Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Er det normalt? Han kan finne på å lure den inn noen sekunder i misjonærstillingen, men det er null fysisk kontakt bortsett fra underlivene... Hender jeg får et tørt kyss, men ingen klining lengre. Så snur han meg rundt og tar meg bakfra. Føler hele greia blir så upersonlig, så jeg distanserer meg og venter bare på at han skal gjøre seg ferdig. Men det er vel ikke egentlig sånn det skal være? Nytter ikke å snakke med han om sex heller, så aner egentlig ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at det ikke er nok for meg... Anonymous poster hash: 09332...00c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Hvordan er forholdet ellers? De fleste som har sex ønsker å ha øyekontakt, i hvert fall noe av stunden, eller noen ganger. Jeg ser på det som et tegn på at forholdet ikke er særlig bra, mannen distanserer seg fra deg under sexen, og han er tydeligvis ikke særlig opptatt av om du har nytelse av det. Om forholdet er greit ellers ville jeg krevd sexolog. Hadde uansett sluttet å la ham ta meg bakfra om det var det eneste han ville. Anonymous poster hash: dc6d2...900
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Hvordan er forholdet ellers? De fleste som har sex ønsker å ha øyekontakt, i hvert fall noe av stunden, eller noen ganger. Jeg ser på det som et tegn på at forholdet ikke er særlig bra, mannen distanserer seg fra deg under sexen, og han er tydeligvis ikke særlig opptatt av om du har nytelse av det. Om forholdet er greit ellers ville jeg krevd sexolog. Hadde uansett sluttet å la ham ta meg bakfra om det var det eneste han ville. Anonymous poster hash: dc6d2...900 Vi er vel egentlig bare to mennesker som bor i samme hus. Så det er nesten ikke noe forhold lengre. Men sexen har vært slik nesten siden starten (for 12 år siden). Mye av grunnen til at jeg sliter i forholdet, er nettopp mangelen på intimitet. Jeg har absolutt ingenting i mot doggy, men ikke hver eneste gang. Men det er så vanskelig når han ikke vil snakke med meg. Hverken om sex eller samlivet vårt generelt. Burde kanskje prøvd terapi? Men kjenner det sitter veldig langt inne, for vi bor i en liten by der alle kjenner alle... Anonymous poster hash: 09332...00c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Vi er vel egentlig bare to mennesker som bor i samme hus. Så det er nesten ikke noe forhold lengre. Men sexen har vært slik nesten siden starten (for 12 år siden). Mye av grunnen til at jeg sliter i forholdet, er nettopp mangelen på intimitet. Jeg har absolutt ingenting i mot doggy, men ikke hver eneste gang. Men det er så vanskelig når han ikke vil snakke med meg. Hverken om sex eller samlivet vårt generelt. Burde kanskje prøvd terapi? Men kjenner det sitter veldig langt inne, for vi bor i en liten by der alle kjenner alle... Anonymous poster hash: 09332...00c Terapeuten har taushetsplikt. Anonymous poster hash: 4264e...973
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Terapeuten har taushetsplikt. Anonymous poster hash: 4264e...973 Jeg er klar over det😊 Men jeg kjenner/vet av alle som jobber der. Redd det blir fryktelig kleint å skulle snakke om bl a sexlivet med kjentfolk. Selv om de er aldri så profesjonelle. HI Anonymous poster hash: 09332...00c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Men hvilket valg har du, Hi? Dere får det ikke til på egen hånd, mannen din nekter å snakke om det. Er det ikke bedre å ta en ev. småklein samtale med fagfolk enn å leve i et så dysfunksjonelt forhold? Om det ikke er for langt å reise så kan dere kanskje vurdere å ta timer hos parterapeut eller på fvk i nabokommunen? Anonymous poster hash: dc6d2...900
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Det er jo et valg. Forholdet deres virker jo dødsdømt uten terapeut, så du må jo bare vurdere hva som er det verste av to onder. Du trenger ellers ikke å gå i gang med å snakke sex på første time. Grunnproblemet deres er jo ikke sexen, den er bare et symptom på alt det andre som er feil... Anonymous poster hash: 4264e...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå