Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM i dag men ikke noe mensen...

Det er flott, for det betyr kanskje at lutealfasen min ikke er 9 dager lang, men at eggløsningen rett og slett var forsinket.

Håper ikke mensen kommer før lørdag så har lutealfasen vært 11 dager og da er jeg innefor normalen

http://tinypic.com/r/faq5gm/9

Tok denne i dag. Ikm i dag men ingen tegn til tr enda. Hva tenker dere? Vil ikke få for høye forhåpninger

Løpet kjørt for min del, men henger nå her ennå for å følge med dere. Og du, jeg kan skimte noe der altså! Du får oppdatere med bilde av ny test i morgen med morgenurin :D Krysser fingrene!

Anonymous poster hash: 41593...645

Annonse

Annonse

Grattis 😁😁😁😊

Takk!! Jeg kan ikke helt tro det.

Jeg har følt meg veldig rar de siste dagene.. Litt hodepine og murring i magen, jeg har gått rundt og trodd at jeg kom til å bli syk. Også vært veldig trøtt.

Var også så sikker at jeg ikke var gravid at jeg har kjøpt inn et lass av eggløsningstester, vitaminer, hostesaft, temp meter osv... Haha

Gikk bare og ventet på mesen så jeg kunne begynne på nytt. Var helt klar for en ny runde! :P

Sprøtt!

Jeg har følt meg veldig rar de siste dagene.. Litt hodepine og murring i magen, jeg har gått rundt og trodd at jeg kom til å bli syk. Også vært veldig trøtt.

Var også så sikker at jeg ikke var gravid at jeg har kjøpt inn et lass av eggløsningstester, vitaminer, hostesaft, temp meter osv... Haha

Gikk bare og ventet på mesen så jeg kunne begynne på nytt. Var helt klar for en ny runde! :P

Sprøtt!

Woooow! :D Gratulerer så mye :D 

Sprøtt!

Hehe det var akkurat sånn jeg følte meg denne gangen :P men gratulere så mye å velkommen i første trimester 😁

Her kom TR på torsdag, 3 dager for sent. Blødde liiiite første dagen, mye 2, og nesten ikke noe i dag... Rart, jeg pleier og blød som en gris de 4 første daga.. Merkelig at det skulle endre seg på første p.p... Jaja...

Grattis mrs druestein, så gøy 👏😃

Fortsatt ingen tegn til tr her gitt.. prøvde å kjenne etter denne livmortappen, men ikke gjort det ofte så eneste jeg merket var at den lå høyt. Småkvalm innimellom men tenker at det er kanskje bare innbilning. Tatt billigtest fra eBay som er NEG. Har tidligere hatt 28 dagers sykluser... Den som har sagt at prøveperioden er koselig kan ta seg en bolle 😅 Haha, ikke alltid greit å tolke kroppen sin.. gratulerer druestein 😊✨ Hvor i forhold til ikm var du når du fikk denne positive testen?:)

Fortsatt ingen tegn til tr her gitt.. prøvde å kjenne etter denne livmortappen, men ikke gjort det ofte så eneste jeg merket var at den lå høyt. Småkvalm innimellom men tenker at det er kanskje bare innbilning. Tatt billigtest fra eBay som er NEG. Har tidligere hatt 28 dagers sykluser... Den som har sagt at prøveperioden er koselig kan ta seg en bolle 😅 Haha, ikke alltid greit å tolke kroppen sin.. gratulerer druestein 😊✨ Hvor i forhold til ikm var du når du fikk denne positive testen?:)

Hei :) takk

Jeg var 2 dager etter ikm, 11 dager dpo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...