Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Vaskemaskin, visste ikke at man gjorde det, første gang i dag. Oppvaskmaskin, ca 3 ganger i året Anonymous poster hash: 400b8...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Svært sjeldent, kanskje en gang i året? Anonymous poster hash: b9ede...f1d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Ca en gang i mnd. Oppvaskmaskinen tar jeg hver gang jeg renser filteret, når jeg tar maskinrens tar jeg også delene til kaffemaskinen. Hadde jeg ikke mått vaske delene til kaffemaskinen så ofte hadde jeg nok ikke tatt oppvaskmaskinen så ofte. Vaskemaskinen må jeg ta så ofte siden ungene reagerer på så mye. Har noen glemt å skylle en klut med såpe så kan dt gjøre at de klør selv om tøyet er vasket en maskin etterpå. Jeg lukter det veldig fort siden vi ikke bruker vaskemiddel med lukt, så har en vaskeklut ikke blitt skylt før vask lukter det svakt grønnsåpe på vaskerommet. Da er det tid for en kjapp rens. Hadde jeg ikke hatt unger som hadde reagert så ekstremt, hadde jeg nok sjelden eller aldri gjort det tenker jeg. Evt om det lukta surt av vaskemaskinen. Anonymous poster hash: e4612...126
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Aldri, korleis gjer ein det? Sikkert ein god idé.... Kanskje de veit kva eg skal gjere når det luktar tran i tørketrommelen òg? Anonymous poster hash: 99a6c...3da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 En gang i mnd pluss ved tilfeller der det er vasket tøy med rester av avføring eller oppkast. Oppvaskmaskin en gang i mnd Anonymous poster hash: 47fb2...da3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Vaskemaskin en gang i mnd. Er veldig sløv med oppvaskmaskin. Anonymous poster hash: 234bc...ef8
Pobie Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Aldri. De vaskes jo hver gang jeg setter dem på.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Så godt som aldri, men setter aldri inn ting med matrester i oppvaskmaskinen heller. Har hatt filteret ute, men det er helt rent. Vaskemaskinfilteret gjør jeg rent om maskinen ikke sentrifugerer som den skal. Anonymous poster hash: 1ae85...c6f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Aldri, korleis gjer ein det? Sikkert ein god idé.... Kanskje de veit kva eg skal gjere når det luktar tran i tørketrommelen òg? Anonymous poster hash: 99a6c...3da Aldri, korleis gjer ein det? Sikkert ein god idé.... Kanskje de veit kva eg skal gjere når det luktar tran i tørketrommelen òg? Anonymous poster hash: 99a6c...3da Prøv å ha smør litt eddik inni, bare litt på ei fille og tørk godt av.. Eller ha eddik og vann i et glass og la stå inni over natta eddik fjerner vond lukt Anonymous poster hash: f0d00...154
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Aldri. Har heller ikke opplevd vond lukt. (Filter renses selvfølgelig jevnlig). Anonymous poster hash: 355da...d51
Lessismore Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Jøss. Visste ikke at man skulle ta rens på vaskemaskinen. Oppvaskmaskinen tar jeg derimot ved ujevne mellomrom. Lukter så deilig friskt i hele huset etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå