GĂ„ til innhold

IKM UKE 40 đŸ‘đŸŒ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest at flere ikke tester positivt fÞr den dagen man skulle hatt mensen, og faktisk et par dager etter dette, sÄ vil ikke tro hÄpet er ute enda nei.. men jeg testet selv i dag med sensitiv test pÄ 15, men den bar negativ. Jeg er 8 dpo nÄ..og begynner selv Ä miste hÄpet..

Annonse

Ja, vi krysser fingrene😊 Nei, jeg har ingen symptomer, annet enn at jeg har murringer i korsryggen og pĂ„ siden framme.. 😊 Jeg har ogsĂ„ barn fra fĂžr, men husker ikke helt hvordan det var i starten 😅

Annonse

Hmmmmmm, spennende! Jeg er ikke sĂ„ god pĂ„ slike tester, men hvis du fĂžler du ser nor, sĂ„ hĂ„per vi pĂ„ det😉

Jeg tror nok jeg ryker pÄ en test i morgen, 12 dpo. Jeg er egentlig ganske sikker, fÞler jeg kjenner kroppen min sÄpass. Hadde en slitsom natt med skikkelig hodepine, og murringene kjenner jeg godt igjen fra sist.

Jeg er sÄ spent, og hÄper den er det! Skal ta en ny i morgentidlig Hvordan gÄr det med deg? Har du testa?

Ă„Ă„. SĂ„ spennende :)

Jeg har de siste 3 mnd hatt EL pÄ syklusdag 9. SÄ trodde jeg havnet her! Men EL kom pÄ dag 14 :) sÄ har IKM 11.oktober.

Jeg er 5 DPO i dag, jeg er kjempe kvalm. Redd for at jeg begynner Ä bli syk, for alt for tidlig med symptomer nÄ..

Spent pÄ om du fÄr sterkere i morgen :)

Her kom TR i gÄr... :( Litt trist! For jeg trodde jeg traff egglÞsning.. Men nÄ fÄr jeg hÄpe pÄ ny runde, for her er det ikke noe tvil om TR selv om den kom 2 dager for tidlig. Litt uregelmessig sykluser, sÄ er ikke sÄ lett. Men dette var ppt 3, sÄ da fÄr vi gÄ i gang med fjerde prÞveperiode.... Lykke til alle sammen!

Uff sĂ„ dumt tr skulle komme😔 Lykke til i neste prĂžveperiode!😊 Jeg har ikke fĂ„tt noe sterkere test fra i gĂ„r, bare at den svake streken kom litt raskere enn i gĂ„r.

AltsÄ, en av oss mÄ bli gravid denne perioden, sÄ vi satser pÄ at det er deg!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...