Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #26 Skrevet 2. september 2016 Vi gjorde det til en lek vi. Funka her.feks. jeg ser ho må på do,men ho vil ikke. Jeg sier :jeg må på do jeg også. første mann på do! Da er ho jaggu kjapp! Også sier ho: Mamma,det var bra du sa det,for jeg måtte visst på do alikevel 😅 Anonymous poster hash: 61a8d...d28
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #27 Skrevet 2. september 2016 Nå var det ikke HI jeg hadde sitert heller, les hele sitatet daAnonymous poster hash: d1b3c...f8e Beklager, ser på koden at det var deg jeg siterte. Jeg skrev den kommentaren som et svar på det du hadde skrevet " alle må på do før vi drar, uansett om vi må eller ikke". Anonymous poster hash: d1b3c...f8e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #28 Skrevet 2. september 2016 Sett han i badekaret da. Og slutt å være så problemorientert. Du skyter jo alle forslag ned. Anonymous poster hash: 01467...fa5 Jeg skrev jo i hi at han ikke er interessert i klistremerker... eneste forslaget jeg har "skutt" er vel bare det med å sette på bleier igjen. Den typen tisse og bæsje klistremerker du viste til skrev jeg at vi ikke har prøvd, men presiserte at han ikke er interessert i klistremerker, men skrev ingen steder at det var uaktuelt å prøve. Det var en som skrev at jeg skulle slutte å mase og heller la det gå i buksa, og det forslaget tok jeg jo til meg! hi Anonymous poster hash: 813ba...521
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #29 Skrevet 2. september 2016 Vi gjorde det til en lek vi. Funka her.feks. jeg ser ho må på do,men ho vil ikke. Jeg sier :jeg må på do jeg også. første mann på do! Da er ho jaggu kjapp! Også sier ho: Mamma,det var bra du sa det,for jeg måtte visst på do alikevel Anonymous poster hash: 61a8d...d28 Herlig den fungerte en stund her også, men plutselig gikk ikke det lenger heller. prøver den innimellom nå men han skjønner så godt hva jeg vil fram til, og skriker NEEEEI, jeg vil ikke! hi Anonymous poster hash: 813ba...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå