Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok ut 7 egg. Jeg har kramper til tider og litt små kvalm. Burde jeg dra til lege med dette, eller går det over. Hva gjorde du med dine folikker som ble fylt med veske?

Jeg ble gravid da, de var der til jeg var 10 uker på vei. så ble det borte av seg selv. Vanlig etter forsøket. Men er det veldig vondt? så ta en tlf til klinikken :)

Du bruker sikkert progesterontilskudd. Denne blir jeg kvalm av!

Endret av sperocredo

Oj det var mye! Stikkene går overraskende greit, rart hvor fort man blir herdet 😊 Har begynt på Orgalutran nå, Ref. et eget innlegg igår.. hadde litt startproblem, men går fint nå. Ny sjekk fredag og uthenting i neste uke 😊

Lykke til med sprøyte-uke!

Ser du fikk satt inn i går! Så spennende!! Jeg sitter på venteværelset.

...og lenger fikk jeg ikke skrevet! :P nå er jeg kommet hjem. Ett gullegg satt inn. Hele åtte ble befruktet, men ingen gode nok til frys. Den føles veeeldig kjip (å måtte kasste syv befruktede egg), men prøver å tenke positivt. Har fått ett satt inn! Det er fantastisk bare det :D

Jeg lager en oversikt over testdatoer, så får jeg bedre til å holde styr på alle. Redigeres av alle!!

Annonse

Jeg ble gravid da, de var der til jeg var 10 uker på vei. så ble det borte av seg selv. Vanlig etter forsøket. Men er det veldig vondt? så ta en tlf til klinikken :)

Du bruker sikkert progesterontilskudd. Denne blir jeg kvalm av!

Det begynner å dabbe av, men verst når jeg gjør bråe bevegelser. Kollegaene ser på meg når jeg gisper. Heldigvis har jeg samtidig "pådratt" meg senebetennelse i hånden så jeg skylder mye på det ;)

Testdato :D

10.oktober:

11.oktober:

12.oktober:

13.oktober:

14.oktober:

15.oktober:

16.oktober:

17.oktober: Papillons, mulig jeg tar en billigtester før, men dette er dagen jeg skal på Fürst

18.oktober;

19.oktober: ladyinred

20.oktober:

21.oktober:

22.oktober:

23.oktober:

24.oktober:

25.oktober:

26.oktober:

27.oktober:

Testdato  :D
10.oktober:
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober: Papillons, mulig jeg tar en billigtester før, men dette er dagen jeg skal på Fürst
18.oktober;
19.oktober: ladyinred, flybirdie
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober:
23.oktober:
24.oktober:
25.oktober:
26.oktober:
27.oktober:

Mens vi venter.. legger ved en link som tar for seg dag for dag hva som skjer.

http://www.bubblesandbumps.com/what-happens-after-embryo-transfer-day-3-day-5-transfer-calendar/

(For oss som satte inn på 2. dag: Day 1= vår dag 2 på Day 3 Calendar)

Mens vi venter.. legger ved en link som tar for seg dag for dag hva som skjer.

http://www.bubblesandbumps.com/what-happens-after-embryo-transfer-day-3-day-5-transfer-calendar/

(For oss som satte inn på 2. dag: Day 1= vår dag 2 på Day 3 Calendar)

Altså day 1 er vår innsettdag?? :P

Altså day 1 er vår innsettdag?? :P

Nei Day 1 er vår dag 2, der dag 0 er vår innsettings dag.

Vil bli noe sånt:

Dag 0: Embryo er delt i 4 celler og embryo blir satt inn.

Dag 1: Embryo deler seg i 6-8 celler.

Dag 2: = Day 1 på siden: Deler seg til en morula (16-64 celler)

.. og så videre 😊

Annonse

Spørsmål, i pakningsvedlegget skal man ikke amme når man bruker synerla nesespray. Noen som har erfaringer med det? Noen som har spurt lege om man kan det likevel eller? Har baby på 20 mnd som fortsatt får pupp iblant, blir vell hurtig avvenning her imorgen vil jeg tro om ikke lege sier annet...

Spørsmål, i pakningsvedlegget skal man ikke amme når man bruker synerla nesespray. Noen som har erfaringer med det? Noen som har spurt lege om man kan det likevel eller? Har baby på 20 mnd som fortsatt får pupp iblant, blir vell hurtig avvenning her imorgen vil jeg tro om ikke lege sier annet...

Tror du hører hjemme i novembergruppa? Jeg pleier i alle fall å gå ut fra testdato jeg har testdato i oktober, derfor med i oktobergruppa). Men hvis jeg hadde hatt testdato en av de første dagene i oktober, så ville jeg nok fulgt med på septembergruppa også. Det er vel ingen regler for dette, så bli med der du vil du ;)

Vet dessverre ingenting om Synarela og amming...

Jepp! Har hatt lyst å grine maange ganger nå i helgen, og ble så sint på mannen at jeg hadde skikkelig lyst å knuse glass... Gjorde det ikke da...

Merkelig med disse hormonene. Jeg er ikke sint, eller har kort lunte, men virkelig sippete, griner for ingentin. Prøver å berolige mannen, på Skype, sommsitter i Afrika om at alt er i orden. Ikke lett...huff

Er det noen her som vet om planlagt oppstart/forsøk blir utsatt dersom mensen kommer flere dager på overtid? Her kan jeg til vanlig nesten stille klokka etter TR, men nå er det ingen tegn til ankomst og er på overtid. Negativ g-test, så er ikke derfor.. er bare 2 dager over planlagt oppstart med gonal-f, men jeg blir helt stressa av detta. Er jo allerede uka etter det vi ble registrert for oppstart.. 🙄

Tror du hører hjemme i novembergruppa? Jeg pleier i alle fall å gå ut fra testdato jeg har testdato i oktober, derfor med i oktobergruppa). Men hvis jeg hadde hatt testdato en av de første dagene i oktober, så ville jeg nok fulgt med på septembergruppa også. Det er vel ingen regler for dette, så bli med der du vil du ;)

Vet dessverre ingenting om Synarela og amming...

OK :)

Skal på ul 4/11 ja - så blir vell NOV:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...