Gå til innhold

For gammel for blått hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid ønsket meg blått hår ( ikke pensjonist-varianten altså, men helt klar, mellomblå farge).

Jeg har langt slett blondt hår uten pannelugg. Men jeg er nå 44 år, og føler dette blir litt teit? Litt sånn desperat forsøk på å bli hipp? 

Noen meninger/tips?

Anonymous poster hash: c23c0...1aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er teit.

Anonymous poster hash: b7076...7c0

Skrevet

Ikke bare teit, men helt latterlig.

Anonymous poster hash: bd973...14e
Skrevet

:ler:  :ler:  :ler:

Litt desperat...? Har mannen nettopp forlatt deg??

Anonymous poster hash: faa5b...e07
Skrevet

Jeg synes ikke du er for gammel for det. Men hvor kledelig det er med en sånn "alternativ" hårfarge, kommer eventuelt an på hudtone og om du har fin hud, tenker jeg.

Skrevet

Kvinner som hater kvinner er i gang igjen :)

Gjør akkurat som du vil! Har du hatt lyst på dette bestandig, og av en eller annen grunn ikke turt før nå, så gønn på! Drit i smålige kjerringer som skal mene ditt eller datt.. 

Anonymous poster hash: 2d9a5...f2d
Skrevet

Du kan ha akkurat den hårfargen du vil! 👍

Anonymous poster hash: 26bfc...bc8

Skrevet

hahaha jeg ville tenkt mitt om det. Det er helt utenkelig at noen i min bransje eller omgangskrets hadde farget håret blått. Men om du ikke har jobb eller noe der det har noen innvirkning, er det vel bare å gjøre det.

Anonymous poster hash: c0d39...37a
Skrevet

Jeg er alt for konvensjonell til å gjøre slikt selv, men digger at andre gjør det. Kjør den fargen du vil!

Anonymous poster hash: fba71...388

Skrevet

Gjør det! :D Jeg er 34 år og har alltid syntes at slike farger i håret er kult så for kort tid siden farget jeg noe av håret lilla :) Brukte flere år på å innse at det er jo bare å gjøre det! Og tenkte at jeg var vel for gammel.

Drit i de som er frekke.

Anonymous poster hash: bec14...fbd

Skrevet

Jammen, altså, forklar meg nå. Syns dere virkelig det er fint? Blir utseendet forbedret ved å farge håret ..... blått? Jeg skjønner det virkelig ikke, så jeg blir takknemlig for enhver fornuftig forklaring. Takk.

Anonymous poster hash: 69bf2...06e

Skrevet

Hm...jeg prøver å ha et åpent sinn, men blått hår er ekstremt synes jeg. Litt sånn ungdommer som vil være annerledes velger

Anonymous poster hash: 3d505...f38

Skrevet

Jeg synes ikke det er frekt å mene at ei på 44 er for gammel for blått hår...

Anonymous poster hash: 9adef...28b

Skrevet

Alle over 6 år er for gamle for blått, rosa, lilla osv hår

Anonymous poster hash: 6b119...2be

Skrevet

Jammen, altså, forklar meg nå. Syns dere virkelig det er fint? Blir utseendet forbedret ved å farge håret ..... blått? Jeg skjønner det virkelig ikke, så jeg blir takknemlig for enhver fornuftig forklaring. Takk.

Det er da ikke noe verre å ha blått hår enn fake blondt hår (som sjelden er annet enn stygt) eller kjerringklipp.

Folk har forskjellig smak og liker forskjellige ting. Det må jo være ålreit.

Anonymous poster hash: 26bfc...bc8

Skrevet

Du må finne frem barnet i deg :) stod i iskø i sommer, og en av de som ekspederte hadde lilla og blått hår. Alle barna ville kun ha is av henne. De var helt bergtatt av håret :) Tenk deg regnbuehår i stedet for kommunegrått. Tror verden ville blitt et bittelitt bedre sted med mer farge🦄🌟🌈

Anonymous poster hash: fba71...388

Skrevet

Jeg synes ikke det er frekt å mene at ei på 44 er for gammel for blått hår...

Anonymous poster hash: 9adef...28b

Er ikke frekt nei :) Men det er måten man sier/skriver det på

Anonymous poster hash: bec14...fbd

Skrevet

Kjempefint! Om du vil være litt mer diskret kan du gå for å farge det nederste eller det underste av håret 😀

Skrevet

Hvorfor ikke, gjør det du har lyst til :)

Det er en lærer på barneskolen her. Sist jeg så henne så hadde hun knallrosa hår, hun er 40.

Anonymous poster hash: d2549...b27
Skrevet

Jeg personlig tenker at det er sånt man gjør i den opprørske finne seg sjæl alderen, altså på ungdomsskolen

Jeg liker egentlig litt typete stil, det er helt greit å skille seg ut og gå litt mot strømmen, være litt kul. Men blått hår virker litt motsatt, virker desperat

Anonymous poster hash: e6d03...e62

Skrevet

Svigermoren min på 56, bruker å si "livet er for kort til å ha en kjedelig sveis" ;)

Jeg er enig med henne, men er nok litt for opptatt av hva andre mener til å tørre.

Anonymous poster hash: 7943e...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...