Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei😊 Er dere kommet i dpo-land nå? Jeg hadde positiv eltest med fast smilefjes på torsdags morgen. Tror den også ville vært positiv på onsdagskvelden om jeg hadde testa da, men. Men teller dere dager fra positiv eltest? Da er jeg altså 4 dpo nå?😊 Gleder meg til å teste, selv om jeg ikke tror det går denne mnd heller.. har siden søndag hatt en del lotionaktig hvit utflod. Noen av dere som har hatt det etter el? Er det helt vanlig?

Jeg tester ikke for el, så kan ikke vite sikkert, men om jeg tar utgangspunkt i (ikke) forventet mens er jeg også 4 dpo.

Fortsetter under...

Ja, i helgen er tidlig for meg også..jeg antar jeg er 8 dpo på fredag..og det har jo skjedd at noen har fått positiv da..så jeg kjøper nok inn noen tester og kan teste flere dager.. tviler sterkt på at noen blir positive..desverre😔 Men jeg håper veldig!😍

Annonse

Veldig usikker på IKM pga en veldig tidlig sa. Men skal uansett være en gang mellom 6-12 oktober. Kansje dere kan hjelpe meg? Har hatt mye slim med noe blodspor i 3 dager nå? Ikke så mye i dag da. Er dette el slim? Trodde ikke det varte så lenge?

Veldig usikker på IKM pga en veldig tidlig sa. Men skal uansett være en gang mellom 6-12 oktober. Kansje dere kan hjelpe meg? Har hatt mye slim med noe blodspor i 3 dager nå? Ikke så mye i dag da. Er dette el slim? Trodde ikke det varte så lenge?

Tror dette er el slim :)

Foresten - noen som har begynt å mistenke at det er en spire i magen?? Symptomer? Det er jo litt tidlig, men jeg har helt klart ømme pupper, og merket i går at jeg kunne få ut litt "væske".. nå har jeg 1 barn fra før av, men det er 1,5år siden jeg mistet melka.. så lurer på om kroppen min begynner å jobbe litt igjen. Hmm😅 Mulig jeg innbiller meg det, men jeg lever i håpet!

Foresten - noen som har begynt å mistenke at det er en spire i magen?? Symptomer? Det er jo litt tidlig, men jeg har helt klart ømme pupper, og merket i går at jeg kunne få ut litt "væske".. nå har jeg 1 barn fra før av, men det er 1,5år siden jeg mistet melka.. så lurer på om kroppen min begynner å jobbe litt igjen. Hmm😅 Mulig jeg innbiller meg det, men jeg lever i håpet!

Ømme pupper og mer utflod enn vanlig. MEN det kan jo være tilfeldig. Vil ikke være en symptomjeger. Tenker å teste mandag. Ideelt sett burde jeg vente til IKM på onsdag/torsdag, men kommer neppe til å klare å la det være.

Jeg har ømme pupper ved eggløsning hver gang..

Den follikken som egget ligger i før eggløsning, blir det det gulelegemet etter eggløsning. Dette forsyner kroppen med progesteron i ca 10-12 dager, for det gir opp. hvis ett egg fester seg, så fortsetter det å produsere progesteron frem til morkaka tar over i uke 11-12. Så jeg får alltid større pupper når eggløsning er ferdig å det produseres progesteron. Så våkner med "hovne" pupper :)

Annonse

Ca. 8 dpo idag. Har i flere dager hatt mensenlignende smerter og en rar følelse i kroppen. Denne måneden var egentlig bare generalprøve da det passer bedre i forhold til jobb om det klaffer fra neste måned og utover. Kjenner spenningen er til å ta og føle på. Er det noen som nærmer seg tiden for å kunne teste?

Etter 3 dager med el slim og blod hadde jeg ingenting i går, men nå plutselig når jeg går på do er det blod igjen. Det renner ikke, men blod på papiret når jeg tørker meg, ikke noe særlig slim. Skal ikke ha mensen før 6-12 oktober 😕 Kan det være festeblødning? Eggløsning skal ha vært eg gang mellom 22.09-28.09, men pga slimet med blod tok jeg utgangspunkt i at det var i går. Noen som har opplevd lignende?

Etter 3 dager med el slim og blod hadde jeg ingenting i går, men nå plutselig når jeg går på do er det blod igjen. Det renner ikke, men blod på papiret når jeg tørker meg, ikke noe særlig slim. Skal ikke ha mensen før 6-12 oktober Kan det være festeblødning? Eggløsning skal ha vært eg gang mellom 22.09-28.09, men pga slimet med blod tok jeg utgangspunkt i at det var i går. Noen som har opplevd lignende?

Jeg hadde en liten festeblødning med tvillingene ca 7 DPO med tvillingene. Det var blod bare når jeg tørket med en gang. Så var det borte ved neste dobesøk.

Hei! Jeg har ingen symptomer, ingenting Tok en test i dag, og de var såklart så hvit som den kunne blitt Jeg fikk positiv eltest 22 september.. er det altfor tidlig til at det kan gi utslag?

Hehe!

Jeg testet positivt med tvillingene nøyktig 12 DPO (prøverør, så vet hvor mange DPO det var). Ikke før 14 DPO var den tidlig :)

Jeg hadde en liten festeblødning med tvillingene ca 7 DPO med tvillingene. Det var blod bare når jeg tørket med en gang. Så var det borte ved neste dobesøk.

Har hatt blod nå hele kveld faktisk. Men kan egentlig ikke forstå hva annet det kan være, er jo lenge til IKM. Men hadde jo slim med blod på mandag 😞 det var vel el?

Har jo absolutt ikke tålmodighet til å vente, vil teste å se positiv nå. Hvor lenge etter festeblødning testa du positiv?

Har hatt blod nå hele kveld faktisk. Men kan egentlig ikke forstå hva annet det kan være, er jo lenge til IKM. Men hadde jo slim med blod på mandag 😞 det var vel el?

Har jo absolutt ikke tålmodighet til å vente, vil teste å se positiv nå. Hvor lenge etter festeblødning testa du positiv?

Jeg testet positivt 5 dager etter festeblødning, da veldig svakt. Å dette var med tvillinger.

Dem ble satt inn på dag 5, festeblødning på dag 7. (Men veldig lite blod).

Positivt 12 DPO.

Hei! Når jeg ser tilbake på forrige gang jeg var gravid, som desverre endte i dødfødsel grunnet blodpropp så ser jeg at jeg hadde el 28 oktober ca, og jeg testet svak positiv 11 NOV. Så da føler jeg det ennå er et håp, siden jeg bare hadde el for ca 7 dager siden😊 Måtte det komme ti streker til oss alle❤️😍

Hei! Når jeg ser tilbake på forrige gang jeg var gravid, som desverre endte i dødfødsel grunnet blodpropp så ser jeg at jeg hadde el 28 oktober ca, og jeg testet svak positiv 11 NOV. Så da føler jeg det ennå er et håp, siden jeg bare hadde el for ca 7 dager siden😊 Måtte det komme ti streker til oss alle❤️😍

Ja, det er veldig tidlig. Jeg kommer ikke til å teste før 12 dager etter eggløsning :)

Krysser fingrene både for deg og for alle oss andre 😀 Dette er så spennende. Hater å vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...