Gå til innhold

3-åring nekter å gå på do....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjorde det til en lek vi. Funka her.feks.

jeg ser ho må på do,men ho vil ikke.

Jeg sier :jeg må på do jeg også. første mann på do! Da er ho jaggu kjapp! Også sier ho: Mamma,det var bra du sa det,for jeg måtte visst på do alikevel 😅

Anonymous poster hash: 61a8d...d28

Skrevet

Nå var det ikke HI jeg hadde sitert heller, les hele sitatet daAnonymous poster hash: d1b3c...f8e

Beklager, ser på koden at det var deg jeg siterte. Jeg skrev den kommentaren som et svar på det du hadde skrevet " alle må på do før vi drar, uansett om vi må eller ikke".

Anonymous poster hash: d1b3c...f8e

Skrevet

Sett han i badekaret da. Og slutt å være så problemorientert. Du skyter jo alle forslag ned.

Anonymous poster hash: 01467...fa5

Jeg skrev jo i hi at han ikke er interessert i klistremerker... eneste forslaget jeg har "skutt" er vel bare det med å sette på bleier igjen. Den typen tisse og bæsje klistremerker du viste til skrev jeg at vi ikke har prøvd, men presiserte at han ikke er interessert i klistremerker, men skrev ingen steder at det var uaktuelt å prøve. Det var en som skrev at jeg skulle slutte å mase og heller la det gå i buksa, og det forslaget tok jeg jo til meg!

hi

Anonymous poster hash: 813ba...521

Skrevet

Vi gjorde det til en lek vi. Funka her.feks.

jeg ser ho må på do,men ho vil ikke.

Jeg sier :jeg må på do jeg også. første mann på do! Da er ho jaggu kjapp! Også sier ho: Mamma,det var bra du sa det,for jeg måtte visst på do alikevel

Anonymous poster hash: 61a8d...d28

Herlig :) den fungerte en stund her også, men plutselig gikk ikke det lenger heller. :( prøver den innimellom nå men han skjønner så godt hva jeg vil fram til, og skriker NEEEEI, jeg vil ikke!

hi

Anonymous poster hash: 813ba...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...