Solbaer79 Skrevet 6. september 2016 #1 Del Skrevet 6. september 2016 Hei damer! Håpar nokon har erfaring med dette..Er inni 9.pp no..skal til gynekolog i morgon! (Blir straks 37 år). På dag 11 var temp 36,18,dag 12 var den 36,29,dag 13 det same og i dag på dag 14 var den 36,48. Trur dokke at el var i går då? Har hatt negative/for svake eltester.. Dette er jo ei bekymring eg vil ta opp med legen. At eg trur kroppen prøver på el men ikkje heilt "kjem i mål"? Usikker på det vertfall.. Andre tips til kvar eg bør ta opp på første samtale?? :-) Vi bommer uansett ikkje på el om eg har..har stort sett sex kvar dag eller annakvar dag gjennom heile perioden.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144291227-hatt-eggl%C3%B8ysingerfaring-med-temping-og-eltest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Del Skrevet 7. september 2016 Hei Hva er din normale temperatur? Hvis du har tempet en stund så vil du kunne se sånn cirka hva din normale (gjennomsnittlige) temperatur ligger på. Min ligger på 36,6. Jeg temper om morgenen og hvis jeg har hatt EL så hopper tempen gjerne til 37,0, 37,2.Så den hopper gjerne 0,5 grad! Ofte vil tempen synke litt dagen i forkant og så på EL dagen øke markant. Nå har du jo en liten økning så fullt mulig du har hatt EL. Men personlig synes jeg økningen din er for liten til at du har hatt EL. Som sagt skal det visstnok være en markant økning. Vi slet litt lenge med å bli gravide, så jeg begynte med "Dong Quai" (kjøpte på helsekost) og etter et par dager så kjente jeg at det stakk som pokker i min venstre eggstokk. Husker jeg sa til mannen min at nå tror jeg faktisk jeg får EL. Så vi kjørte på med aksjer de neste dagene og jeg fikk fin forhøyet temp og ble gravid Ikke at jeg reklamerer for dong quai, men for meg så gjorde det susen, ingen tvil. Uansett, etter det jeg vet så skal tempen øke markant for at en kan konstatere at man har hatt EL. Lykke til!! Anonymous poster hash: 66258...e72 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144291227-hatt-eggl%C3%B8ysingerfaring-med-temping-og-eltest/#findComment-148083893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbaer79 Skrevet 8. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 8. september 2016 Hei Hva er din normale temperatur? Hvis du har tempet en stund så vil du kunne se sånn cirka hva din normale (gjennomsnittlige) temperatur ligger på. Min ligger på 36,6. Jeg temper om morgenen og hvis jeg har hatt EL så hopper tempen gjerne til 37,0, 37,2.Så den hopper gjerne 0,5 grad! Ofte vil tempen synke litt dagen i forkant og så på EL dagen øke markant. Nå har du jo en liten økning så fullt mulig du har hatt EL. Men personlig synes jeg økningen din er for liten til at du har hatt EL. Som sagt skal det visstnok være en markant økning. Vi slet litt lenge med å bli gravide, så jeg begynte med "Dong Quai" (kjøpte på helsekost) og etter et par dager så kjente jeg at det stakk som pokker i min venstre eggstokk. Husker jeg sa til mannen min at nå tror jeg faktisk jeg får EL. Så vi kjørte på med aksjer de neste dagene og jeg fikk fin forhøyet temp og ble gravid Ikke at jeg reklamerer for dong quai, men for meg så gjorde det susen, ingen tvil. Uansett, etter det jeg vet så skal tempen øke markant for at en kan konstatere at man har hatt EL. Lykke til!! Anonymous poster hash: 66258...e72 Takk for svar!Interessant å høyre om korleis det er for andre! Eg er då i gang med utredning-gynekologen Saint går at vi måtte berre komme i gang..Fint at han tar oss seriøst,og spennande å sjå kva han finn ut av! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144291227-hatt-eggl%C3%B8ysingerfaring-med-temping-og-eltest/#findComment-148085358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå