glalaksen Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Det lurer jeg også på. Kanskje kjekt å dele opp april og mai så det ikke blir SÅ mange på gruppene?
lyccke Skrevet 31. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2016 Har laget en fb gruppe nå for de som har termin i april/mai, kan heller sette en inntaksgrense så det ikke blir så altfor mange Søk Sandraisabellr på facebook og legg meg til, så legger jeg til i gruppa
Stineer Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Har laget en fb gruppe nå for de som har termin i april/mai, kan heller sette en inntaksgrense så det ikke blir så altfor mange Søk Sandraisabellr på facebook og legg meg til, så legger jeg til i gruppa Har lagt deg til :-)
M_83 Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Jeg søkte Sandraisabellr på face og sendte en pm om å legge meg til... Har du sett det?😀
FrøkenPandora78 Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Jeg har laget en hemmelig termingruppe for mai 2017, bare send meg en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå