Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker erfaring fra dere som har vært igjennom ivf med nedfrossen sæd. Hvor mange ganger prøvde dere før dere lyktes. Pour/con med "fersk" sæd og frossen sæd.

Legen på Fertilitetssentert virket ikke oppmuntrende til fryseforsøk, "å,ja ser at dere allerede har snakket om dette med forrige lege....."

Er i villrede, samtidig som jeg vet at neste sjanse med feste sæd fra mannen min ikke er før til jul.....

Trenger noen oppmuntrende ord.

Skrevet

Jeg ønsker erfaring fra dere som har vært igjennom ivf med nedfrossen sæd. Hvor mange ganger prøvde dere før dere lyktes. Pour/con med "fersk" sæd og frossen sæd.

Legen på Fertilitetssentert virket ikke oppmuntrende til fryseforsøk, "å,ja ser at dere allerede har snakket om dette med forrige lege....."

Er i villrede, samtidig som jeg vet at neste sjanse med feste sæd fra mannen min ikke er før til jul.....

Trenger noen oppmuntrende ord.

Vi skulle bruke frossen men d viste seg å være av dårlig kvalitet så d gikk ikke. Så alt kommer an på kvalitet i d som er i frys. Ellers sir dem at d e større sjanse for befruktning med fersk sæd enn frossen. Selv om vi har etter første forsøk klart å få i frys bedre kvalitet så ønsker dem ikke å bruke d for at vi ska bedre sjanse å bli gravid. Så anbefaler å bruke fersk. Hos oss måtte mannen gå på medisin i 6 mnd før forsøk men d e verd d.

Skrevet

Vi skal ha tredje fersk forsøk med nedfrosset sæd. (^.^)

Skrevet (endret)

Lykke til Holmenkoll2014 ☺ Vi e igang med søskenforsøk..

Endret av Minsin1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...