GĂ„ til innhold

IKM UKE 40 đŸ‘đŸŒ

Anbefalte innlegg

AltsÄ, en av oss mÄ bli gravid denne perioden, sÄ vi satser pÄ at det er deg!

Ă…Ă„, tusen takk for det😊 Jeg hĂ„per at det klaffer, vi hadde desverre en dĂždfĂždsel i uke 32 nĂ„ i mai. Det var en grusom tid og jeg ble som besatt av Ă„ bli gravid pĂ„ nytt sĂ„ snart som mulig! Det har vĂŠrt tunge dager hver dag tr har meldt sin ankomst. HĂ„per den sitter nĂ„ og at jeg er gravid! FĂžler at det er det eneste som kan hjelpe meg videre nĂ„. HĂ„per det faller bebystĂžv pĂ„ oss alle đŸ˜Šâ€ïž

Fortsetter under...

Nei, var sĂ„ dumt at jeg testet pĂ„ ettermiddagen i gĂ„r, negativ selvsagt, sĂ„ nĂ„ har jeg bestemt at jeg skal vente til torsdag. AltsĂ„ en dag over ikm, og krysse fingrene for at det ikke dukker opp noen tr i mellomtiden. Jeg prĂžvde Ă„ kjenne etter livmortappen idag, men som jeg har skjĂžnt er den relativt lik om mensen er pĂ„ vei eller om du er gravid. Jeg fant den iallefall ikke, sĂ„ hĂžyt oppe er den. Krysser fingrene😊 og gratulerer sĂ„ mye til deg!

Annonse

Testet negativt i dag ogsÄ, dag 29 i syklus. Pleier Ä fÄ mensen dag, 28, 29 eller 30. Brukte "test ofte"-strimlene til RFSU. Ser de skal slÄ ut pÄ HCG 25. Er det vanlig eller hÞyere enn andre tester? Jeg VET at jeg aller, aller mest sannsynlig ikke er gravid. Men sÄ er det denne tenk-om-likevel-fÞlelsen som plager meg...

Annonse

SĂ„ deilig Ă„ fĂ„ det helt bekreftet! Gratulerer 😊 nĂ„ skal jeg se fĂždeavdelingen og hĂ„pe at jeg er neste med positiv test 😉

Ja, vi krysser fingrene til det motsatte er bevist!đŸ˜Šâ€ïž

Her kom uka akkurat pĂ„ dagen. Jeg mĂ„ si at jeg skjĂžnner virkelig ingenting. Jeg trodde jeg kjente kroppen min sĂ„pass, men tydeligvis har jeg innbilt meg symptomer. Kanskje rett og slett spenning fordi vi skulle prĂžve igjen. Men nĂ„r det er sagt sĂ„ var jo dette egentlig bare en mĂ„ned med generalprĂžve, for det passer best om det klaffer fra nĂ„ av😊 🖒👌

NĂŠrmer seg ikm og her ligger jeg potteforkjĂžla. SĂ„ det overskygger nok alle eventuelle symptomer jeg mĂ„tte ha🙈 Er Ăžm pĂ„ venstre side av korsryggen, men det er nok fordi jeg har fĂ„tt over gjennomsnittet mange timer pĂ„ sofaen de siste dagene. Kommer tanta blir det oppstart med Gonal-F i helga, sĂ„ spennende blir detta uansett😊

Og gratulerer sĂ„ masse til deg, Mia2010â€ïžđŸ˜„

Endret av Solan85

NĂ„ er det 14 dager siden spiralen ble tatt ut og jeg hadde egglĂžsning, er sykt spent pĂ„ om kanskje jeg hĂžrer til her istede for IKM uke 41, kanskje jeg faktisk skal vĂŠre her😁

I sĂ„ fall sĂ„ er jeg 1dpo imorgenâ˜ș

Her kom uka akkurat pĂ„ dagen. Jeg mĂ„ si at jeg skjĂžnner virkelig ingenting. Jeg trodde jeg kjente kroppen min sĂ„pass, men tydeligvis har jeg innbilt meg symptomer. Kanskje rett og slett spenning fordi vi skulle prĂžve igjen. Men nĂ„r det er sagt sĂ„ var jo dette egentlig bare en mĂ„ned med generalprĂžve, for det passer best om det klaffer fra nĂ„ av😊 🖒👌

Hos oss var ogsÄ september en teste mÄned :P. Det passet best i forhold til jobb hvis jegvle gravid i okt-des...

Men sÄ satt spirapÄ fÞrste forsÞk da... SÄ ja,nÄ mÄ jeg klekke ut en mÄte Ä holde graviditet skjult pÄ jobb frem til uke 20...

Ehmm

Anonymous poster hash: 687fc...d08

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...