Gå til innhold

Se på denne vær så snill

Anbefalte innlegg

For 6 dager siden fikk jeg positiv eggløsningstest. Tok en test nå siden jeg er så utålmodig. Hatt stikninger i magen i 1 uke. Billigtesten har lagt en time og jeg sjekket den igjen.. vet at det står at de kan vise falsk positiv om de ligger mer enn 5 min.... håper !! 2vkhk79.jpg

Anonymous poster hash: ddb34...89b

Fortsetter under...

Annonse

For 6 dager siden fikk jeg positiv eggløsningstest. Tok en test nå siden jeg er så utålmodig. Hatt stikninger i magen i 1 uke. Billigtesten har lagt en time og jeg sjekket den igjen.. vet at det står at de kan vise falsk positiv om de ligger mer enn 5 min.... håper !! 2vkhk79.jpg

Fikk en lik i dag. 8 DPO. Prøve å vente en dag og to nå før jeg tar ny. Lykke te til deg 🙌

-Annah

Anonymous poster hash: 04b21...826

29 august. Men da hadde jeg smilefjes på cb. Vet ikke når egget ble befruktet, det kan jo ta 12-24 timer etter positiv eggløsningstest...

Befruktningen skjer ikke nødvendigvis så raskt. Er egget som slipper 12-24 timer etter positiv test:)

Anonymous poster hash: 0bfdb...5e7

Befruktningen skjer ikke nødvendigvis så raskt. Er egget som slipper 12-24 timer etter positiv test:)

Anonymous poster hash: 0bfdb...5e7

12 til 48 timer etter positiv el test.

Anonymous poster hash: 9856b...349

Annonse

29 august. Men da hadde jeg smilefjes på cb. Vet ikke når egget ble befruktet, det kan jo ta 12-24 timer etter positiv eggløsningstest...

Jeg hadde positiv El.test 27. Og 28. På dagtid, og negativ sent på kvelden 28., så egget slapp en gang før da. Negativ test i dag, så begynner å tvile allerede :P utålmodig.no

Anonymous poster hash: 04b21...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...