Gå til innhold

Priser på bunnpris !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sur hver gang jeg går inn på den butikken. Ting som koster 20 på rema koster jo 30 der. Jevnt over en 5-10 kroner dyrere på absolutt alt. Rart de klarer seg . Dagens irritasjon ..

Anonymous poster hash: bd541...9da

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Og du fortsetter å handle på bunnopris fordi...?

Skrevet

-Det er mange som deg, som går dit selv om de er misfornøyd

-De har søndagsåpent

-De har underbetalte ansatte

Det er sånn de klarer seg her ihvertfall

Anonymous poster hash: e8b13...bbd

Skrevet

Kan ikke fordra bunnpris butikken selv,men er ikke prisene som irriterer meg!

Det som irriterer meg at butikken er så bitteliten at du hele kommer borti noen.

Er heller ikke lett å finne det du leter etter i en så trang liten butikk.

Jeg handler der kun søndager om det er noe jeg MÅ ha,som for eksempel når vi plutselig spotant skulle grille å manglet alt.

Anonymous poster hash: 3146d...894
Skrevet

Kan ikke fordra bunnpris butikken selv,men er ikke prisene som irriterer meg!

Det som irriterer meg at butikken er så bitteliten at du hele kommer borti noen.

Er heller ikke lett å finne det du leter etter i en så trang liten butikk.

Jeg handler der kun søndager om det er noe jeg MÅ ha,som for eksempel når vi plutselig spotant skulle grille å manglet alt.

Anonymous poster hash: 3146d...894

Fant til og med en pose godteri til 57.50 som koster 19.90 på rema. Vi har bestemt oss for å boikotte. Har gått litt pga det er nærbutikken men har bestemt oss for at det ALDRI er verdt å gå nærmest til de prisene. Så nå er det slutt!

Anonymous poster hash: ab937...fd3

Skrevet

Bunnpris er generelt ekle butikker. Ikke bare er de sinnsykt overpriset, men utvalget er rart. Og fargene (svart og gult) er direkte kvalmt. Som regel er butikkene i de styggeste, gamleste lokalene man kan oppdrive.

Og det verste; de forferdelige kjølerommene som man må springe inn og ut av før man fryser ihjel! Jeg klarer ikke å tenke inni sånne rom. De fleste andre butikker har fjernet disse.

Jeg har boikottet for lenge siden.

Anonymous poster hash: 85f33...a9c

Skrevet

Ja boikotter jeg å. Endte opp med å kjefte på ungene der inne sist. De ville ha noen småting. Men var jo så overpriset. Vi handler ikke her mer så rasa vi ut. De har post i butikk der derfor hadde det vært kjekt å handle der. Men nå er det slutt. Iskaffe koster 27 der. 17 på rema

Anonymous poster hash: bd541...9da

Skrevet

Bunnpris er generelt ekle butikker. Ikke bare er de sinnsykt overpriset, men utvalget er rart. Og fargene (svart og gult) er direkte kvalmt. Som regel er butikkene i de styggeste, gamleste lokalene man kan oppdrive.

Og det verste; de forferdelige kjølerommene som man må springe inn og ut av før man fryser ihjel! Jeg klarer ikke å tenke inni sånne rom. De fleste andre butikker har fjernet disse.

Jeg har boikottet for lenge siden.

Anonymous poster hash: 85f33...a9c

Kjølerom som man må gå inn i, det har de ikke på bunnpris her i hvert fall. Men coop obs har det.

Snål frukt og grønnsaker irriterer meg, det er jo nesten aldri noe der.

Anonymous poster hash: 668f6...51d

Skrevet

Vi hadde en ICA supermarked butikk, som ble bytta ut med bunnpris :-( utrolig dårlig utvalg, de får aldri inn de varene de skal ha, alltid noe som mangler. Mista mangen gode tilbud som ICA hadde. Liker ikke bunnpris i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8e058...1d2

Skrevet

Bunnpris er to helt forskjellige ting på Østlandet og Vestlandet. Her i vest har de kjempestore butikker med store grøntavdelinger som har MYE rimeligere priser enn Rema, servicen er upåklagelig og alle sier hei og smiler. De ansatte er som regel ofte faktisk 45++ og det ser ut som de trives. Varmedisken og ferskvaredisken bugner av nydelig mat som ikke bare er relativt rimlig men også meget smakfull sammenlignet med f.eks mega. Ja, de er nok et par kroner dyrere på noen av produktene, men Bunnprisen her tar inn varene man som kunde ønsker (kan skrive opp på liste). Kjølerommet er et stort pluss for å beholde kalde varer i best mulig stand og kjøle ned både voksne og barn :) jeg har enda ril gode å klage på feilprisede varer hos Bunnpris (i sterk motsetning til Rema og x-tra). Glad for ar vi har den butikken der rett og slett.

Skrevet

Bunnpris er to helt forskjellige ting på Østlandet og Vestlandet. Her i vest har de kjempestore butikker med store grøntavdelinger som har MYE rimeligere priser enn Rema, servicen er upåklagelig og alle sier hei og smiler. De ansatte er som regel ofte faktisk 45++ og det ser ut som de trives. Varmedisken og ferskvaredisken bugner av nydelig mat som ikke bare er relativt rimlig men også meget smakfull sammenlignet med f.eks mega. Ja, de er nok et par kroner dyrere på noen av produktene, men Bunnprisen her tar inn varene man som kunde ønsker (kan skrive opp på liste). Kjølerommet er et stort pluss for å beholde kalde varer i best mulig stand og kjøle ned både voksne og barn :) jeg har enda ril gode å klage på feilprisede varer hos Bunnpris (i sterk motsetning til Rema og x-tra). Glad for ar vi har den butikken der rett og slett.

Det er forskjell på Bunnpris og Bunnpris Gourmet. Iallefall i Trøndelag 😊

Anonymous poster hash: 8a198...db1

Skrevet

Jeg bor i vest og bunnpris vi har her er IKKE slik du beskriver.. de er heller motsatt

Anonymous poster hash: 69d3c...a25

Skrevet

Jeg bor i vest og bunnpris vi har her er IKKE slik du beskriver.. de er heller motsatt

Det forklarer vel hvorfor Bunnprisbutikkene her alltid har masse kunder da kanskje :) flyttet hit for noen år siden og de Bunnprisbutikkene jeg har sett hittil har hatt lignende standard. De jeg bodde i Oslo derimot var bare krypinn av noen søndagsbutikker. Må si at torsdagene er definitivt best- Potetballer med masse forskjellig tilbehør til 129 (store porsjoner). Mange bedrifter her bestiller overtidsmat der (samme i andre Bunnprisbutikker her). Butikkene leverer også til julebord, koldtbord, barnedåp, konfirmasjon osv. Gode priser på ferdiglaget.

Synd at de ikke leverer god kvalitet over hele landet.

Skrevet

Bunnpris her har ferskavedisk, noe man omtrent ikke finner andre steder lenger, men det er vel det eneste positive. At de kan kalle seg Bunnpris å ta så stive priser, er jo dirkelte frekt!

Anonymous poster hash: 1bf07...616
Skrevet

Har bestemt meg for å begrense handel på bunnpris, det er sykt dyrt der. Er veldig fornøyd med kiwi. Bor på nordvestlandet.

Men det er ikke så enkelt, de har post i butikk og er den matbutikken som ligger nærmest oss.

Syns utvalg og service er helt OK, men ikke prisene...

Anonymous poster hash: a0d5c...370

Skrevet

Her er både butikken og de som jobber i den ingenting å skryte av.. Sure folk om svirrer rundt i butikken, så du må hente de til kassa når du skal betale. Maten er stort sett gammel, muggen, sur... Har kastet bort for mange kroner der. Boikotter bunnpris. I allefall på romerike ;)

Anonymous poster hash: 6d041...7b8
Skrevet

De fleste blodprisbutikker jeg har vært innom, har vært dårlige. Vet om en grei i vest, men der er det alltid utgåtte varer og feilprising. Greit å handle der i nøden så lenge man er oppmerksom.

Skrevet

For ikke å snakke om kløverproduktene. Kjøpte kjøttdeig der...fyyyy, det smakte gammelt kjøtt!

Anonymous poster hash: 98417...002

Skrevet

Vi hadde en ICA supermarked butikk, som ble bytta ut med bunnpris :-( utrolig dårlig utvalg, de får aldri inn de varene de skal ha, alltid noe som mangler. Mista mangen gode tilbud som ICA hadde. Liker ikke bunnpris i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8e058...1d2

Ica supermarked savner jeg og, de hadde kjempefin ferskvaredisk med masse forskjellig varmmat. Og de hadde ofte mange gode tilbud. Her er Ica byttet ut med coop extra :( Bunnpris er vi så heldige å ha fra før.... :(

Skrevet

Enig. Alt du skriver her er helt motsatt av virkeligheten. Jeg bor også på Vestlandet og vi boikotter pga ekle butikker, ansatte som ser ut som de hater jobben sin og syns det er flaut å jobbe der, priser som er tredoblet ifht rema.. Dårlig utvalg til tross for STORE butikker og JA det en over her sa at de er alltid plassert i de styggeste skitneste bygningene som burde vært revet for lenge siden..

Anonymous poster hash: ab937...fd3

Skrevet

Ica supermarked savner jeg og, de hadde kjempefin ferskvaredisk med masse forskjellig varmmat. Og de hadde ofte mange gode tilbud. Her er Ica byttet ut med coop extra :( Bunnpris er vi så heldige å ha fra før.... :(

Her er begge ica supermarked butikkene omgjort til bunnpris 😦 skikkelig dumt. Likte litt luksusen på ica liksom. Her finnes ikke meny eller Jacobs heller så vi har liksom ingen ordentlige butikker her i Finnmark. Og nå ikke noe som ligner en gang. Bunnpris, rema, coop xtra og kiwi. Ingen holder mål. Nå synes jeg det er kjempe kjedelig å handle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...