Gå til innhold

Noen som har vært på swingers/ sexklubb i Norge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt planer flere ganger å dra på VIP, men har aldri kommet så langt.

Jeg har hørt at de krever litt ift. utseende, renslighet osv., men veldig usikker.

Om du ønsker å ta turen, kan du jo maile dem. Veldig hyggelige mennesker. :-)

Sjekk ut www.viproom.no, der får du all info du trenger. :-)

Anonymous poster hash: 0c934...a41

Ingen som vet? 🙈🙈🙈

Anonymous poster hash: dc971...317

Jeg har vært på viproom 1 gang for 5 år siden. Kosta ingenting, men usikker på hvordan det er nå. Dro alene, og det var kleeeeint. 🙊🙈 men det er nok enda kleinere å dra med en venninne. 😂

De som er der er veldig lette å snakke med. Man starter gjerne med en drink i baren for å få litt overblikk om det er noen man vil snakke med osv. Så får man omvisning. Ha med deg noe sexy undertøy som du kan skifte til. Du må dusje før du starter.

Man får en del sultne blikk og det finnes regler for hvordan man skal "prøve" seg på ett par eller noen som "holder på" for å si det sånn. 🙊 en morsom opplevelse, men tror ikke jeg gjør det igjen.

Hvis du lurer på noe annet så bare spør. 😊

Anonymous poster hash: 44fa6...1af

Jeg har vært på viproom 1 gang for 5 år siden. Kosta ingenting, men usikker på hvordan det er nå. Dro alene, og det var kleeeeint. 🙊🙈 men det er nok enda kleinere å dra med en venninne. 😂

De som er der er veldig lette å snakke med. Man starter gjerne med en drink i baren for å få litt overblikk om det er noen man vil snakke med osv. Så får man omvisning. Ha med deg noe sexy undertøy som du kan skifte til. Du må dusje før du starter.

Man får en del sultne blikk og det finnes regler for hvordan man skal "prøve" seg på ett par eller noen som "holder på" for å si det sånn. 🙊 en morsom opplevelse, men tror ikke jeg gjør det igjen.

Hvis du lurer på noe annet så bare spør. 😊

Oj så spennende 😃😁

Vi ønsker å gå der som par. Så da er vi ikke interessert i de andre. (Leste at dette var ok?)

Annonse

Oj så spennende 😃😁

Vi ønsker å gå der som par. Så da er vi ikke interessert i de andre. (Leste at dette var ok?)

Ja man kan gå som par, men forvent at noen kommer til å prøve seg på dere. Avviser dem på en hyggelig måte isåfall.

Mener at man må betale inngang når man kommer som par. Enslige menn må også betale, men enslige jenter kommer gratis inn. (Er flere menn enn kvinner der som regel)

Så dere vil bare dit for spenningen ved at andre ser på dere ha sex?

Hvis dere lurer på VIP kan dere prøve å lage en profil på cupidoclub og komme i kontakt med andre par som går dit. Første gangen vi var der traff vi først et annet par på en drink et annet sted i byen og dro sammen. Så føles det litt mindre kleint første gang. Ellers er det alle slags folk som er der. Sjekk hjemmesiden for diverse arrangement, og unngå dager med mange single menn.

Anonymous poster hash: cf9d9...bff

Tusen takk for svar alle sammen

Skal ta med oss alle tips.

Vi ønsker å gå dit pga vi vil at folk skal se på oss

Hi

Men hvorfor skal andre har lyst å se på dere?

Anonymous poster hash: 6fbc9...b62

Annonse

Ok, spurte bare fordi jeg lurte. Er selv ikke fristet til å se andre.

Anonymous poster hash: 6fbc9...b62

Da er ikke sexklubb noe for deg....

Vi er alle forskjellige

Hi

Har gått dit med mannen i 2 år. Absolutt å anbefales. Vi er litt kresene for hvilket andre par vi ønsker å ha sex med. Så noen ganger har vi bare sex og andre ganger finner vi et annet par. Alt er opp til dere.

Hyggelig stemming, pirrende de første gangene. Anbefaler å ikke drikke mye. Følg husreglene og kos dere. Virkelig verdt det :)

Anonymous poster hash: 76b92...c2f

Mannen og jeg var på VIP room for et par år siden. Tror vi betalte for å komme inn, men husker ikke helt hvor mye. Vi kom i snakk med et annet par i baren som også var der for første gang. Ellers gikk vi rundt og titter, jeg fikk et par "invitasjoner", men takket nei. Vi hadde sex i den store sengen i andre etasje, ved siden av oss var det noen som hadde gruppesex, tror det var 3 menn og to damer som holdt på. Det var ganske pirrende å se på. Noen stod å så på oss også. Jeg opplevde ikke VIP room som kleint egentlig. Jeg tror vi kommer til å dra tilbake en gang.

Anonymous poster hash: ec60d...4e8

• 1 år senere...

Jeg og mannen var veldig aktive i swingersmiljøet i Oslo for en del årstiden . 

Men swingersmiljøet  i Oslo har blitt mye mer kravstort til utsene kun  pene og tynne jenter som kommer inn. 

Anonymkode: 6003c...b4c

Haha var i parkgata eller parkveien for noen år siden. Så ut som privat leilighet å måtte ringe på. Var nesten ingen der da vi var der. Han som jobba der stod å viste frem pikken bak baren. Skal aldri dit igjen. Kleint.

Anonymkode: 7ec69...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...