Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Kjære allvitende damer! Jeg har laget suksesskake og tenkte å fryse den. Men så ble jeg bekymret for fatet! Tåler et glassfat å stå i frysa? Hvordan ellers kan jeg fryse kaken? Om jeg tar den over på noe midlertidig er jeg redd det blir krise å flytte den over på fatet ved servering. Anonymous poster hash: 18736...d4e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Vet ikke hva fatet ditt tåler, men om du flytter kaken over på glassflatet mens den er fryst går det sikkert greit å flytte den? Anonymous poster hash: b5b20...4e7
soleia Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Eg frys av og til kakerestar på fatet, og det har gått bra med glasfara mine. Men vanlegvis når eg lagar kake, så frys eg den nylaga kaka i kakeforma og pakkar den inn i folie etter den er frosen dersom den skal ligge i frysaren ei stund. Når eg skal bruke kaka legg eg den over på glassfat medan den er frosen. Suksesskake har jo ein stiv botn og er lett å flytte over på fat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå