Gå til innhold

Noen med en mindre handy mann enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig faller jeg ikke for menn med ti tommeltotter, men mannen min er best på alle områder, så jeg får vel bare finne meg i å stå for alt av reparasjoner i huset selv...

I går røyk den ene hengslene på et baderomsskap og jeg ba mannen fikse det. Enkelt tenkte, jeg... Men istedenfor å skru inn en ny skrue hadde han limt hengselen på plass med superlim og satt det i press over natta. Da jeg åpnet det i dag etter jobb datt det selvfølgelig av igjen. Herregud, for en mann..!

Anonymous poster hash: 6678f...cd2

Skrevet

Ideen hans var jo ikke så dum, den - hadde bare limen vært så super som den lovte ;)

Ellers har jeg hørt om mindre handy menn enn din, din prøver i hvert fall :)

Anonymous poster hash: ba63e...2fd
Skrevet

Ja, min er håpløs. Han ødelegger alt han liksom skal fikse også tror han at han er supersnekker.

Anonymous poster hash: 911ef...956

Skrevet

Hahaha nå måtte jeg le 😂

Min er vel egentlig ganske handy det er bare det at jeg synes han ødelegger mer enn han ordner til tider. Vi har nettopp renovert et helt hus og uansett hva jeg ser på så er det små skader overalt. Gulvet har små hakk enkelte plasser, kjøkkenet har han klart å skrape opp, bulket kjøleskapet FØR vi slo det på osv osv. Huff, han er egentlig kjempe flink og fortjener alt av skryt. Men jEg synes han er noe uforsiktig og ser heller ikke når han lager skadene 🙈

Anonymous poster hash: df6c8...20b

Skrevet

Hahaha nå måtte jeg le 😂

Min er vel egentlig ganske handy det er bare det at jeg synes han ødelegger mer enn han ordner til tider. Vi har nettopp renovert et helt hus og uansett hva jeg ser på så er det små skader overalt. Gulvet har små hakk enkelte plasser, kjøkkenet har han klart å skrape opp, bulket kjøleskapet FØR vi slo det på osv osv. Huff, han er egentlig kjempe flink og fortjener alt av skryt. Men jEg synes han er noe uforsiktig og ser heller ikke når han lager skadene 🙈

Din mann gjør jo hvertfall noe! Skulle vi lagt nytt gulv hadde jeg måttet gjort det, min mann veit knapt opp og den på en hammer:(

Skrevet

Huff, jeg klarer ikke slike menn jeg!

Mannen min har bygd huset vårt, hytta vår og trår til med reparasjoner på det meste, bilene våre og alt annet småplukk som måtte dukke opp :)

Anonymous poster hash: e9590...45c

Skrevet

😂😂 Han prøver, det skal han ha...! 👍

Har en veldig handy samboer selv, han er nesten litt vel perfeksjonist...! Men det blir bra da! Er faktisk ganske handy selv, og fikser støtt og stadig småting her i huset...selv om samboer sier han skal gjøre det...ham er nemlig litt treg!! Og jeg er litt utålmodig...😝

Anonymous poster hash: 64fda...a9a

Skrevet

Din mann gjør jo hvertfall noe! Skulle vi lagt nytt gulv hadde jeg måttet gjort det, min mann veit knapt opp og den på en hammer:(

Joda, du har helt rett i det. Han er veldig flink dog en smule klønete og uforsiktig av seg 😂

Skrevet

Mannen min er ikke spesielt handy, men når han først gjør noe sånt gjør han det veldig ordentlig. Ville aldri brukt lim på hengsel for eksempel. Ingen kjappe løsninger osv. Opptatt av kvalitet og at ting skal være solide og vare lenge.

Anonymous poster hash: 11f7c...b04

Skrevet

Min er ikke handy og bryr seg ikke om å prøve heller, skal det gjøres noe så er det Finn.no og småoppdrag som gjelder

Anonymous poster hash: 49468...c74

Skrevet

Min er veldig handy. Renoverte huset vårt helt da vi kjøpte det, fikser biler osv.

Får makk av menn som ikke er klarer noe selv.. Kjenner at det er helt turnoff når jeg tenker meg om 😂

Anonymous poster hash: 80dc2...fba

Skrevet

Min mann er handy når han vil, men han er så utrolig lat at det kan ta år (!) før han gjør noe. Det hjelper verken å mase, lokke eller true. Utrolig irriterende. Han gjør ting først når jeg legger det ut på anbud, for å spare penger. Han kunne spart mange krangler om han ikke utsatte hver minste ting 😡

Anonymous poster hash: 93bd4...de0

Skrevet

Ha ha ha😂😂😂

Anonymous poster hash: a428a...ba0

Skrevet

Min mann er handy når han vil, men han er så utrolig lat at det kan ta år (!) før han gjør noe. Det hjelper verken å mase, lokke eller true. Utrolig irriterende. Han gjør ting først når jeg legger det ut på anbud, for å spare penger. Han kunne spart mange krangler om han ikke utsatte hver minste ting 😡

Jeg føler med deg i din smerte. Eksempel: Vi har ikke hatt fungerende takrenner på over fire år. I fjor tvang jeg ham til å kjøpe de delene som manglet, men noe mer skjer ikke. Og maser jeg, så blir han potte sur.

Vi får ALDRI gjort noe i huset med mindre det er noe lite som jeg alene kan starte på og fullføre. Jeg er flau over hvordan det ser ut hos oss! 😡

Anonymous poster hash: f6ce8...a25

Skrevet

Jeg føler med deg i din smerte. Eksempel: Vi har ikke hatt fungerende takrenner på over fire år. I fjor tvang jeg ham til å kjøpe de delene som manglet, men noe mer skjer ikke. Og maser jeg, så blir han potte sur.

Vi får ALDRI gjort noe i huset med mindre det er noe lite som jeg alene kan starte på og fullføre. Jeg er flau over hvordan det ser ut hos oss! 😡

Hadde det ikke vært for at mannen min er så lat, så kunne jeg mistenkt deg for å være hans andre kone 😂

"Godt" å høre at jeg ikke er alene om frustrasjonen!

Skrevet

Vi får ALDRI gjort noe i huset med mindre det er noe lite som jeg alene kan starte på og fullføre. Jeg er flau over hvordan det ser ut hos oss!

Sådan er det hos oss også. Han bryr seg rett og slett ikke om hvordan det ser ut.

Anonymous poster hash: ddc90...94b

Skrevet

Min er ikke handy i det hele tatt. Så når noe må fikses eller pusses opp så ringer jeg heller polakken min. Tenker litt på våre tre sønner da som sikkert ikke kommer til å bli handy de heller pga en far som ikke er det. De er bare vant til at "fiksemannen" som de så pent kaller han kommer. Ikke bra det akkurat. Og ja, det er turn off med en sånn mann. Men er bare å lære seg å leve med det.

Anonymous poster hash: 6d53f...15f

Skrevet

Min eks (Pappan til barna mine) var litt sånn. Skulle ting ble gjort ordentlig så måtte jeg gjøre det selv. Nå er jeg gift med en mann som er ingeniør men som jobber som direktør, altså bak et skrivebord. Han savner å jobbe med hendene så han gjør masse hjemme. Og fikser alt som barna ødelegger. Datteren min mener han kan fikse absolutt alt og hun og en venninne ba han fikse noe som tilhørte Pappan til venninnen. Med beskjeden "xxx sier du kan fikse absolutt alt". 😂

Det som nå er "irriterende" er at jeg er veldig praktisk anlagt også men kommer nå ikke til. Han liker å gjøre det selv og liker iallefall ikke at jeg foreslår løsninger. Så man kan aldri vinne...

Skrevet

Min mann er veldig handy og har energinivået til en duracelkanin, han skal alltid fikse eller ordne et eller annet. Han har alltid mange prosjekter på gang og får mark av å sitte stille.

Skulle ønske han bare en eneste dag i uken kunne slappe av litt!

Anonymous poster hash: 4ed03...c05

Skrevet

Mannen til søstra mi har ti tommeltotter. Jeg kjenner ingen andre som har greid å skru sammen Ikeamøbler slik at de blir skeive, kline så mye sparkel på veggen at det måtte hogges av med meisel og hammer, eller male så ujevnt at det måtte tas et ekstra strøk. Han vil gjerne bidra, men søstra mi prøver å holde han unna, for han lager bare mer jobb. Mannen min er ikke superhandy han heller, men han er nøye og flink og vet når det er lurt å ringe en håndverker.

Anonymous poster hash: c2e7e...67d
Skrevet

Gåtta banen, jenter! Jeg kjenner en som i en alder av nesten femti år måtte ringe sin kone fordi han ikke visste hva han skulle gjøre da lyspæra sluttet å lyse. "Du må jo bare bytte pære" sa fruen. "Ehhh... Hvordan gjør man det, da?" sa mannen. Jepp, han er kunstner.

Anonymous poster hash: 3245d...caf

Skrevet

Mannen min skulle henge opp hyller i garasjen. To over hverandre.

Det falt ham ikke inn at de metallfestene burde plasseres noenlunde symmetrisk over hele lengden til hylla.

Det falt ham heller ikke inn at det kanskje er litt greit at hyllene henger rett over hverandre, og ikke skjevt. Den ene er minst 30cm forskjøvet til høyre i forhold til den andre.

Anonymous poster hash: 5c192...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...