Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Skal brukes på jobb, og ønsker en lett blanding Anonymous poster hash: 0e90a...fac
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Hva heter hovedstaden i Burkina Faso? (Klassiker!😁) Anonymous poster hash: a1c23...161
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Hva er Hypernevrokustiske diafragmakontravibrasjoner? Anonymous poster hash: 0f50e...276
Lovemychild Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Hvem vant Melodi GP i 1995 eller et annet årstall
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Hvem sang i Genesis før Phil Collins? (Peter gabriel) Hva er et onomatopoetikon? Hvem døde i flykræsjet The day that music died? (Buddy Holly, Ritchie Valens og the Big Bopper) Hovedstaden i Angola? Statsministeren i Finland? Anonymous poster hash: 6706e...87a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Jeg synes personlige spørsmål er gøy..hvis alle kjenner hverandre litt. Sånn type..Hva mange kopper kaffe drikker sjefen. Hvem har blitt ferska i å røyke på kontoret. Hvor mange selfies har Nina på Facebook? Anonymous poster hash: 821c6...8eb
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Jeg synes personlige spørsmål er gøy..hvis alle kjenner hverandre litt. Sånn type..Hva mange kopper kaffe drikker sjefen. Hvem har blitt ferska i å røyke på kontoret. Hvor mange selfies har Nina på Facebook? Anonymous poster hash: 821c6...8eb Niks, det er overhodet ikke gøy, det er kun kleint. Det funker i utdrikningslag, that's it. Anonymous poster hash: 0f50e...276
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 Niks, det er overhodet ikke gøy, det er kun kleint. Det funker i utdrikningslag, that's it. Anonymous poster hash: 0f50e...276 Jeg visste ikke at det var en fasit på hva alke synes er gøy også. Jammen bra at akkurat du hadde den da... Anonymous poster hash: 821c6...8eb
Gjest Antarctica Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Målenheter i ulike land; f eks hvor mange gram er en unse (ounce) med en rimelig margin. Nevn ett år da (valgfri person, f eks Katarina den Store, Beethoven, Gandhi) levde. Ingen marginer, året må være innenfor den tida han/hun levde. Hvilket annet navn har mekregauk, rallarrose, bjørnekjeks eller noe annet i naturen som har flere navn. Hvor har følgende idrett sitt opphavsland, f eks curling, kjerringbæring, polo, hanekamp, lacrosse, slalåm, rodeo?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #10 Skrevet 27. august 2016 Jeg visste ikke at det var en fasit på hva alke synes er gøy også. Jammen bra at akkurat du hadde den da... Anonymous poster hash: 821c6...8eb Ok, jeg svarte ut fra mine preferanser, i mitt kollegium hadde det vært jævlig kleint. Mulig det kan være gøy hvis alle på jobben er ekstremt nære og veldig unge. Dessuten kommer det antakelig an på type arbeidsplass. Hos oss verdsetter vi kunnskap i quizene våre. Anonymous poster hash: 0f50e...276
Giss Skrevet 28. august 2016 #11 Skrevet 28. august 2016 Hvilke land flyter Donau igjennom? Hva heter Danmarks tredje største by? Hvor mange sekunder har et døgn? Hva heter hovedpersonene i Tryllefløyten? Hvem skrev musikken til Nøtteknekkeren? Hvilken film var den første tegnefilmen med samme lengde som en vanlig spillefilm? Hvor høy er Big Ben? Hvilket år startet nrk å sende tv-bilder i farge?
Appelsinpiken Skrevet 28. august 2016 #12 Skrevet 28. august 2016 Hva var telefonnr til kykelikokos? Og hvem har det telefonnr idag?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #13 Skrevet 28. august 2016 Hvilke land flyter Donau igjennom? Hva heter Danmarks tredje største by? Hvor mange sekunder har et døgn? Hva heter hovedpersonene i Tryllefløyten? Hvem skrev musikken til Nøtteknekkeren? Hvilken film var den første tegnefilmen med samme lengde som en vanlig spillefilm? Hvor høy er Big Ben? Hvilket år startet nrk å sende tv-bilder i farge? Tror hi skal lage quiz for voksne. Disse spørsmålene var det litt "junior-geni" over. Anonymous poster hash: 7db77...d0a
Giss Skrevet 28. august 2016 #14 Skrevet 28. august 2016 Tror hi skal lage quiz for voksne. Disse spørsmålene var det litt "junior-geni" over. Anonymous poster hash: 7db77...d0a Det finnes alle slags mennesker. Også en god del som vil slite med å komme på hovedpersonene i Tryllefløyten. Folk er heldigvis forskjellige.
Gjest Antarctica Skrevet 28. august 2016 #15 Skrevet 28. august 2016 Tror hi skal lage quiz for voksne. Disse spørsmålene var det litt "junior-geni" over. Anonymous poster hash: 7db77...d0a Den forrige (voksen)-quizen jeg deltok på hadde faktisk to av disse spørsmålene med! En quiz bør være slik at laget er i stand til å svare på 80-90% av spørsmålene. De siste prosentene skiller klinten fra hveten.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #16 Skrevet 28. august 2016 Hva er det største landet med grense mot Middelhavet? (Algerie) Hvilken forfatter har skrevet Hellemyrsfolket? (Amalie Skram) Hvilken film fikk Amanda- prisen for "Årets kinofilm" i 2015? (Børning) Hvilke klubber har Henning Berg blitt Premier League- mester med? (Blackburn og Manchester United) Hva kalte trønderbandet seg før de byttet navn til Dum Dum Boys? (Wannskrækk) Anonymous poster hash: ce81b...f06
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #17 Skrevet 28. august 2016 Jeg liker sånne hjernetrim gåter Feks denne. Bør jeg ta veien til venstre eller høyre? En reisende på vei til Sandnes kommer til et veikryss hvor han kan ta til venstre eller høyre. Han vet at bare en av veiene fører til Sandnes, men dessverre ikke hvilken av dem. Heldigvis ser han to tvillingbrødre stående ved veikrysset, og han bestemmer seg for å spørre dem om hjelp. Den reisende vet at den ene av brødrene alltid forteller sannheten og at den andre utelukkende lyver. Uheldigvis vet han ikke hvem av de to som forteller sannheten og hvem som lyver. Hvordan kan den reisende finne ut hvilken vei som går til Sandnes ved bare å stille et spørsmål til en av brødrene? Anonymous poster hash: 41151...738
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #18 Skrevet 28. august 2016 Jeg liker sånne hjernetrim gåter Feks denne. Bør jeg ta veien til venstre eller høyre? En reisende på vei til Sandnes kommer til et veikryss hvor han kan ta til venstre eller høyre. Han vet at bare en av veiene fører til Sandnes, men dessverre ikke hvilken av dem. Heldigvis ser han to tvillingbrødre stående ved veikrysset, og han bestemmer seg for å spørre dem om hjelp. Den reisende vet at den ene av brødrene alltid forteller sannheten og at den andre utelukkende lyver. Uheldigvis vet han ikke hvem av de to som forteller sannheten og hvem som lyver. Hvordan kan den reisende finne ut hvilken vei som går til Sandnes ved bare å stille et spørsmål til en av brødrene? Anonymous poster hash: 41151...738 Og svaret er? 😅 Anonymous poster hash: 6706e...87a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #19 Skrevet 28. august 2016 Og svaret er? 😅 Anonymous poster hash: 6706e...87a Til en av brødrene (samme hvilken): "Hvis jeg spør broren din hvilken vei jeg må ta for å komme til Sandnes, hva svarer han da?" Gå så i motsatt retning. Bare test ut hva hver av brødrene vil svare, så ser du at det må stemme. Anonymous poster hash: ce81b...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå