Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg begynte på Cerazette noen uker etter fødselen, og fikk ingen menstruasjon før jeg omtrent et år etter sluttet helt å amme. Ca. en uke etter ammeslutt begynte jeg å blø, og nå, seks-syv uker senere blør jeg enda! Blir mindre og mindre og jeg tror det stopper, men så blir det mer igjen. Sliten, lei og savner samleie.. Liten vits med prevensjon når man ikke kan gjøre noe;) Gikk på Mercilon før graviditeten, og den andre som ble fjernet fra markedet før det igjen, totalt rundt ti år. Aldri merket bivirkninger eller unormale blødninger. Andre med slik erfaring med Cerazette? Gir det seg snart? Prøvd å bytte merke? Annet? Anonymous poster hash: 6b937...1cd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Jeg hadde heller ikke spesielt mye blødning, før det plutselig kom. Jeg gikk til legen og fikk tabletter som skulle stoppe blødningen, og da ble det borte. Men vet jo ikke om det kommer tilbake da. Anonymous poster hash: 69456...ba5
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Samme her Jeg kunne bruke cerazette så lenge jeg ammet og ikke hadde mens enda etter fødsel, men da jeg sluttet amme og mensen kom tilbake bløde og spotter jeg hele tiden Gav opp jeg og begynte på vanlige p-piller isteden Anonymous poster hash: 7ce02...4f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Hadde konstant litt blødninger og sluttet på den Anonymous poster hash: e40d0...80e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Ca en mnd blødde jeg konstant, ikke mye, men konstant. Etter det har jeg kun hatt mensen en gang på 1,5 år, og det var fordi jeg glemte en pille. Da blødde jeg mye, blødde gjennom den største tampongen på under en time. Jeg fikk også andre problemer, som masse kviser. Nå har jeg gått på de i snart to år og ingen problemer, men tør ikke glemme en pille en gang til Anonymous poster hash: b7ec5...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Jeg hadde ikke nettopp født men det samme skjedde meg, ble fortalt at jeg burde holde ut fordi blødningene vil gå over men etter 3 mnd med daglkge blødninger så slutta jeg på den. Anonymous poster hash: 6cd97...4b0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Min konklusjon ble at de fungerte godt sammen med ammehormormonene, men etter ammeslutt fikk det ikke. Blødde i fire mnd og ble temmelig amper, mannen ba meg slutte for jeg var så grinete 😉 Anonymous poster hash: 7ce02...4f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Oi, interessant! Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 6b937...1cd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Dette var interessant. Jeg sluttet å amme i juli, og nå har jeg spottet/blødd i halvannen måned. Begynner å bli rimelig lei! Anonymous poster hash: 0448a...60b
Luksusdyret Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Det er noe dritt, jeg er overrasket over at disse drittpillene enda ikke er blitt trukket fra markedet. Sist jeg ammet gikk jeg på mikrogynon eller noe, husker ikke navnet, altså minipiller, og takket nei til cerazette. Ikke bare blødninger, men mange blir også gravide mens de går på disse pillene. Kutt dem ut.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Godt å høre at det i alle fall kan funke å prøve andre piller. Skal fortelle legen om hva jeg og mange andre tydeligvis opplever, og se om jeg kan prøve andre. Kanskje gå tilbake til vanlige, men er jo ikke ideelt når man er i slutten av 20-årene. Vil helst ikke ha spiral. Anonymous poster hash: 6b937...1cd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #12 Skrevet 6. september 2016 Nei,det slutter aldri! Jeg tok cerazette i ett år og sluttet aldri å spotte. Jeg var så bestemt at dette skulle gå helt til mannen kommenterte at jeg kan godt slutte med cerazette for vi hadde jo ikke samleie i det hele tatt. Anonymous poster hash: f882b...e0e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #13 Skrevet 6. september 2016 Jeg blødde mye og spottet endel på andre dager...i 4-5 mnd. Bestemte meg for å prøve lenger og nå har jeg helt sluttet å blø..vel, kun litt spotting i 3-4 dager en gang i mnd. Jeg elsker cerazette Anonymous poster hash: 94285...43c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 Jeg blødde mye og spottet endel på andre dager...i 4-5 mnd. Bestemte meg for å prøve lenger og nå har jeg helt sluttet å blø..vel, kun litt spotting i 3-4 dager en gang i mnd. Jeg elsker cerazette Anonymous poster hash: 94285...43c Er det jeg liksom går og håper på.. At det skal gi seg og så bli bra. Men kan ikke vente i fem måneder eller et år. Anonymous poster hash: 6b937...1cd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #15 Skrevet 6. september 2016 Jeg blødde i 3 mnd og ga så opp.. Var SÅ lei av blødninger og ekkel stank (virket nesten som jeg fikk infeksjon av alle blødningene). Anonymous poster hash: 4e1cb...258
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #16 Skrevet 6. september 2016 Jeg blødde i 3-4 måneder. Men holdt ut, og det ga seg. Brukte de flere år før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: ba6eb...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå