Gå til innhold

Dere som er rundt 167 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 166 cm og veier ca 51 kg. Vil si jeg er normalt slank. Har spinkel benbygning.

Anonymous poster hash: d2c46...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.66, akkurat nå veier jeg 63 kg :) På det tynneste var jeg 57 kg. Da så jeg syk ut.. Trives aller best når jeg er rundt 60-62 kg :)

Anonymous poster hash: 5fd5c...9de

Skrevet

Jeg er 168 cm og veier 59-60. Synes det er passe😊

Anonymous poster hash: 85ab2...d19

Skrevet

Jeg er 169cm. Veier 74 kilo. Føler meg smellfeit. Har gått som en jojo mellom 75 og 95 kilo i flere år. Var oppe i 100kilo for mange år siden.

Jeg prøver å komme ned til 65 kilo. Tror det er en grei vekt til meg.

Skrevet

:smilyblomst: Bra gjort :)

Anonymous poster hash: a29a5...5ba

Takk :)

Skrevet

Så flink du har vært

HI

Anonymous poster hash: ee78c...cc9

Tusen takk for det :)

Skrevet

Synes 65 høres veldig greit ut.

Jeg er 168 og veier 61 kg.

Anonymous poster hash: 63a30...9f1

Skrevet

Pleier å veie mellom 50 og 53. Nå rett etter fødsel er jeg rundt 62 og trives ikke med det. Vil ned til hvertfall 55.

Skrevet

Jeg er 168 og veier 64. Selv ønsker jeg å gå ned til 62. Har vært tynnere enn det også, men jeg tror ikke jeg ville kledd det nå. Blir veldig tynn i overkroppen og ansiktet (hos meg legger det seg på lår og rumpe). Trener mye, så har nok litt muskler oppi dette også. 

Synes 65 høres bra ut, men det kan godt være du vil kle å veie litt mer også. Kommer helt an på kroppsbygningen din. Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 73358...7ad
Skrevet

for mye dessverre, er 168cm og ca 106, gått ned fra 127 da og skal fortsette vidre ned til 70 i alle fall

Godt jobba.Du har vært utrolig flink må jeg si:-)Jeg er 1.69 og idealvekten er rundt 65 kg.Er fornøyd hvis jeg kommer under 75:-)
Skrevet

Jeg er 167 og jeg veier 55. Helst veier jeg 53. Men det snek seg på et par kg ila sommeren. De forsvinner snart.

Anonymous poster hash: 6b985...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...