Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, min rugedag 10 er på lørdag (vist innsettingsdag er rugedag 0 )

Er det ikke vanligvis 14 dager etter innsetting man tar blodprøve?

Ja, innsettingsdag er rugedag 0. Det er i alle fall slik jeg og de jeg kjenner har kalt dagene. Når man tar blodprøve husker jeg ikke. Regner med at det varierer. Det aller beste er jo egentlig å vente til testdato før man tester selv. Jeg tenker litt praktisk også oppi dette. Jeg skal på jobb de andre dagene. Søndag (rugedag 10) skal jeg ikke på jobb. Får jeg negativ på søndag, kan jeg starte deppinga hjemme uten å møtte prestere på jobb.

Tok en test i dag, på,ikm. En svak, syggestrek vises. Kan desverre ikke legge ut bilde her. La det ut på ikm 41. Noen som kan hjelpe meg å tyde? Sansynligvis må jeg nok ut og kjøpe flere tester og teste imorgen også....*.gleders tårer*. Endelig etter 3 års prøving.

Annonse

Tok en test i dag, på,ikm. En svak, syggestrek vises. Kan desverre ikke legge ut bilde her. La det ut på ikm 41. Noen som kan hjelpe meg å tyde? Sansynligvis må jeg nok ut og kjøpe flere tester og teste imorgen også....*.gleders tårer*. Endelig etter 3 års prøving.

Gratulerer så mye! Fantastiske nyheter 😊

Vet ikke hvor du har lagt det bilde? Ikm 41?

Kvelden før uoffisiell, selvbestemt testmorgen. Den er alltid kjip. Og d er natta også. Sukk. Jeg føler med alle dere som ikke enda har lykkes. Dette er tross alt vårt søskenforsøk. Fy f**n så heldige vi er som har fått dette til en gang!!! D er helt uvirkelig, men hun er altså 2,5 år om tre uker. Vårt alt. Alle som virkelig ønsker seg barn burde slippe denne prosessen her. I alle fall så de kan få ETT barn. Jeg husker hvordan det skar meg i hjertet. Nå kan jeg knusekose henne, vårt mirakel, når det lyser blendahvitt på badet. Håper alle dere førstegangsforeldre-to-be i oktobergruppa får sitt største ønske oppfylt denne måneden!!!

Annonse

Hei. Joiner her jeg 😊 Ruger på et blastofrys som ble satt inn på fredag, 4 innsett dette, siste i det offentlige. Merker ingenting enda, bortsett fra vanvittig urolige bein som starta i går. Bruker cyklogest som støtte, har på de tidligere brukt lutinus og foreløpig er jeg mye mer fornøyd med cyklogest, nesten ikke noe "griseri" 😊👍 Håper virkelig vi endelig lykkes på dette forsøket! Og lykke til til alle dere andre som er i gang:)

Legestreik og utsatt oppstart... fy fader og skuffa jeg er nå. Begynner å føle at detta ikke er meninga

Hvordan fikk du beskjed om at timen ble utsatt? Ringte de til deg eller? Kjenner jeg er bekymret for at når jeg skal ringe inn oppstart så får jeg beskjed om at pga streiken må jeg utsette. Da blir jeg så lei meg. Har oppstart om 3 uker etter over 1 års ventetid.  

Hvordan fikk du beskjed om at timen ble utsatt? Ringte de til deg eller? Kjenner jeg er bekymret for at når jeg skal ringe inn oppstart så får jeg beskjed om at pga streiken må jeg utsette. Da blir jeg så lei meg. Har oppstart om 3 uker etter over 1 års ventetid.

De ringte ikke og ga beskjed, fikk vite det da jeg ringte inn for spørsmål om noe annet.. men streiken ble avsluttet samme dag, så vi rakk oppstart som planlagt da min menstrusjon (heldigvis) ble noen dager forsinket. Så du trenger nok ikke bekymre deg for det nå lenger😉

Da er vi gravide, har ikke tørt å glede meg før telefonen fra Fertilitetssenteret idag. 400hcg! Kan ikke tro det! Virkelig utrolig! 3 år etter at jeg kastet p-pillen. Er i lykkerus! Ønsker dere en flott uke!

Endret av Papillons

Hei jeg fikk mensen idag, så da er det nok ikke vits å teste 😥

Menmen er første gang, så vi får jo bare prøve igjen. Blir vel november/desember på meg da. Bedre lykke neste gang...

😢 Uff. Masse medfølelse!! Det er tungt selv om det er første ivf. Det er jo ikke akkurat første gang med uønsket menstruasjon... Men håper du klarer å se fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...