Gå til innhold

Sovevogn i barnehagen til lang 2 åring

Anbefalte innlegg

Trenger tips til sovevogn i barnehagen. Min snart 2 år gamle gutt kommer nok til å sove i vogn en stund til og nå orker jeg ikke å dra den frem og tilbake lenger 😅 Han er ganske så lang allerede, omtrent 90 cm vil jeg tro.

Har sett på Crescent compact air, noen som har den?

http://www.jollyroom.no/barnevogner/sportsvogner/383985nb-no-crescent-compact-xt-air-black

Ønsker helst å kjøpe en ny vogn da den kommer til å bli brukt av barn nr 2 også. 😊😊

Anonymous poster hash: 86cf4...4af

Fortsetter under...

Vi har hatt Emmaljunga city cross og Edge til våre lange barn.

Anonymous poster hash: d337b...0c0

Har Emmaljunga mondial fra før, men den er i korteste laget. Bruker den til lillesøster i stedet. Trenger en som er litt lenger enn det (har er skikkelig lang, folk tror meg ikke når jeg sier han snart fyller 2 år 😄😥😲)

Annonse

Du må jo bare kjøpe en godt brukt simo. Pleier å ligge mange på Finn. Har selv en laaaang gutt (har kun møtt en gutt på samme alder som er høyere enn han) og han brukte simoen til han var ferdig med å sove i barnehagen.

Anonymous poster hash: 52f39...6ca

Trenger tips til sovevogn i barnehagen. Min snart 2 år gamle gutt kommer nok til å sove i vogn en stund til og nå orker jeg ikke å dra den frem og tilbake lenger 😅 Han er ganske så lang allerede, omtrent 90 cm vil jeg tro.

Har sett på Crescent compact air, noen som har den?

http://www.jollyroom.no/barnevogner/sportsvogner/383985nb-no-crescent-compact-xt-air-black

Ønsker helst å kjøpe en ny vogn da den kommer til å bli brukt av barn nr 2 også. 😊😊

Ville definitivt ikke kjøpt ny vogn som sovevogn. De står ofte fuktig, stables og behandles ikke særlig pent. Vi har en Simo-vogn til vår datter, kjøpt brukt på finn.no.

Anonymous poster hash: 2bfec...9cd

De beste soverommene er de store Simon vognene. Gjerne de av de eldre slagene. Etter ha jobbet flere år i bhg kan man bli gal av alle moderne vogner som er små å trange og har mer eller mindre kunne sittestilling med romanen nede i ett "hull"

Anonymous poster hash: 44090...bea

De beste soverommene er de store Simon vognene. Gjerne de av de eldre slagene. Etter ha jobbet flere år i bhg kan man bli gal av alle moderne vogner som er små å trange og har mer eller mindre kunne sittestilling med romanen nede i ett "hull"

Autokorrektur. "Rompa"😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...