Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Kom over tilbudet på komplett.no. De har 40% på en del ting, mest apotek varer osv. Jeg har en Medela pumpe fra før som jeg fikk av ei venninne, den er sånn elektrisk den også. Putter i strømkontakten, så plasserer man den flaske med den suge skjoldet på brystet så suger den ut melk, men husker med sønnen når jeg brukte den så var det så sinnsykt vondt. Kanskje fordi jeg var litt sår i puppene også, blødde osv. Eller om den var dårlig vet jeg ikke, men den bråkte noe sinnsykt da! Men ellersk funket den greit. Gikk sakte så klart. Men den fra avent ser så bra ut, er det noe som har erfaring? Den er på tilbud nå til 863 kr. https://www.komplettapotek.no/product/859994/mor-og-barn/amming-og-pumping/avent-brystpumpe-elektrisk-natural Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Medela uten tvil! Jeg prøvde begge da jeg gikk over til å bare pumpe meg når jeg fikk datteren min. Med Avent sin fikk jeg ut mye mindre melk, og det var mye vondere når jeg sår fordi den aldri ble kraftig nok for min del. Måtte sitte med den mye lengre for å få ut nok til et måltid, og da ble jeg bare enda mer sår enn jeg allerede var. Medelaen jeg hadde var kraftigere, så den fikk ut mye mer melk på kortere tid. Det var vondt til å begynne med, men så fort sårene jeg hadde var grodd, var det ikke vondt lengre. Anonymous poster hash: 207d7...98b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Medela uten tvil! Jeg prøvde begge da jeg gikk over til å bare pumpe meg når jeg fikk datteren min. Med Avent sin fikk jeg ut mye mindre melk, og det var mye vondere når jeg sår fordi den aldri ble kraftig nok for min del. Måtte sitte med den mye lengre for å få ut nok til et måltid, og da ble jeg bare enda mer sår enn jeg allerede var. Medelaen jeg hadde var kraftigere, så den fikk ut mye mer melk på kortere tid. Det var vondt til å begynne med, men så fort sårene jeg hadde var grodd, var det ikke vondt lengre. Anonymous poster hash: 207d7...98b Takk for svar! Hm, nå er jeg veldig usikker. Siden du skriver du fikk så lite melk ut:/ Noen andre som har erfaring? Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Noen flere vær så snill? Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Jeg har avent. Er kjempefornøyd, pumpet akkurat ut 300ml fra en sprengt pupp:) Anonymous poster hash: 91394...c58
Mumua Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 Medela! Har hatt to forskjellige og har til nå pumpet ca 1000 timer de siste 10 mnd. Det som er viktig med Medela er at du må ha riktig str på skjoldet, ellers kan det bli vondt, du kan bli sår og du får ut mindre melk. (dette gjelder Avent også, men den har kun en str på skjoldene såvidt jeg vet). Medela-pumpene er skikkelige arbeidsjern.
Kjerringa med agurken Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Jeg hadde Medela double swing for 10 år siden. Kjempegod i forhold til Avent. Har nå kjøpt Medela fra komplett (visste ikke om tilbudet før du skrev om det her- takk!) Også kjøpt ekstra ventiler, større flasker, steriliseringsposer, kjøleelementer, ammeskjold og pure lan
Mumua Skrevet 29. august 2016 #8 Skrevet 29. august 2016 Anbefaler å handle tilbehør på www.babybanden.no, de har ofte tilbud og alltid gratis frakt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #9 Skrevet 29. august 2016 Jeg hadde Medela double swing for 10 år siden. Kjempegod i forhold til Avent. Har nå kjøpt Medela fra komplett (visste ikke om tilbudet før du skrev om det her- takk!) Også kjøpt ekstra ventiler, større flasker, steriliseringsposer, kjøleelementer, ammeskjold og pure lan Bare hyggelig! Bestilte akkurat varer selv til over 1000 kr. Jeg mener jeg sparte en god del på å handle der. Kjøpte ikke avent sin elektriske brystpumpe, for bare holde meg til den gammle Medela. :-) Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #10 Skrevet 29. august 2016 Bare hyggelig! Bestilte akkurat varer selv til over 1000 kr. Jeg mener jeg sparte en god del på å handle der. Kjøpte ikke avent sin elektriske brystpumpe, for bare holde meg til den gammle Medela. :-) Anonymous poster hash: 10bed...dc8 Hvilken pumpe kjøpte du forresten? Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #11 Skrevet 29. august 2016 Anbefaler å handle tilbehør på www.babybanden.no, de har ofte tilbud og alltid gratis frakt. https://www.komplettapotek.no/product/859415/mor-og-barn/amming-og-pumping/medela-swing-elektrisk-brystpumpe-calma Hos komplett koster den 806 kr http://www.babybanden.no/products/medela-swing På babybanden.no der du anbefaler koster det 1700 kr Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #12 Skrevet 29. august 2016 https://www.komplettapotek.no/product/859415/mor-og-barn/amming-og-pumping/medela-swing-elektrisk-brystpumpe-calma Hos komplett koster den 806 kr http://www.babybanden.no/products/medela-swing På babybanden.no der du anbefaler koster det 1700 kr Anonymous poster hash: 10bed...dc8 Er visst litt trøtt, ser først nå at du skriver "tilbehør" haha Nå tar jeg kveld Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Kjerringa med agurken Skrevet 29. august 2016 #13 Skrevet 29. august 2016 Medela swing (elektrisk) ble det. Kjøpte melkeoppsamler, ammete og d-vitamindråper også. Størstemann her bet så og si i stykker brystvortene mine og nektet deretter å ammes. Pumpen var genial frem til ammingen senere kunne påbegynnes igjen. Denne gangen er jeg forberedt på det meste
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #14 Skrevet 29. august 2016 Medela swing (elektrisk) ble det. Kjøpte melkeoppsamler, ammete og d-vitamindråper også. Størstemann her bet så og si i stykker brystvortene mine og nektet deretter å ammes. Pumpen var genial frem til ammingen senere kunne påbegynnes igjen. Denne gangen er jeg forberedt på det meste Kjekt å være forberedt, sønnen min gjorde noe lignende.. Han sugde som man tygger når man skal spise mat. Det gjorde urolig vondt, blødde masse. Ga opp, og endte opp med morsmelkerstatning. Har dårlig samvittighet, så nå skal jeg prøve å gjøre godt igjen med jenta 💕 Du sparte en del da, ved å kjøpe den der. håper bare min gammle pumpe fra Medela funker som den skal. Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #15 Skrevet 29. august 2016 Forresten hva er melkeoppsamler? Anonymous poster hash: 10bed...dc8
Kjerringa med agurken Skrevet 29. august 2016 #16 Skrevet 29. august 2016 Forresten hva er melkeoppsamler? Anonymous poster hash: 10bed...dc8 https://www.komplettapotek.no/product/876087/mor-og-barn/amming-og-pumping/avent-melkeoppfanger-plast Det var 40% på denne også. Det kommer som regel melk ut av brystet som ikke pumpes hvis man ikke har dobbeltpumpe. Kan da være greit å samle opp overskuddet fra bryst nr 2. Pumping går som regel bedre hvis du kombinerer den med ammete. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå