Tante Gustava Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Skal kjøpe meg aktivitetsarmbånd, men trenger anbefalinger. Syns det høres fint ut med de som har pulsmåler i seg så man slipper å bruke pulsbelte ved trening. Jobber dessuten som sykepleier, så det hadde vært fint med et jeg kunne feste rundt ankelen eller ha i lomma på jobb, og at den likevel greide å registrere skrittene. Vet at noen også omregner annen aktivitet enn kun skritt opp mot dagens aktivitetsmål. Hvilket aktivitetsarmbånd har du? Og hvorfor anbefaler du det? Eller anbefaler det ikke?
Tante Gustava Skrevet 6. september 2016 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2016 Ingen som har noe å anbefale?
Elina Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Jeg har fitbit charge HR og er veldig fornøyd med den, men det er jo den eneste jeg har hatt. Det finnes mange merker på markedet men tror fitbit er et sikkert valg. De har flere modeller så du bør finne ut at det er en ny modell og ikke en gammel da en gammel modell ikke har like mange fungsjoner. Fitbit koster rundt 1199kr men det er sikkert noen kampanjer noen steder.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Jeg har fitbit charge HR og er veldig fornøyd med den, men det er jo den eneste jeg har hatt. Det finnes mange merker på markedet men tror fitbit er et sikkert valg. De har flere modeller så du bør finne ut at det er en ny modell og ikke en gammel da en gammel modell ikke har like mange fungsjoner. Fitbit koster rundt 1199kr men det er sikkert noen kampanjer noen steder. Jeg anbefaler også denne, MEN anbefaler også å vente litt til om du går for FitBit, fordi nå i disse dager blir FitBit HR 2 lansert. Anonymous poster hash: 3055a...9bd
Snerkern Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Jeg bruker også Fitbit Charge HR, og har hatt den i et par mnd nå. Super fornøyd, og blitt helt avhengig av den. Tidligere hadde jeg en Polar pulsklokke, men ble så tungvindt med belte på brystet hele tiden at den gjorde det mer stress å bruke den enn motivasjon. Anbefaler fitbit charge HR på det sterkeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå