Kiki32 Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea??
lineaalba Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Flotte navn du har på listen, skjønner godt at du har vanskeligheter med å velge ut én favoritt!1. Rakel: en av mine favoritter. Stødig og sterkt og med "tak i". Et friskt pust i dagens klynge av korte navn som slutter på -a. Vet for øvrig at noen synes det er for "hardt", men jeg liker det.2. Live: nydelig og stødig navn. Foretrekker kanskje Liv eller Liva, men fine alle sammen.3. Fride: tøft navn, men vil nok dessverre ofte bli forvekslet med den langt mer hyppige varianten FridA.4. Tuva: pent, men føler dette også er blitt ganske vanlig?5. Lea - pent navn, men Leah (særlig skrevet sånn) har hatt en skikkelig oppsving og trenger kanskje en hvilepause nå. I tillegg betyr det "ku".
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea?? Lea: veldig pent, liker det enda bedre skrevet Leah Live: pent, med fin klang, og koselig navn Tuva: fint Rakel: litt fint, men også litt hardt og litt religiøse assosiasjoner for meg Fride: ikke min smak, hardt og lite feminint, ikke en pen lyd i mine ører (er jo bare smak og behag)  Anonymous poster hash: 3a6bf...6c7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Lea: veldig pent, liker det enda bedre skrevet Leah Live: pent, med fin klang, og koselig navn Tuva: fint Rakel: litt fint, men også litt hardt og litt religiøse assosiasjoner for meg Fride: ikke min smak, hardt og lite feminint, ikke en pen lyd i mine ører (er jo bare smak og behag)  Anonymous poster hash: 3a6bf...6c7 Skulle vært nummerert, står i foretrukket rekkefølge. Stemmer på Lea eller Live:)   Anonymous poster hash: 3a6bf...6c7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Tuva er min favoritt  Anonymous poster hash: fa6ce...57c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Liker best Fride og Rakel. Live er også pent. Lea(h) er litt for poppis.  Anonymous poster hash: 150c6...aae
februarprins2013 Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea??   ingen er helt min smak eller gata,men min rekkefølge er :  1. Fride : koselig 2. Live : fint 3. Lea ok, hadde det vert Leah,hadde det ver på 1 plass  de andre liker jeg ikke
Snøfnugget Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Tuva: kjempeflott navn! Sto på listen vår også. Live: koselig navn Lea: mye finere skrevet Leah. Søtt navn men veldig mye brukt. Fride: litt hardt, liker frida mye bedre Rakel: liker ikke
KNL Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 Lea: Veldig fint. Tuva: Ok. Fride: Ok. Finere med a Live: Ok. Finere med Olive Rakel: Liker ikke.
JudoMor Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 Likte Live veldig godt! Skikkelig fint navn!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Liker alle utenom Live   Tuva og Leah er nok de vakreste Anonymous poster hash: 965db...3ee
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Live er er ok. Rakel syns jeg er litt hardt. Fride liker jeg heller ikke helt lyden av. De andre navnene er litt oppbrukte. Â Anonymous poster hash: 6d8f4...09c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #13 Skrevet 4. september 2016 Fride - Helt ok Tuva - Helt ok Live - fint! Rakel - kult navn! Lea - veldig fint! Ville skrevet det uten h  Stemmer for Rakel eller Lea. Ville nok valgt Rakel fordi det er minst brukt.  Anonymous poster hash: 4cdf6...8bf
Kiki32 Skrevet 4. september 2016 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2016 Takk for svar. Ble jo ikke mer sikker men 😂
annal Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 1. Rakel - Min favoritt!  Synes dette er nyyydelig! 2. Fride - OgsÃ¥ en favoritt! 3. Live - Vakkert navn, og jeg føler at dette skiller seg litt ut! 4. Lea - liker dette godt ogsÃ¥, men ikke like fint som de ovenfor! 5. Tuva - Er ikke veldig begeistret.Â
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #16 Skrevet 6. september 2016 1. Tuva - utrolig flott navn! 2. Lea(h) - nydelig, men liker det bedre med h 3. Live - vakkert  4. Fride - likker ikke 5. Rakel - hardt og sjarmløst   Anonymous poster hash: a5e4a...e56
maylis Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Fride eller Rakel. Stemmer på Fride.
huldra87 Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 Tuva liker jeg kjempe godt! Synes det er både søtt og tøft samtidig. Lea er ganske fint i mine ører.. De andre er jeg ikke så glad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå