Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #26 Skrevet 8. september 2016 11 år, med fingrene og ble temmelig overrumplet og sjokkert over hva dette var. Og flau etterpå, siden jeg trodde det ikke var lov Anonymous poster hash: 09705...f77
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #27 Skrevet 8. september 2016 16 år, kjæresten min slikka meg. Vi drev bare med det, ingen penetrering fordi jeg hadde litt noia etter en voldtekt. Etter at vi hadde vært sammen i to år og bedrevet oral stimulans på hverandre kom jeg altså som en kule! Var i ekstase! Anonymous poster hash: fc95d...b4e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #28 Skrevet 8. september 2016 Da trenger du nok en erfaren elsker. Alle kvinner kan få orgasme med den rette mannen. En mann som vet teknikken og tenner deg mentalt i tillegg. Anonymous poster hash: 9ecd1...779 En mann er vel det siste man trenger, aldri hørt om noen som fikk orgasme for første gang med en mann.. Man trenger å øve på egenhånd først, tror jeg. Anonymous poster hash: 71f24...c4f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #29 Skrevet 8. september 2016 Da trenger du nok en erfaren elsker. Alle kvinner kan få orgasme med den rette mannen. En mann som vet teknikken og tenner deg mentalt i tillegg. Anonymous poster hash: 9ecd1...779 En mann er vel det siste man trenger, aldri hørt om noen som fikk orgasme for første gang med en mann.. Man trenger å øve på egenhånd først, tror jeg. Anonymous poster hash: 71f24...c4f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #30 Skrevet 8. september 2016 Hadde en venninne som jeg eksperimenterte med , hun gav meg min første orgasme. Husker ikke alder . 15 kanskje . Anonymous poster hash: e5133...e4c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #31 Skrevet 8. september 2016 En mann er vel det siste man trenger, aldri hørt om noen som fikk orgasme for første gang med en mann.. Man trenger å øve på egenhånd først, tror jeg. Anonymous poster hash: 71f24...c4f Vel, nå har du hørt om ei Jeg fikk min første ordentlige orgasme med mannen min. Anonymous poster hash: c0225...689
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #32 Skrevet 8. september 2016 Vel, nå har du hørt om ei Jeg fikk min første ordentlige orgasme med mannen min. Anonymous poster hash: c0225...689 Haha, her også Anonymous poster hash: 4763c...723
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #33 Skrevet 8. september 2016 Har du tatt deg god tid til å bli kjent med kroppen din og prøve deg frem selv? Anonymous poster hash: 1de22...081 Hmm nei, kunne aldri falt meg inn å prøve noe slikt heller. Tror jeg er A-seksuell ass :/ Anonymous poster hash: df821...32b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #34 Skrevet 8. september 2016 Da trenger du nok en erfaren elsker. Alle kvinner kan få orgasme med den rette mannen. En mann som vet teknikken og tenner deg mentalt i tillegg. Anonymous poster hash: 9ecd1...779 Han hadde hatt 4 stk før meg, og han har kun vært min eneste. (Han er eksen min nå). Har aldri hatt et snev av nytelse heller, tror det ligger noe i psyken ang det her. Aldri blitt misbrukt eller noe. Anonymous poster hash: df821...32b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #35 Skrevet 9. september 2016 Dere som sier at dere har fått orgasme i barneskole alder. Det kan vel ikke stemme? Jeg husker også at jeg kunne få skikkelige "sug" i underlivet hvis jeg gned meg inntil noe. Men det er langt fra orgasme. Hi Anonymous poster hash: d2ca0...357
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #36 Skrevet 9. september 2016 Dere som sier at dere har fått orgasme i barneskole alder. Det kan vel ikke stemme? Jeg husker også at jeg kunne få skikkelige "sug" i underlivet hvis jeg gned meg inntil noe. Men det er langt fra orgasme. Hi Anonymous poster hash: d2ca0...357 Hvorfor kan ikke det stemme? Orgasmene blir jo ikke skrudd på ved en viss alder. Her hadde jeg skikkelige sterke orgasmer fra jeg var 9 år. Sterkere orgasmer enn jeg har nå. Anonymous poster hash: 8bb15...f8e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #37 Skrevet 9. september 2016 Dere som sier at dere har fått orgasme i barneskole alder. Det kan vel ikke stemme? Jeg husker også at jeg kunne få skikkelige "sug" i underlivet hvis jeg gned meg inntil noe. Men det er langt fra orgasme. HiAnonymous poster hash: d2ca0...357 Jo, det var definitivt orgasmer. Skikkelig heftige og. Noen ganger kom de i serier, noe jeg ikke får til nå i voksen alder. Så jo, det stemmer det. Anonymous poster hash: 842b3...f98
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #38 Skrevet 9. september 2016 Dere som sier at dere har fått orgasme i barneskole alder. Det kan vel ikke stemme? Jeg husker også at jeg kunne få skikkelige "sug" i underlivet hvis jeg gned meg inntil noe. Men det er langt fra orgasme. Hi Anonymous poster hash: d2ca0...357 Kraftige sammentrekninger i underlivet og en super-deilig følelse? Å joda, det var orgasmer. Har hatt mange så er fullstendig klar over hva det var 😉 Skjønte jo ikke hva det var der og da, men har skjønt det i ettertid. Selv om hi ikke får det synes jeg ikke du skal tvile på at andre vet hva de snakker om.. Anonymous poster hash: 833e7...f89
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #39 Skrevet 9. september 2016 Kraftige sammentrekninger i underlivet og en super-deilig følelse? Å joda, det var orgasmer. Har hatt mange så er fullstendig klar over hva det var Skjønte jo ikke hva det var der og da, men har skjønt det i ettertid. Selv om hi ikke får det synes jeg ikke du skal tvile på at andre vet hva de snakker om.. Anonymous poster hash: 833e7...f89 Har jeg skrevet at jeg tviler på det? Jeg stilte bare et spørsmål. HI Anonymous poster hash: d2ca0...357
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #40 Skrevet 9. september 2016 Jeg kjøpte vibrator da jeg var 16 og fikk da orgasmer både med den og dusjen. Hadde ikke tålmodighet til å bruke fingrene.Fikk første orgasme med partner som 18 åring og har ikke hatt orgasmer med noen andre... Anonymous poster hash: 4f1da...140
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #41 Skrevet 9. september 2016 Har jeg skrevet at jeg tviler på det? Jeg stilte bare et spørsmål. HI Anonymous poster hash: d2ca0...357 Du skriver slik at det høres ut som at du ikke tror på det 😊 Anonymous poster hash: 833e7...f89
LME1001 Skrevet 9. september 2016 #42 Skrevet 9. september 2016 På barneskolen, sikkert de to siste årene. Pleide å henge i diverse klatrestativ eller tau, i friminuttene eller gymtimene, og bare knipe beina sammen, hardt. Så begynte det å bli vondt å henge/knipe, men jeg tvang meg selv til å fortsette. Ble vondere og vanskeligere å ikke miste taket. Plutselig fyltes kroppen av lettelse og deilige følelser, og jeg kunne slippe taket. Visste ikke da at det var mine første orgasmer, men er ikke i tvil om at det faktisk var det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #43 Skrevet 10. september 2016 Jeg har også vanskelig for å tro det er mulig for barn å få orgasme. Barn tenker ikke og fungerer ikke slik. Jeg fikk min første når jeg var 17. Anonymous poster hash: 94639...4ac
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #44 Skrevet 10. september 2016 Jeg har også vanskelig for å tro det er mulig for barn å få orgasme. Barn tenker ikke og fungerer ikke slik. Jeg fikk min første når jeg var 17. Anonymous poster hash: 94639...4ac Det er helt normalt å utforske kroppen sin fra man er baby. Synd at noen ser på det som unormalt... Anonymous poster hash: 833e7...f89
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #45 Skrevet 10. september 2016 Jeg har også vanskelig for å tro det er mulig for barn å få orgasme. Barn tenker ikke og fungerer ikke slik. Jeg fikk min første når jeg var 17. Anonymous poster hash: 94639...4ac Det var orgasmer. 100% sikkert. Anonymous poster hash: 842b3...f98
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #46 Skrevet 10. september 2016 Jeg vet at det var orgasme jeg fikk som barn, da jeg bruker de samme teknikkene i dag, og husker følelsen veldig godt.. Selv om man ikke har samme opplevelse selv, er det ikke vits i å tvile på andre som deler sin erfaring. Anonymous poster hash: 0a5fd...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå