Gå til innhold

Menskopp - for en fantastisk oppfinnelse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Genial oppfinnelse og igrunn lei meg for at jeg ikke oppdaget det før. Nå tenker jeg ikke over mensen i det hele tatt. Enkelt og greit å få inn og tømme når man har lært seg teknikken. Bruker ikke truseinnlegg engang under mensen. Fikk mensen litt uventet forrige gang og hadde ikke med koppen og måtte bruke bind. Syns det luktet så rart av meg utover dagen selv om bindet var byttet ofte, fikk heldigvis byttet raskt til kopp. Vet ikke om lukten var psykisk, for sambo kjente ikke en rar lukt.

Men råder absolutt alle til å prøve, dersom du ikke får det til kan det hende du må prøve en annen kopp eller klippe litt av enden på den så den ikke merkes.

Anonymous poster hash: d001f...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde visst plutselig bestilt en. 😁

Skrevet

Tror jeg også må bestille en og prøve. Takk for tips! Men hvordan er det å bade med menskopp (i basseng på ferie)?

Anonymous poster hash: 62ff8...11f

Skrevet

Tror jeg også må bestille en og prøve. Takk for tips! Men hvordan er det å bade med menskopp (i basseng på ferie)?

Ikke noe problem å bade med den, sitter jo med vakum så kommer ikke noe vann oppi. Bade og kos deg, mye verre med tampong som må byttes etter bading.

Anonymous poster hash: d001f...f22

Skrevet

Det eneste jeg angrer på i forbindelse med menskopp, er at jeg ikke kjøpte for mange år siden! Helt genialt! Tømmer to ganger i døgnet og glemmer mensen ellers. Bruker engangshanske når jeg tømmer, skyller, bretter og putter på plass. Litt knøl med å få tett de aller første to-tre gangene, men nå er det enkelt. Må snurre for å få koppen til å brette seg ut og oppnå vakuum. I og med at jeg tømmer bare to ganger i døgnet, så skjer det hjemme på badet.

Anonymous poster hash: 876f2...ed5

Skrevet

Ikke noe problem å bade med den, sitter jo med vakum så kommer ikke noe vann oppi. Bade og kos deg, mye verre med tampong som må byttes etter bading. Anonymous poster hash: d001f...f22

Supert, takk for svar :)

Skrevet

Kjøp de på wish.com mye billigere👍

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette: Noen sier den sitter med vakuum, men man må da vitterlig slippe inn luft for at den skal brette seg ut🤔 Jeg sliter også forøvrig med å få den til å folde seg ut, skal prøve snurretrikset👍🏻

Anonymous poster hash: b1789...040

Skrevet

Haha, det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde mensen når jeg leser dette☺ Har hormonspiral og er egentlig strålende fornøyd med å slippe det. Hater bind og tamponger som plutselig lekker.

Anonymous poster hash: 29074...dc6

Skrevet

men, hvis man legger seg ned da? Da renner vel blodet ut og inn i skjeden igjen.. Skvulper frem og tilbake , mangler bare måkeskrik :danse:

Skrevet

men, hvis man legger seg ned da? Da renner vel blodet ut og inn i skjeden igjen.. Skvulper frem og tilbake , mangler bare måkeskrik :danse:

Hahaha, dagens!

Anonymous poster hash: 0e335...1e9

Skrevet

Øh. Friske opp litt i anatomien, kanskje?

Skrevet

Med menskopp ser man hvor lite man faktisk blør.. En tampong trekker til seg mye fuktighet fra skjeden.

Anonymous poster hash: 858b2...888

Skrevet

Jeg har både født og er "for gammel" men den minste passer meg best.

Den store bruker jeg kun når jeg trener og da må jeg dytte den lengre inn enn den lille.

Ble nysgjerrig på menskopp, men hva mente du med "for gammel"? Jeg er 43, er det ikke anbefalt da?

Anonymous poster hash: d8200...147

Skrevet

Øh. Friske opp litt i anatomien, kanskje?

Det var en spøk da trega! Jeg vet det ikke er måker i musa

Skrevet

Menskopp er jeg skikkelig skeptisk til.... men jeg skjønner jo her at den har gode skussmål. Skal tipse dama mi om det 😉

Anonymous poster hash: d69c1...831

Skrevet

Ble nysgjerrig på menskopp, men hva mente du med "for gammel"? Jeg er 43, er det ikke anbefalt da?

Anonymous poster hash: d8200...147

For gammel pr def for den minste størrelsen. Ikke for gammel for selve koppen. Den funker som gull til du ikke trenger den mer. Om du er 43 tenker jeg du bare trenger å kjøpe én. Jeg skiftet akkurat min, den var 8 år. Kunne fortsatt å bruke den sikkert, men jeg ville ha en blå med glitter😂😂😂
Skrevet

For gammel pr def for den minste størrelsen. Ikke for gammel for selve koppen. Den funker som gull til du ikke trenger den mer. Om du er 43 tenker jeg du bare trenger å kjøpe én. Jeg skiftet akkurat min, den var 8 år. Kunne fortsatt å bruke den sikkert, men jeg ville ha en blå med glitter😂😂😂

Hvor får man kjøpt blå med glitter??
Skrevet

Men hvordan rengjør man menskoppen? Og fra mnd til mnd???🤔😳

Anonymous poster hash: c6840...0b0

Skrevet

Men hvordan rengjør man menskoppen? Og fra mnd til mnd???🤔😳

Anonymous poster hash: c6840...0b0

Min skylles hver gang jeg tømmer og sprites i pausen 😋

Anonymous poster hash: c7cfc...52d

Skrevet

Ok spm:

1. Hvordan vet man at den er full?

2: er det bare og putte den inn?

3. Str?

Skrevet

Jeg vil høre mer om rengjøring, jeg. Noen som kan være snille å fortelle?

Anonymous poster hash: 29b4a...01f
Skrevet

Jeg vil høre mer om rengjøring, jeg. Noen som kan være snille å fortelle?

Anonymous poster hash: 29b4a...01f

Jeg vasker den med intimsåpe når jeg tømmer. Er jeg på jobb etc skyller jeg med vann. Eller en skikkelig nødløsning er å tørke med papir på offentlig toalett. Utenom de to første dagene så er det tilstrekkelig for meg å tømme hjemme, så da vasker jeg sen hver gang.

Jeg bløtlegger min i eddikvann mellom mens.

Skrevet

Ok spm:

1. Hvordan vet man at den er full?

2: er det bare og putte den inn?

3. Str?

Jeg kjenner at den nærmer seg å bli full av en rar boblefølelse der nede.. Ellers vil du nok oppdage at den ikke blir full veldig ofte, vi blør mindre enn vi tror..

Det er ikke bare å putte inn, den må brettes sammen. Følger med bruksanvisning

Str 1 for de uten barn og 2 for de med barn. Stort sett...folk er jo forskjellige her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...