Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniker meg inn her, har bestemt oss for å la det stå til, dersom vi lykkes blir det barn nr 3😅 Har alltid hadd lyst på 3 barn, men merker nå når vi har bestemt oss for å slutte med prevensjon, så er det litt skrekkblandet fryd.Sitter med tanker om

nr 3 kommer til å velte lasset eller blir det bare veldig bra🤔

TR kom på mandag, så IKM 3/10.

Endret av Krussemynte

Spennede! Det kommer sikkert flere til denne gruppa etterhvert, men nå får vi bare komme oss gjennom TR også får vi se da om vi har hellet med oss. Spennnede med nr 3 da. Her fryktes og gledes det med tanke på at vi "bare" skal gå fra 1 til 2, forhåpentligvis snart!

Annonse

Hei! Melder meg inn her😊 Desverre kom tr her 7 september, og jeg har derfor IKM 7 oktober. Hååper så inderlig at det skal klaffe nå, etter en dødfødsel i uke 32 i mai. Vet dere noe man kan gjøre for å forsterke eggløsning? 😊

Hei og velkommen i gruppa! Trist å høre om våren, men håper du har en bedre opplevelse denne gangen. Jeg vet ikke hva som kan øke eggløsning. Men ser det har vært snakk om en del slimløsende hostesaft i andre grupper. Men jeg er ingen erfaren prøver. Dette blir barn nr to for vår del, og forrige var ikke planlagt.

Endret av Oslostjerne

Hei😊 Hvordan går det med dere? Noen som har hatt el? Her fikk jeg sånn blinkende fjes på eggløsningstesten i dag😊 Er det noen av dere som har prøvd slike tester? Når kan jeg forvente el tror dere?😊

Bruker ikke el-tester. Ser ikke helt poenget eller gevinsten for oss med regelmessige sykluser. Har sex hver eller annenhver dag dag 9-17. Denne uken altså :)

Jeg tester heller ikke etter EL. Både fordi jeg gjorde det en periode, med positive tester omtrent samme tid hver mnd (regelmessig syklus), og fordi vi nå egentlig bare venter på oppstart med ivf. Skjer det noe før det er det en fantastisk overraskelse, men vi tar det som det mest som det kommer. Mannen jobber borte denne uka, kommer hjem torsdag. Så blir litt begrensa mulighet til aksjeinnlegg denne mnden uansett☺️

Annonse

Håper dette er gangen vi lykkes!! Mistes i uke 10 i mars og begynte å spotte i uke 8 i august... :-(

Så nå håper jeg at det går veien. Eggløsningsslim idag tipper jeg. Sex mandagkveld og får prøve i dag og. Håper det rekker !! :-)

Anonymous poster hash: e3d0e...413

Jeg har så ømme brystvorter.. Har lagt inn "aksjer"både mandag/tirsdag/onsdag og hadde trolig eggløsning på onsdag. Men symptomer som såre brystvorter - får dere det når dere har eggløsning?? Stort sett sliter jeg med huden og kjenner meg litt oppblåst. Men de siste dagene har jeg hatt mye plager i magen, og er usikker på om dette er normalt ved eggløsning. Håper på 2 streker i slutten av mnd!

Ikm 5 oktober. Pp1 med barn nummer to😊 la inn aksjer 14 og 17, tror dessverre ikke jeg har truffet denne gangen. Pleier å ha tydelig eggløsningsslim og smerter, men denne gangen har jeg ikke kjent noe enda. Eggløsningen kan vel ikke være så forkjøvet?

Hei😊 Er dere kommet i dpo-land nå? Jeg hadde positiv eltest med fast smilefjes på torsdags morgen. Tror den også ville vært positiv på onsdagskvelden om jeg hadde testa da, men. Men teller dere dager fra positiv eltest? Da er jeg altså 4 dpo nå?😊 Gleder meg til å teste, selv om jeg ikke tror det går denne mnd heller.. har siden søndag hatt en del lotionaktig hvit utflod. Noen av dere som har hatt det etter el? Er det helt vanlig?

Ok😊 Dette var en slik test at jeg først fikk blinkende smilefjes i to dager, deretter fast smilefjes på torsdags morgen. Dette smilefjeset står i 2 dager, så det går ikke an og teste flere ganger etter man først har fått fast smilefjes 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...