bruker den cb dobbel.

Denne pp har jeg hatt eggløsning rundt 29/8 det var da jeg hadde smilefjes sist.

Noen som kan svare?😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144291625-eggl%C3%B8sningstest-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke så er dette skikkelig dårlig gjort av eggløsningstesten 😂 tok en billigstrimmeltest (graviditetstest) med det lille jeg fikk tisset i ste, den var negativ. Men må vel smør meg med tålmodighet å vente på ikm..

Nei

Anonymous poster hash: 4dac7...32d

Det som er mulig er at egget ikke klarte slippe første gangen og dermed prøver på nytt igjen.

Jeg krysser likevel ALT jeg har for at egget slapp og at du er gravid! 😊

Annonse

Jeg fikk positiv eggløsningstest når jeg skulle ha forrige PP. Jeg fikk også positiv dagen før mensen. Har lest litt om det og kommet frem til at egget ikke slapp da det skulle, og at kroppen derfor gjorde seg klar til eggløsning igjen :/

Med det sagt, så leste jeg også om flere som testet positiv på eggløsningstest og var gravide.

Håper du slipper å oppleve det samme som meg

Anonymous poster hash: 71381...3ae

Annonse

Noen som kan hjelpe meg ?? Tok en til eggløsningstest nå (kjøpte nytt nåda). Den er negativ....... hva skjer med kroppen? Har ikke vært på do på 4 timer da jeg tok den testen og drukket lite. Min konklusjon i håp om at jeg er gravid er at grunnen til positiv eggløsningstest i går tidlig var pga litt hcg? Og nå på kvelden så tidlig i evt graviditet så er det negativ på eggløsningstest? Aner ikke hva jeg skal gjøre, og når jeg skal teste mer.

Har mangevis av sånne billigtester. er ikke de like pålitelig som feks cb plus? Kanskje jeg tar en billigtest i morgen, men helst burde jeg ventet til mandag da jeg har ikm da.. men klarer sikkert ikke å la være å ta test i morgen. Så lei siste uken med bare blendahvite tester

Negativ i dag tidlig også. Negativ med dobbel hormonindikator cb eggløsningstest. Håpet er vel ute. Aner ikke om jeg kan forvente mensen heller kanskje syklusen er i tull etter pilleslutt. Sist graviditet ble jeg gravid rett etter pilleslutt, men da tok jeg brettet ut.

Blinkende test akkurat nå på eggløsningstest. Billigstrimmeltest (graviditetstest) viste negativ i dag tidlig 13 dpo. Hva skjer egentlig? Cb eggløsningstest skal jo ikke slå ut på annet enn de hormonene? Blir gaaaaal!! Vurderer å kjøpe en cb krysstest.. hva mener dere / hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...