Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor er det du hører til? Så utrolig kjipt! Ikke gi opp enda- ny mulighet kommer!! :)

St.Olav.. veldig kjipt😏 Men nå er mensen forsinka, og ser det mulig kan gå mot slutten for streiken i kveld. Så er jo lov å håpe at vi kanskje, kanskje er heldige og kommer i gang nå snart allikevel..

Litt flaks skal man ha.. streiken avlyst i dag og fikk bekrefta at vi fikk plass denne uka allikevel!😄😄 Burde nok være glad for at TR ble forsinka denne mnden☺️ Men nå må gjerne mensen komme så vi får starta opp! 3 dager på overtid, klar for å komme i gang❤️

Litt flaks skal man ha.. streiken avlyst i dag og fikk bekrefta at vi fikk plass denne uka allikevel!😄😄 Burde nok være glad for at TR ble forsinka denne mnden☺️ Men nå må gjerne mensen komme så vi får starta opp! 3 dager på overtid, klar for å komme i gang❤️

Så bra!! 👏👏 skal du begynne på hormonene nå eller i slutten av syklusen? Eller var du allerede i gang med det? Tror og håper jeg får begynne på spray neste uke!

Annonse

Så bra!! 👏👏 skal du begynne på hormonene nå eller i slutten av syklusen? Eller var du allerede i gang med det? Tror og håper jeg får begynne på spray neste uke!

Ja😄👌

Ser ut til at TR dukker opp i dag, liten blødning på morgenen i dag. Så da starter jeg opp med Gonal-F i morgen i tilfelle. Kort regime😊

Spennende, satser på at du får startet opp neste uke også😊👍 Gud, så spent jeg er på ukene fremover nå!!

Ja

Ser ut til at TR dukker opp i dag, liten blødning på morgenen i dag. Så da starter jeg opp med Gonal-F i morgen i tilfelle. Kort regime

Spennende, satser på at du får startet opp neste uke også Gud, så spent jeg er på ukene fremover nå!!

Husk å ikke starte før mensen er skikkelig i gang. ikke på spotting :)

Ja😄👌

Ser ut til at TR dukker opp i dag, liten blødning på morgenen i dag. Så da starter jeg opp med Gonal-F i morgen i tilfelle. Kort regime😊

Spennende, satser på at du får startet opp neste uke også😊👍 Gud, så spent jeg er på ukene fremover nå!!

Hvor lenge skal du gå på gonal-f før uttak? Ja det er så spennende!!

Husk å ikke starte før mensen er skikkelig i gang. ikke på spotting :)

Jepp, skal starte på dag 2 med frisk blødning☺️ Ikke noe mer tegn til TR nå, men håper virkelig det er i gang snart. Veldig klar for å komme i gang nå😉👌

Testdato :D

10.oktober:

11.oktober:

12.oktober:

13.oktober:

14.oktober:

15.oktober:

16.oktober:

17.oktober: Papillons, mulig jeg tar en billigtester før, men dette er dagen jeg skal på Fürst

18.oktober;

19.oktober: ladyinred, flybirdie

20.oktober:

21.oktober:

22.oktober:

23.oktober:

24.oktober:

25.oktober:

26.oktober:

27.oktober:

Hvordan går det med dere Flybirdie og Papillon??? :)

Annonse

Så spennende! Ja må krysse alt for det ;) kommer du til å teste tidligere eller vente helt til testdato?

Her føler jeg det er samme symptomer som forrige forsøk som ble negativt. Mao bivirkninger av Lutinusen. Har derfor ikke trua på at den har festet seg denne gangen heller. Tester søndag regner jeg med 🙈

Så spennende! Ja må krysse alt for det ;) kommer du til å teste tidligere eller vente helt til testdato?

Her føler jeg det er samme symptomer som forrige forsøk som ble negativt. Mao bivirkninger av Lutinusen. Har derfor ikke trua på at den har festet seg denne gangen heller. Tester søndag regner jeg med 🙈

Vet ikke, kanskje et par dager før, får se hvor lenge jeg klarer vente...

Vurderte å kjøpe en test i dag og teste i morgen. Men på begge butikkene jeg var innom hadde de ikke tester..IKM er lørdag, har jeg funnet ut....

Spennende. IKM 2 dager før blodprøven stemmer vel for min del også. Så å teste en dag før IKM er greien altså? Ifølge linken jeg sendte tidligere begynner HCG å komme ut i blodet fra dag 9, altså igår for deg, imorgen for meg. Men tar noen dager før nivået er høyt nok for testing, så da passer kanskje det å teste for deg imorgen? Lykke til da!

Vurderte å kjøpe en test i dag og teste i morgen. Men på begge butikkene jeg var innom hadde de ikke tester..IKM er lørdag, har jeg funnet ut....

Typisk når man først leter! :P håper du får tak i i morgen da hvis du fremdeles har lyst til å teste tidlig da ;)

Spennende. IKM 2 dager før blodprøven stemmer vel for min del også. Så å teste en dag før IKM er greien altså? Ifølge linken jeg sendte tidligere begynner HCG å komme ut i blodet fra dag 9, altså igår for deg, imorgen for meg. Men tar noen dager før nivået er høyt nok for testing, så da passer kanskje det å teste for deg imorgen? Lykke til da!

Jeg har hørt om mange som har fått positivt på rugedag 9 (etter innsett to dager etter uttak). Jeg fikk positivt på rugedag 10 sist jeg var gravid (testet ikke før da), og rugedag 10 er søndag for meg. Derfor vet jeg at jeg ikke vil klare å holde meg lenger enn til da... Jeg tror at dersom den er negativ da, så forblir den negativ. Men dersom den er positiv, så kan den kanskje bli negativ hvis det blir kjemisk...? Jeg vet ikke helt. Men vet at hvis den blir positiv, så må jeg vente med å juble til den offisielle testdagen... 

Endret av LadyInRed

Så utrolig rørende med så mye støtte. Blir nok til at jeg kjøper en test i morgen og tester lørdag morgen. Vet butikken på hjørne selger slike tester, men vil ikke kjøpe der siden jeg alltid handler mat der...hmmm. Lykke til, til dere også! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...