Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #76 Skrevet 13. september 2016 Går alt bra? Husk...Hvis det lekker så sitter den ikke riktig Anonymous poster hash: 858b2...888 Ja, men fikk litt panikk når jeg skulle ta den ut! Satt bom fast😆 kommer til å få livmortappen hengende ned på knærne!😂 Tips mottas med takk😂😂😅 Anonymous poster hash: 2675e...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #77 Skrevet 13. september 2016 Ja, men fikk litt panikk når jeg skulle ta den ut! Satt bom fast😆 kommer til å få livmortappen hengende ned på knærne!😂 Tips mottas med takk😂😂😅 Anonymous poster hash: 2675e...ae3 Skal teste den på løpetur straks.. Anonymous poster hash: 2675e...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #78 Skrevet 13. september 2016 Ja, men fikk litt panikk når jeg skulle ta den ut! Satt bom fast😆 kommer til å få livmortappen hengende ned på knærne!😂 Tips mottas med takk😂😂😅 Anonymous poster hash: 2675e...ae3 Klem litt på den sånn at det kommer til luft. Må bryte vakumet. Anonymous poster hash: 8f600...970
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #79 Skrevet 13. september 2016 Ja, men fikk litt panikk når jeg skulle ta den ut! Satt bom fast😆 kommer til å få livmortappen hengende ned på knærne!😂 Tips mottas med takk😂😂😅 Anonymous poster hash: 2675e...ae3 Du må bryte vakumet..feks ved å stikke inn en finger langs koppen.selv klyper jeg sammen koppen litt...men det krever litt øvelse. Lurt å tømme i dusjen de første gangene Anonymous poster hash: 858b2...888
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #80 Skrevet 13. september 2016 Nå har jeg bestilt meg en også Anonymous poster hash: 2cf69...94f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #81 Skrevet 13. september 2016 Nå har jeg løpt 10 km, og jeg kjente den ikke og tenkte ikke på den i det hele tatt! Fantastisk! Bare jeg får den ut i kveld uten å sugekopper ut hele glufsa, må jeg si den har vært verd hver en krone! 300 betalte jeg, det var absolutt ikke ille, synes jeg! Anonymous poster hash: 2675e...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #82 Skrevet 13. september 2016 Nå har jeg løpt 10 km, og jeg kjente den ikke og tenkte ikke på den i det hele tatt! Fantastisk! Bare jeg får den ut i kveld uten å sugekopper ut hele glufsa, må jeg si den har vært verd hver en krone! 300 betalte jeg, det var absolutt ikke ille, synes jeg! Anonymous poster hash: 2675e...ae3 Hehe...så bra. Du får nok teken på å få den ut. Jeg har brukt min en stund og har nok spart inn koppen for lengst ved å ikke kjøpe tamponger og truseinnlegg. Anonymous poster hash: 858b2...888
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #83 Skrevet 13. september 2016 Nå har jeg løpt 10 km, og jeg kjente den ikke og tenkte ikke på den i det hele tatt! Fantastisk! Bare jeg får den ut i kveld uten å sugekopper ut hele glufsa, må jeg si den har vært verd hver en krone! 300 betalte jeg, det var absolutt ikke ille, synes jeg! Anonymous poster hash: 2675e...ae3 Det er faktisk ganske bra! Holdt på å skrive deilig, men deilig er bare ikke ordet for å beskrive mensen ha ha ha. Men med kopp er det mye bedre enn uten. Rett og slett. Anonymous poster hash: c7cfc...52d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #84 Skrevet 13. september 2016 Det er faktisk ganske bra! Holdt på å skrive deilig, men deilig er bare ikke ordet for å beskrive mensen ha ha ha. Men med kopp er det mye bedre enn uten. Rett og slett. Anonymous poster hash: c7cfc...52d Er spent på å prøve den de værste dagene, jeg er litt på tampen i perioden.. Løper endel (langt) og det er ikke spesielt digg å kjenne tamponger henge halvveis ut etter 3 timer ut i løp.. For det har skjedd😱 Anonymous poster hash: 2675e...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå