Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Advarer mot havfruehale http://www.mammanett.no/barn/advarer-mot-bruk-av-havfruehaler Hallo! Hvor dum er du hvis du ikke skjønner dette er farlig i vann. Omg. Anonymous poster hash: beed4...819
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Ja, og i Sverige og Dk hsr de kurs for å øære å svømme med dem!😱 Anonymous poster hash: a0665...a70
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Ja! Og det er farlig å kjøre bil. Kniver kan også være livsfarlige Brukt riktig og med foreldre som følger godt med er det ganske artig! Anonymous poster hash: 0515f...68e
Sokkedyret Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Dette ser jo livsfarlig ut. Hadde aldri latt barna mine bruke noe sånt 😁
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Ja! Og det er farlig å kjøre bil. Kniver kan også være livsfarlige Brukt riktig og med foreldre som følger godt med er det ganske artig! Anonymous poster hash: 0515f...68e Det er gode grunner til at barn ikke kjører bil. Anonymous poster hash: 336f6...310
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Ha ha - ja så de i sommer. Ser utrolig sært ut. Barna mine elsker å hoppe, stupe, og svømme rundt, mens de små "havfruene" hang ved bassengkanten å så søte ut... Så supert hvis du vil at barna ikke skal være aktive... Anonymous poster hash: 343cc...b7e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Ha ha - ja så de i sommer. Ser utrolig sært ut. Barna mine elsker å hoppe, stupe, og svømme rundt, mens de små "havfruene" hang ved bassengkanten å så søte ut... Så supert hvis du vil at barna ikke skal være aktive... Anonymous poster hash: 343cc...b7e Min svømmer med hale. Hun sitter ikke til pynt på bassengkanten. Hun svømmer godt, men jeg er alltid ute i bassenget når hun bruker den. Uvettig bruk av både båt, bil, sykkel osv er også farlig. Anonymous poster hash: 0515f...68e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Ja! Og det er farlig å kjøre bil. Kniver kan også være livsfarlige Brukt riktig og med foreldre som følger godt med er det ganske artig! Anonymous poster hash: 0515f...68e Barna verken kjører eller bruker kniver. For ett merkelig innlegg... Anonymous poster hash: a0665...a70
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 Om det advares mot bruk av produktet sier vel det sitt?? Anonymous poster hash: 0b4e1...244
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 Jeg får helt angst av å se på bildet. Jeg hadde druknet!!! Anonymous poster hash: 8d1db...7d5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 Min svømmer med hale. Hun sitter ikke til pynt på bassengkanten. Hun svømmer godt, men jeg er alltid ute i bassenget når hun bruker den. Uvettig bruk av både båt, bil, sykkel osv er også farlig. Anonymous poster hash: 0515f...68e Bra du lærer henne opp til å svømme med samlede ben, da. Det er jo kjekt å ha øvet seg på å være pen og dydig pike før hun når en viss alder. Også så praktisk det er å kunne en slik allsidig nyttig svømmeteknikk! Anonymous poster hash: 336f6...310
Tipp topp Skrevet 6. september 2016 #12 Skrevet 6. september 2016 Man er dum hvis man tror dette er en leke msn putter på små barn uten tilstrekkelige svømmeferdigheter og tilsyn. Man er derimot ikke dum hvis man lar barna få kose seg med en hale når de kan svømme og hele tiden er under oppsyn. Og de fleste svømmer da fint med de og henger ikke bare ved kanten som noen påsto. Mye annet som er mye farligere en en hale.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #13 Skrevet 6. september 2016 Man er dum hvis man tror dette er en leke msn putter på små barn uten tilstrekkelige svømmeferdigheter og tilsyn. Man er derimot ikke dum hvis man lar barna få kose seg med en hale når de kan svømme og hele tiden er under oppsyn. Og de fleste svømmer da fint med de og henger ikke bare ved kanten som noen påsto. Mye annet som er mye farligere en en hale. "Kose seg" med å bli bevegelseshemmet? Og med å måtte svømme med en helt unaturlig svømmeteknikk? Jeg er en STERK svømmer, behersker både rygg, bryst og crawl, men jeg ville ha fått panikk av å låse begge beina sammen og skulle måtte sparke meg gjennom vannet i en stram hale... Anonymous poster hash: 336f6...310
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 Nå har ikke datteren min en sånn hale, men hun svømmer så bra at jeg tror ikke det hadde vært et problem! ( svømmer alle øvelser)👍 Men for all del skjønner problemstillingen! Anonymous poster hash: 94ab1...6d1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Av og til føler jeg at likestillingen går fort bakover Anonymous poster hash: 6b79f...16e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 Jeg skjønner ikke hvordan dette er et spørsmål om likestilling. Min datter synes det er artig og bruke denne halen. Det handler ikke om å sitte og se pen ut med samlede ben. Hun elsker vann og er generelt glad i fysisk lek. Samtidig ser jeg jo at å slippe barn til med dette uten tilstrekkelig oppsyn er fullstendig galskap. Jeg er som sagt i bassenget rett ved siden av. Når det gjelder kniver og bil; poenget er uvettig bruk er farlig (for voksne og barn) Og nei, barn kjører ikke bilen, men jaggu er det voksne som utsetter barn for fare ved å kjøre farlig. Anonymous poster hash: 0515f...68e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 Av og til føler jeg at likestillingen går fort bakover Anonymous poster hash: 6b79f...16e Jeg også. Dette er i tillegg farlig, og fullstendig unødvendig. Anonymous poster hash: a228d...cf1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Havfruedrakt til unger?? Herreverden så sjukt og totalt ubrukelig. Anonymous poster hash: 3c522...4fe
Fru vims Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 Skjønner virkelig ikke vitsen med en sånn hale??? Min datter på 5 år ville nok gjerne hatt en sånn, men det hadde hun ikke fått lov til å bruke. Ser både farlig og helt unyttig ut.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 Ingen badenymfer som husker serien ocean girl som gikk på nittitallet? Og som drømte om å svømme som jenta i serien? Jeg hadde ELSKET å ha en havfruehale som barn, om den hadde en effekt i forhold til svømmingen. Anonymous poster hash: 060cc...f11
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #21 Skrevet 7. september 2016 Datteren min har en slik, og hun og vennene hennes ELSKER den! De har sett på diverse havfrueserier, og der har mennene også slike haler, det finnes jo havmenn også Dette har ingenting med likestilling å gjøre, men med lek, fantasi, rollespill, fysisk utfoldelse og utfordringer å gjøre. Jeg er selvsagt alltid å bader sammen med henne og følger med, og hun blir enda flinkere og tryggere i vannet. Helt ufarlig da Anonymous poster hash: 3866d...4c1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #22 Skrevet 7. september 2016 Datteren min har en slik, og hun og vennene hennes ELSKER den! De har sett på diverse havfrueserier, og der har mennene også slike haler, det finnes jo havmenn også Dette har ingenting med likestilling å gjøre, men med lek, fantasi, rollespill, fysisk utfoldelse og utfordringer å gjøre. Jeg er selvsagt alltid å bader sammen med henne og følger med, og hun blir enda flinkere og tryggere i vannet. Helt ufarlig da Anonymous poster hash: 3866d...4c1 Så lenge du passer godt på og er rett i nærheten hele tiden går det nok bra, men en slik hale er ikke ufarlig. Den Økern drukningsfaren med mange hundre %, sansynlig vis med mange tusen %. Anonymous poster hash: 1fce0...046
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #23 Skrevet 7. september 2016 Datteren min har en slik, og hun og vennene hennes ELSKER den! De har sett på diverse havfrueserier, og der har mennene også slike haler, det finnes jo havmenn også Dette har ingenting med likestilling å gjøre, men med lek, fantasi, rollespill, fysisk utfoldelse og utfordringer å gjøre. Jeg er selvsagt alltid å bader sammen med henne og følger med, og hun blir enda flinkere og tryggere i vannet. Helt ufarlig da Anonymous poster hash: 3866d...4c1 Hvor mange små gutter ser du flytende rundt med beina samlet fast i en fullstendig ubrukelig, hjernedød DUSTETE innretning? Nei guttene svømmer slik det skal svømmes, i fri utfoldelse. Dette er bare ENDA en jålete greie for småjenter som vil være prinsesser og de fjollete, prinsippløse mammaene deres. Anonymous poster hash: d73bd...133
Musemora Skrevet 7. september 2016 #24 Skrevet 7. september 2016 Hvor mange små gutter ser du flytende rundt med beina samlet fast i en fullstendig ubrukelig, hjernedød DUSTETE innretning? Nei guttene svømmer slik det skal svømmes, i fri utfoldelse. Dette er bare ENDA en jålete greie for småjenter som vil være prinsesser og de fjollete, prinsippløse mammaene deres. Anonymous poster hash: d73bd...133 Hva er problemet hvis jentene har lyst til å bruke den da? Må de bruke akkurat det samme som guttene? Er det ikke lov å være forskjellige da?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #25 Skrevet 7. september 2016 Hva er problemet hvis jentene har lyst til å bruke den da? Må de bruke akkurat det samme som guttene? Er det ikke lov å være forskjellige da? Det er lov å være forskjellige, men denne stadige indoktrineringen om at gutter skal være slik og jenter slik er ikke bra. Anonymous poster hash: 1fce0...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå