Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Flere som har opplevd det? Hvordan få det bort? Anonymous poster hash: 82035...57c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Jeg byttet selv til det for 3 ukers tid siden. Så kom den samme meldingen opp til meg. Jeg googlet det jeg kunne om det, men det jeg fant av svar, var at det går bort av seg selv, og last ned nyeste oppdateringer. Jeg hadde tillegg helt ny mobil og alt var i nyeste verson. Men det gikk bort av seg selv etter noen dager. Ikke sett det siden Anonymous poster hash: dcac4...952
TAP05 Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 jeg hadde det samme problemet med min s8, det er veldig enkelt å fikse det. Alt du gjør er å gå til: Innstillinger/programvareoppdatering Etter det trykker du på " last ned oppdatering manuelt". Mobilen min fant ingen oppdatering, men det fikset problemet! (Prossen kan være litt annerledes på andre mobiler)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 Du svarer på et innlegg fra 2016.. tror kanske det funker nå Anonymkode: 63dfd...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå