Gå til innhold

Hamster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har skaffet oss en hamster, men den er så rar... Sover til langt på natt. Den våkner ikke av seg selv før kl 01 og jeg vet jo ikke hvor aktiv han egentlig er. Men; om vi vekker han på kvelden for å kose litt, ønsker han aldri etterpå å løpe i hjulet sitt...Har sett han noen få ganger i hjulet, men aldri mer enn 1 minutt om gangen... Han sitter heller og sturer... Snakket med en veterinær som mente at det ikke var noe å gjøre uansett om det skulle feile han noe... Men jeg er redd for at han skal ha noe vondt siden han er så inaktiv og sover så mye.... Noen som har erfaring med hamstre? Han spiser og drikker. Får både frukt og grønnsaker daglig.

Anonymous poster hash: 21de6...f41

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har skaffet oss en hamster, men den er så rar... Sover til langt på natt. Den våkner ikke av seg selv før kl 01 og jeg vet jo ikke hvor aktiv han egentlig er. Men; om vi vekker han på kvelden for å kose litt, ønsker han aldri etterpå å løpe i hjulet sitt...Har sett han noen få ganger i hjulet, men aldri mer enn 1 minutt om gangen... Han sitter heller og sturer... Snakket med en veterinær som mente at det ikke var noe å gjøre uansett om det skulle feile han noe... Men jeg er redd for at han skal ha noe vondt siden han er så inaktiv og sover så mye.... Noen som har erfaring med hamstre? Han spiser og drikker. Får både frukt og grønnsaker daglig.

Du vet at hamster er et nattdyr som sover hele dagen, og har sin aktive periode på natten, sant?

Anonymous poster hash: 853fb...09a

Skrevet

Ja, det er klart jeg vet. Har hatt hamster før, men de har elsket hjulet sitt. Så se aldri sitte å sture i Mange minutter...

Skrevet

Hamster som sturer?? 😂

Anonymous poster hash: 916c2...f43

Skrevet

Ja. Hamsteren sitter og sturer... Dette er vel ikke vanlig? Sitter lenge helt stille i buret før han legger seg igjen. Men; på natta vil han gjerne opp og sprinter som en gal rundt i huset. Men det har vi måtte sette en stopper for da han gnagde seg inn i sofaen vår...

Det ser rett og slett ut som om hamsteren kjeder vettet av seg inni buret... Synes det er leit at han ikke vil bruke hjulet sitt 😯

Skrevet

Og han har forresten et stort bur. Med flere leker, gjemmeplasser osv.

HI

Annonse

Skrevet

Kanskje den trenger en partner?

Skrevet

Nei. Hamstre er einstøinger.. De dreper hverandre om de blir to i hjulet... Dette er en syrisk hamster.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...