Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Kan 20 kvm uten soverom kalles en leilighet? Er det ikke mer en hybel. Hva er kriteriene for å kalle noe en hybel? Anonymous poster hash: 4eb05...e82
Gjest Darwinia:-) Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Eget soverom = leilighet Soverom og stue i ett = hybel (i mine øyne)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Eget soverom = leilighet Soverom og stue i ett = hybel (i mine øyne) Det var det jeg og tenkte. Så jeg blir litt overasket over det som blir presentert som leilighet, så går du inn på annonsen , så er det ikke soverom. Hi Anonymous poster hash: 4eb05...e82
sug lut Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Pr def er en hybel en uselvstendig boenhet, og deler kjøkken/bad og evt andre rom med flere. Det går altså ikke på størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Pr def er en hybel en uselvstendig boenhet, og deler kjøkken/bad og evt andre rom med flere. Det går altså ikke på størrelsen. Det er vel kollektiv du snakker om her? Hi Anonymous poster hash: 4eb05...e82
sug lut Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Det er vel kollektiv du snakker om her? Hi Anonymous poster hash: 4eb05...e82 Nei. https://no.wikipedia.org/wiki/Hybel
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Det kalles en ett-roms, leilighet med et soverom er en to-roms. Anonymous poster hash: d2327...3c8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Jeg bor i en 65kvm leilighet med 2 soverom, stue, bad, kjøkken, gang og vindfang, men det står hybel på strømregningen så er litt usikker egentlig. Jeg kaller det leilighet jeg da 😊 Anonymous poster hash: 71cad...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå