Gå til innhold

Hvilken dyne og pute hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe en sånn pakke med dyne og pute til å bruke når vi får overnattingsgjester.

Ettersom jeg er student så blir prisen viktig å derfor har jeg bestem meg for å kjøpe en av disse men usikker på hvilken.

Hvilken hadde dere kjøpt?

Dynepakke fra KID til 250 kr?

"Dynen og puten har et mykt og slitesterkt trekk i polyester/bomullsscambric, fylt med spiralkruset hulfiber av polyester. Dette gir myke, luftige og lettstelte produkter. Hulfiber vil si at fiberen ikke er tett, men hul. Dette gjør at fiberen puster svært godt, samtidig som den holder på luften og dermed isolerer. Dynen er allergi- og miljøvennlig, og vil med riktig stell og vedlikehold ha lang levetid".

Eller dynepakke fra jysk til 300 kr?

"Kvalitetssett med fiberpute og termodyne som består av to sammensydde dyner. Det isolerende luftrommet mellom dynene gir en jevn varme uten kuldebroer. Luftig og isolerende fyll av silikoniserte, spiralformede hulfiber, 500/2x600 g. Trekk i 65% polyester/35% bomull. Vask 60°C. Inkl. oppbevaringsveske. Dyne 140x200 cm. Pute 50x70 cm ".

Anonymous poster hash: 693e3...b3a
Skrevet

opp

Skrevet

Jeg har den fra kid å den er helt fin. Brukte den da jeg var student. Hadde ikke brukt så mye tid på å Google meg frem til hvilken som er best av de to da de begge er billige og kun til gjester. Ca likt vil jeg tro 😊

Anonymous poster hash: 25433...633

Skrevet

Fordelen med den fra Jysk er du får med oppbevaring til dynen :P

Det er jo greit å ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...