Gå til innhold

Dere med liten hund. Får hunden sove sammen med dere i senga ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi pleier ikke ha minusgrader innendørs vi altså 😉

Hunden sover der den vil, noen ganger i hundesengen i stua, på teppet under stuebordet e.l. Noen ganger under vår seng

Han går fritt rundt i huset, men ikke i vår seng

Anonymous poster hash: c4e64...d67

Annonse

Den lille hunden sover hos 10 åringen. Den store ligger nede i stua.

Har ingenting med at det er kaldt men fordi den lille hunden har sovet på samme rom som barnet fra hun var baby. De to er uadskillelige.

Anonymous poster hash: 2bcd7...4c5

Sover hvor han vil sove, men ikke på vårt soverom. Det er lukket. Sover som regel i gangen utenfor. Der har han seng også men vet han liker å flytte på seg. I helgene så lukker jeg opp døra inn til oss når vi våknet og han får komme opp i sengen og kose litt. Han pleier å sovne som en Stein i vår seng på morgenen mens vi leser litt nyheter og slapper av.

Annonse

Det er ikke akkurat noen liten hund vi har, men jeg svarer likevel. Dyret sover enten på gulvet ved siden av barnets seng, eller sammen med barnet. Blir litt fornærmet hvis barnet ikke sover hjemme, men sover likevel på barnets rom.

Digert, ekte kosedyr.

Anonymous poster hash: 5e4de...0b0

Ingen dyr har adgang på soverommene. Bikkjene har egne hus i gangen (vi har bygd inn under skap) og kattene er opplært til å holde seg ute av senger OL.

Anonymous poster hash: 94f65...989

Hvordan har du lært kattene til det?

Anonymous poster hash: d43a5...f56

Vi har valp og han er vant til å sove på vårt rom i buret sitt. Blir jo veldig kaldt på rommet på vinteren. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Han blir ennå så giret av å se kattene så sammen med de kan han ikke være ennå. Da blir det balluba i huset om natten.

Noen tips? 😯

Hi

Anonymous poster hash: 1fcf4...c5d

Legg ett teppe i buret. ☺

Står buret nært ett åpent vindu, så det blir trekk der hunden ligger, kan du legge ett teppe over buret og ned på to eller tre av sideveggene. Ikke alle fire da, hehe, kjekt med litt luft også. 😜😄

Har hunden noe å ligge på og ikke den ligger i trekk, klarer den å holde seg god og varm selv om det blir ganske så kaldt. ☺

Hvilken rase er det da? ☺

Anonymous poster hash: 7d41a...fd6

Kan du sette buret i et annet rom enn der kattene er da?

Her hadde vi gradvis utflytting av buret. Først bort fra sengen vår, så ved døren neste natt, rett utenfor med døren åpen natten etter der, så døren igjen, så inn på det rommet der vi ønsket at hun skulle sove. Hun er trygg i buret, og sover hele natten.

Anonymous poster hash: 0778a...d19

Vi har valp og han er vant til å sove på vårt rom i buret sitt. Blir jo veldig kaldt på rommet på vinteren. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Han blir ennå så giret av å se kattene så sammen med de kan han ikke være ennå. Da blir det balluba i huset om natten.

Noen tips?

Hi

Hvis han får noen gode ulltepper i buret sitt bør det vel gå fint. SÅ kaldt kan det vel ikke være, og han har vel pels?

Min hund får ligge i sengen. Hun har et bur som står på vårt soverom som hun kan legge seg i hvis hun vil, men hun har mer og mer gått over til å ligge hos meg.

Jeg syns det er kjempekoselig - og litt av itsen med å ha hund. det er kanskje uhygienisk, men mun er jo ren og lukter godt, og jeg har aldri vært sykere enn andre.

Trøster meg med hun professoren i biologi (spesialist på bakterier) som var på Skavlan. Da han spurte om det var ekkelt med hun i sengen svarte hun: "Nei, hvorfor skal man ellers ha hund?"

Anonymous poster hash: 09fec...b81

Legg ett teppe i buret. ☺

Står buret nært ett åpent vindu, så det blir trekk der hunden ligger, kan du legge ett teppe over buret og ned på to eller tre av sideveggene. Ikke alle fire da, hehe, kjekt med litt luft også. 😜😄

Har hunden noe å ligge på og ikke den ligger i trekk, klarer den å holde seg god og varm selv om det blir ganske så kaldt. ☺

Hvilken rase er det da? ☺

Anonymous poster hash: 7d41a...fd6

Takk for tips! 😊 Det er en blanding mellom shihtsu og Lasah apso( vet ikke om det ble skrevet rett😅) " rasen" kalles shih aspo.

Buret står ikke ved vinduet. Var lurt å legge teppe på buret. Han ligger på en hodepine og et pledd inndelt i buret. 😊

Hi

Hvis han får noen gode ulltepper i buret sitt bør det vel gå fint. SÅ kaldt kan det vel ikke være, og han har vel pels?

Min hund får ligge i sengen. Hun har et bur som står på vårt soverom som hun kan legge seg i hvis hun vil, men hun har mer og mer gått over til å ligge hos meg.

Jeg syns det er kjempekoselig - og litt av itsen med å ha hund. det er kanskje uhygienisk, men mun er jo ren og lukter godt, og jeg har aldri vært sykere enn andre.

Trøster meg med hun professoren i biologi (spesialist på bakterier) som var på Skavlan. Da han spurte om det var ekkelt med hun i sengen svarte hun: "Nei, hvorfor skal man ellers ha hund?"

Anonymous poster hash: 09fec...b81

Vi har så liten seng at jeg ikke ville sovet godt med han i senga, selv om det hadde vært kjempekos😊 er også litt redd for at han ikke vil ligge i buret lengre da. Hi

Hunden min sover selvsagt i sengen min hver natt. Forskning viser at både hund og eier i det fleste tilfeller sover best slik.

Jeg fikk meg hund for selskapets og kosens skyld. Hygiene? Jeg har aldri vært friskere, så da er jo alt bare velstand 😀

Anonymous poster hash: fb903...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...