Gå til innhold

Dere som er rundt 167 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier dere, og hva regner dere som en normal vekt

Nå i våres veide jeg 105 kg, nå veier jeg 85 kg.

Har som mål 65 kg til våren.

Mannen min syns det høres litt lite ut, men jeg er ikke enig, det er derfor jeg spør dere

Anonymous poster hash: ee78c...cc9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det høres lite ut. Jeg er 176, og mitt mål er og 65

Anonymous poster hash: a29a5...5ba
Skrevet

Gratulerer med å ha gått ned 20 kilo, utrolig bra gjort :)

Skrevet

65 er vel bmi 24 omtrent, høres helt supert ut. Bmi er ikke at abslutt mål, men en god indikator for hva organer som hjerte, lunger, nyrer, lever osv er laget for å takle. 

Er selv 167, idealvekten min er 57, har vært der i mange år. Spratt opp til 70 pga mye ulik hormonstimulering siste året. Jeg tror jeg ser normal ut, men det er så absolutt ikke lite. 65 er ikke lite. 55 og under er lite. Da kan en begynne å få samme helsebelastning som ved vekt 70. 

Anonymous poster hash: ef2ed...613
Skrevet

Jeg er 167, og veier akkurat nå 68 kg. Det er litt mye til min kropp. Nå skal det nevnes at jeg etter tre tette svangerskap har gått opp og ned mellom 60 og 90 kg flere ganger de siste 5 årene. Ligger ganske stabilt på 68 nå, men vil gjerne ned til 60. Supert at du har gått ned så mye da! Du er rå!

Anonymous poster hash: 2a84a...105

Skrevet

167 cm og 57 kg. Kunne hatt større pupper og rumpe, så rundt 60 kg er sikkert perfekt.

Skrevet

Veier 68-69. Livredd for å bikke 70. Syns selv at jeg har ca 8kg for mye. Veide 55kg for 6 år siden før graviditet, men var altfor tynn da og ikke så mye hofte. Tror 60-61 kg hadde vært perfekt! Er 169cm

Skrevet

Jeg er 167 cm og veier nå ca 63. Målet mitt er egentlig 58. Da jeg veide det var jeg mest fornøyd med meg selv. Og jeg er av den oppfatning at en slank kropp med former er penest.

Det er altså ikke pent å være for tynn heller.

Men vekta kommer også veldig an på kroppsbygningen din. Jeg er spinkel i utgangspunktet, så 55-58 ser bra ut. Om man har kraftigere beinbygning kan man se ut mager ut med samme vekt.

Anonymous poster hash: 37956...ba4

Skrevet

Jeg veier 60 kg. Min trivselsvekt er under 55 kg, ned mot 50. Det høres sikkert veldig lite ut, men jeg har veldig tynn benbygning og legger kun på meg i mageregionen og over. Med mine 60 kg bruker jeg 80F i Bh-størrelse og over over 80 cm rundt midjen.. Lårene mine og beina mine er stilker, så jeg er veldig lite proposjonal.

Når jeg veier ca 52 kg ser jeg mye bedre ut.

Anonymous poster hash: ff7eb...fa7

Skrevet

Jeg er 165 cm høy og veier mellom 50-55 kg ca.. holder meg stort sett på 53kg og syns det er en passe vekt for meg.

Man må jo ikke kun tenke hva vekta viser, men se hva som passer nettopp din kropp.

Hvis jeg og ei til er like høye, så er det ikke nærmest sagt at hun kan veie 53kg også uten å se for tynn ut med tanke på benbygning :-)

Anonymous poster hash: 33c1d...426

Skrevet

Jeg er 68 kg. Helt ok!

Anonymous poster hash: 90113...665

Skrevet

Jeg er 167 og veier 70 kg. Synes det er for mye og ser på meg selv som småfeit. Veide 52 før første graviditet og det var for lite for meg.

58-60 er vel idealvekta mi.

Anonymous poster hash: 81e82...d16

Skrevet

Veier rundt 58 kg til vanlig. Nå er jeg gravid og veier 70 kg 😨

Anonymous poster hash: f32f5...328

Skrevet

for mye dessverre, er 168cm og ca 106, gått ned fra 127 da og skal fortsette vidre ned til 70 i alle fall

Skrevet

55 og under er lite. Da kan en begynne å få samme helsebelastning som ved vekt 70.

Anonymous poster hash: ef2ed...613

Jeg veier nå 55 kg, og har aldri veid så mye før utenom graviditet. Dessverre legger vekten seg utelukkende rundt midjen og hoftene. Bein og armer er stilker. Jeg har alltid spist det jeg ønsker uten å tenke på vekt, og alltid fått høre at jeg er så tynn at det er stygt. Men hva gjør man da?! Ikke skal man vøre for tynn og ikke skal midjemålet være over 80. Med mine par-og-femti-kg har jeg et midjemål over det. For meg er idealvekten nærmere 50 kg.

Anonymous poster hash: 0503b...ffe

Skrevet

for mye dessverre, er 168cm og ca 106, gått ned fra 127 da og skal fortsette vidre ned til 70 i alle fall

:smilyblomst: Bra gjort :)

Skrevet

Jeg veier nå 55 kg, og har aldri veid så mye før utenom graviditet. Dessverre legger vekten seg utelukkende rundt midjen og hoftene. Bein og armer er stilker. Jeg har alltid spist det jeg ønsker uten å tenke på vekt, og alltid fått høre at jeg er så tynn at det er stygt. Men hva gjør man da?! Ikke skal man vøre for tynn og ikke skal midjemålet være over 80. Med mine par-og-femti-kg har jeg et midjemål over det. For meg er idealvekten nærmere 50 kg.

Anonymous poster hash: 0503b...ffe

Du er akkurat som meg! Trodde jeg var den eneste. Fint å høre vi er flere

Anonymous poster hash: ff7eb...fa7

Skrevet

1.67 og 71 kg. Det er for mye for meg. Jeg ser best ut rundt 65.

Anonymous poster hash: c6117...407

Skrevet

Så flink du har vært

HI

Anonymous poster hash: ee78c...cc9

Skrevet

Veier litt over 90.. ideealvekt på 70 for min del.

Anonymous poster hash: a96d8...62c

Skrevet

jeg er 167, veier 60. Matchvekt på 57 :) Mindre enn det ser jeg syk ut. 

Anonymous poster hash: c2f97...c93
Skrevet

Jeg er 168 cm høy og veier nå 65. Syns det er litt mye, trivdes veldig godt på 62 kg, vil ned dit igjen :)

Anonymous poster hash: c0489...63e

Skrevet

Oi så tynne noen av dere er. *misunnelig*. Er selv bare 160 cm og veier 57. Er litt for Tykk, har 50 som mål til jul..

Anonymous poster hash: 765ad...400

Skrevet

Jeg er 164 cm. og veier 68 kilo 🙊 Veide 56 kilo før svangerskapet, det var en fin vekt.

14 mnd. siden fødsel og vekta beveger seg absolutt ikke! Skjønner ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: be3d3...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...