Gå til innhold

Hvilken hårfarge/frisyre tror dere flest menn liker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge frisøren min (som er en veteran i yrket) sier de fleste menn at de syns at bob er sexy og selvsikkert. En liten forskjell fra hun dama her inne som mente at alle menn foretrakk langt hår og alle damer med kortere hår var direkte stygge.

Anonymous poster hash: 637e6...94a

Annonse

I følge frisøren min (som er en veteran i yrket) sier de fleste menn at de syns at bob er sexy og selvsikkert. En liten forskjell fra hun dama her inne som mente at alle menn foretrakk langt hår og alle damer med kortere hår var direkte stygge.

Det er nok hva de sier.

Men i praksis vil de se noe feminint og romantisk.

Anonymous poster hash: cc78e...b9e

Det er nok hva de sier.

Javisst. Alle menn liker det samme. Selvsagt. 

Anonymous poster hash: fa98d...13a

Det er nok hva de sier.

Lurer fælt på hvorfor du mener en bob ikke kan være feminint og romantisk?😂

Anonymous poster hash: 4e3e5...b3e

Det er nok hva de sier.

Og hvorfor skulle en mann lyve til en frisør om hvilken frisyre han syns er finest? Hun har ikke spurt om de liker bob best, så forklar meg logikken?

Hvis noen spør deg hvilken farge du foretrekker på bukser, svarer du rød da, hvis du foretrekker blå?

Og hvorfor skulle en mann lyve til en frisør om hvilken frisyre han syns er finest? Hun har ikke spurt om de liker bob best, så forklar meg logikken?

Hvis noen spør deg hvilken farge du foretrekker på bukser, svarer du rød da, hvis du foretrekker blå?

Menn lyver ikke nødvendigvis bevisst. De bare påstår ting som de tror de mener.

F eks sier mange menn "jeg hater at jenter kler seg horete", men når de er fulle, sikler og tafser de når det kommer en Linni Meister-kloning ved bordet deres. De intelligente, stilige, classy damene med bob og briller er glemt. Selv om de har tatt fjerde avdeling juss...

(Tro meg, jeg har mange år bak meg med classy bob og briller. Men jeg har gjennomskua hyklerske menn!)

Annonse

F eks sier mange menn "jeg hater at jenter kler seg horete", men når de er fulle, sikler og tafser de når det kommer en Linni Meister-kloning ved bordet deres. De intelligente, stilige, classy damene med bob og briller er glemt. Selv om de har tatt fjerde avdeling juss...

(Tro meg, jeg har mange år bak meg med classy bob og briller. Men jeg har gjennomskua hyklerske menn!)

Ufattelig interessant at du mener du har fasiten for alle menn. Nesten så jeg tror du tuller.

Du har vel gjerne en formening om hva alle damer liker også? For det må vel være nøyaktig det samme? Altså at alle kvinner vil ha samme type mann.

Ufattelig interessant at du mener du har fasiten for alle menn. Nesten så jeg tror du tuller.

Du har vel gjerne en formening om hva alle damer liker også? For det må vel være nøyaktig det samme? Altså at alle kvinner vil ha samme type mann.

I bunn og grunn: ja, såklart. De vil ha en passe dose spenning blandet i en hovedpott av trygghet. Hvor stor den passe dosen er, kan imidlertid variere.

Og nei, jeg tuller aldri. Jeg bare setter på spissen.

Men de er jo det. Man blir enten kjerring eller mandig med kort hår. Og i Norge 'må' alle gjøre det innen fylte 40.

Du skal være sinnsykt pen og feminin for å kle kort hår. Ellers blir du bare kjerring.

Anonymous poster hash: 8c73b...544

Ostepop?

Anonymous poster hash: 5ea8f...9d1

Men de er jo det. Man blir enten kjerring eller mandig med kort hår. Og i Norge 'må' alle gjøre det innen fylte 40.

Du skal være sinnsykt pen og feminin for å kle kort hår. Ellers blir du bare kjerring.

Kånehåret! 😱

Anonymous poster hash: fc56b...1ca

Synes det virker som de fleste menn synes langt hår er penest på kvinner. Jo lenger, jo bedre. Spiller ingen rolle hvor tynt,pistrete, flisete,gulbleket,svartfarget eller uekte det er, bare det er langt. Helt ærlig, så tror jeg få menn vet hva en bob er.

Synes det virker som de fleste menn synes langt hår er penest på kvinner. Jo lenger, jo bedre. Spiller ingen rolle hvor tynt,pistrete, flisete,gulbleket,svartfarget eller uekte det er, bare det er langt. Helt ærlig, så tror jeg få menn vet hva en bob er.

Det er også mitt inntrykk.

Langt hår er symbolmettet... Og det lange håret bør heller ikke ha grått innslag (litt dumt, for det har mitt!), ettersom gråhårede kvinner = alder og infertilitet.

Hater å si dette, men menn er nokså primitive. De vet det ikke alltid selv, men er det likevel.

Kånehåret! 😱

Anonymous poster hash: fc56b...1ca

Jupp, kånehår må man ha enten når man gifter seg eller rundt 37-års alder. Whichever comes first. Man er visstnok mer pålitelig da. Og mindre sexy (trussel for andre kvinner og mindre tiltrekkende for andre enn han man har kapret).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...