Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp. Meg og min mann har vært igjennom 1 forsøk med PGD behandling i sverige. Desverre var det ingen egg å satse videre på.Er egentlig usikker på om vi orker mer. Etter sju SA før vi begynte på prosessen er det svært tungt hvis det ikke fungerer neste gang.. Min mann har tre døtre fra tidligere og yngste er akkurat begynt på videregående. Skal vi være fornøyd med forsøkene? Min mann og jeg har jo lyst på et lite frø som er vårt men samtidig er selve PGD prosessen krevende. Jeg er 36 og han 43

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144290482-ufrivillig-barnl%C3%B8s-og-tvilende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 36. Min mann 41. Har ingen barn. Vi har gått gjennom 2 IVF/TESE/ICSI pga Testikkelkreft. IVF prosessen er ikke lett i det hele tatt. Min mann og jeg har snakket om dette. Vi har bestemt oss for 3 forsøk til. Hvis det går ikke bra, skal vi adoptere eller forsette  alene.

Dere må snakket sammen, orker du ikke mer? klarer du et forsøk til?

Når du sier "ingen egg å satse videre" hva mener du? Eggene utviklet ikke seg? hvor manger dager må være embryone for PGD? 3 eller 5?

Takk for svar. Min mann og jeg har snakket en del om det og ble enig på forhånd at vi skulle prøve dette en gang. Men nå er tvilen komt "hva hvis" hos meg.

På klinikken tok de ut 22 egg. Befruktet 19 og oppbevarte 4 for testing. Jeg har problemer med kromosonene jeg oveleverer til videre barn

Takk for svar. Min mann og jeg har snakket en del om det og ble enig på forhånd at vi skulle prøve dette en gang. Men nå er tvilen komt "hva hvis" hos meg.

På klinikken tok de ut 22 egg. Befruktet 19 og oppbevarte 4 for testing. Jeg har problemer med kromosonene jeg oveleverer til videre barn

Jeg har en vennine som gikk gjennom PGD i Spania. Hun er Low responder. Hun gjorde "Banking" for å få mange egg. 1 av 12 egg var normal. Hun fikk en jente. (^.^). Hun var 40 år.

Endret av Holmenkoll2014

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...