Gå til innhold

Kvisete tenåringsgutt, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på snart 14 år har fått ganske mye kviser, og jeg vil gjerne ha noen gode tips om noe som faktis kan fungere for ham. Det er jo så mye i salg, men ut av erfaring fra da jeg selv var en kvisete tenåring, så er det slik at det meste er ganske ueffektivt. Hva virker?

Anonymous poster hash: 35b17...01e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt rens for uren hud (helst rensemelk og ansiktsvann, men må gjøre det lett for dem, slik at de virkelig bruker produktene) , og en ansiktsgel som fuktighetskrem. Har en utrulig bra seie på apoteket for ungdom, tror den heter ACO spotless!

Anonymous poster hash: 27d3a...7d1

Skrevet

Ville ha tatt ham med til hudlege

Anonymous poster hash: 35a6c...d18
Skrevet

Min stesønn slet med det samme,han trakk seg vekk fra venner og satt bare inne og spilte,noe som ikke gjorde hunden bedre. Han var hos fastlege og fikk antibiotika,hjalp noe. Var så hos husleger og fikk noe der,liten effekt. Redningen ble hudpleier :-) Koster 2500 for behandling og en haug av remedier,men det virker. Litt vondt synes han behandlingene er,men så verdt det. Vi har fått en ny gutt.

Anonymous poster hash: 5398e...3a8

Skrevet

Kom dere til legen og få Krem som heter ZALNA. Fåes kun på resept.

Mine to tenåringer har slitt veldig med acne.

Vi har prøvd ALT i mange år! Denne kremen funker!!!!

Skrevet

Enten langvarig ab eller kvisekrem skrevet ut av hudlege. Ta det kjapt, så slipper han kanskje masse arr.

Anonymous poster hash: 3e6b9...59b

Skrevet

Zalna er helt ny krem, skal være super!!

Anonymous poster hash: 5afa1...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...